DagCafé
+25
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
Raindrop
Jeanette
Flippin' Bitch
ekiaam87
Sjaantje
Elsje
GreenGrass
Rovine
Lotus
xxDila
silly-one
Filoria
TwistedAngel
sonly
May
Burn
Sorella
Suus
Chocolate Cookie
Champagne
Erin
Jordana
29 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Dat klinkt inderdaad niet goed, Maple. Heb je hem al gevraagd waarom hij apart van jou eet?
Gast- Gast
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Oh wat naar maple, is er wat gebeurt op vakantie?
Elsje- Prater
Maura schreef:Niemand heeft vrienden genoeg.
klop maar zo komt het wel over
Elsje- Prater
ja, maar daar wist hij eigenlijk ook niet zo snel een antwoord op. Was druk met z'n hobby bezig.Maura schreef:Dat klinkt inderdaad niet goed, Maple. Heb je hem al gevraagd waarom hij apart van jou eet?
Gast- Gast
Elsje: we hebben wel wat strubbelingen gehad op vakantie, maar volgens mij is dat het niet, hij kijkt zelf namelijk met een fijn gevoel op de vakantie terug en wil volgend jaar weer, dus kan me niet voorstellen dat dat meespeelt...
Gast- Gast
Maple schreef:ja, maar daar wist hij eigenlijk ook niet zo snel een antwoord op. Was druk met z'n hobby bezig.Maura schreef:Dat klinkt inderdaad niet goed, Maple. Heb je hem al gevraagd waarom hij apart van jou eet?
Misschien dat dat het ook gewoon is? Dat hij gewoon even druk is met zijn hobby en dat het straks wel weer anders is?
Gast- Gast
Maple schreef:Elsje: we hebben wel wat strubbelingen gehad op vakantie, maar volgens mij is dat het niet, hij kijkt zelf namelijk met een fijn gevoel op de vakantie terug en wil volgend jaar weer, dus kan me niet voorstellen dat dat meespeelt...
Hmm, dat is wel vervelend.
Kan je niet met hem in gesprek?
Elsje- Prater
We stonden vanavond met zijn 13en in een klein hokje en hadden daar leuke gesprekken. Het waren fijne mensen om mee in één kippenhok te zitten. Toen we in Zwolle waren, zijn de meesten in de daadwerkelijke trein gaan zitten. Toen ik in A. moest uitstappen, kwam ik de mevrouw tegen waar ik eerder die avond mee had staan praten en ik zei tegen haar:"U bent hier maar blijven zitten?" Waarop ze een heel verhaal afstak en vervolgens toen de deuren opengingen zei ze:"Ik wens u nog een fijne avond toe". Een vrouw van, ik schat, 70 jaar die tegen een snotneus van 29 jaar "U" zegt? Ik was even in shock hoor.
Gast- Gast
Ik weet het niet, ik hoop het maar. Net vroeg ik om een knuffel, lagen samen in bed en toen deed hij ook al zo raar..
Maargoed, ik ga naar slapen. Ben bekaf en misschien zie ik daardoor ook wel spoken... Hoewel ik dit gevoel al een week heb, met vlagen
Maargoed, ik ga naar slapen. Ben bekaf en misschien zie ik daardoor ook wel spoken... Hoewel ik dit gevoel al een week heb, met vlagen
Gast- Gast
Maple schreef:Ik weet het niet, ik hoop het maar. Net vroeg ik om een knuffel, lagen samen in bed en toen deed hij ook al zo raar..
Misschien heeft hij even een baal momentje?
Sterkte en slaap lekker
Elsje- Prater
Slaap lekker Maple! Als het je dwars blijft zitten, dan zou ik, als ik jou was, het toch bespreekbaar maken. Want het is een rotgevoel. Maar nu eerst "Oogjes dicht en snaveltjes toe"
Gast- Gast
Ik ga ook slapen,
Trusten voor straks
Trusten voor straks
Elsje- Prater
Slaap lekker!
Ik dacht dat ik nog wel wakker kon blijven tot een uur of zes, maar dat gaat hem niet worden vandaag. Ik ga zo ook mijn ogen sluiten en heerlijk dromen!
Ik dacht dat ik nog wel wakker kon blijven tot een uur of zes, maar dat gaat hem niet worden vandaag. Ik ga zo ook mijn ogen sluiten en heerlijk dromen!
Gast- Gast
Ik kan niet slapen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Goedemorgen!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Verslag van de meeting staat in het meeting topic!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Damn. Ik ben ernstig aan het twijfelen om mijn haar donkerrood te verven, er komen overal zulke mooie foto's voorbij.
... maar het is dus eindelijk aardig lang en in mijn eigen kleur.
Damn. Ik ben ernstig aan het twijfelen om mijn haar donkerrood te verven, er komen overal zulke mooie foto's voorbij.
... maar het is dus eindelijk aardig lang en in mijn eigen kleur.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik vind het wel echt een gave kleur FlippinBitch, en ook wel bij jou staan denk ik.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: