Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+25
VeryCherry
Snack a Jack
Jade
Raindrop
Jeanette
Flippin' Bitch
ekiaam87
Sjaantje
Elsje
GreenGrass
Rovine
Lotus
xxDila
silly-one
Filoria
TwistedAngel
sonly
May
Burn
Sorella
Suus
Chocolate Cookie
Champagne
Erin
Jordana
29 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 10:59

TwistedAngel schreef:sterkte met je rug Erin..

Spannend jullie meeting.. Lijkt me super gaaf om eens te doen, maar ben te schijterd daarvoor.. wens jullie allemaal iig wel heel veel plezier toe!!!

Maple, Jordana en Sjaan ken ik al. Dus in dat opzicht is het niet zo heel erg eng. Maar ik reis morgen met meiden, terwijl ik op een ander station instap, die ik niet ken en dat vind ik best wel eng. Ik hoop maar dat we elkaar leuk vinden, anders wordt het een hele lange reis. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 10:59

Burn schreef:Hoi!

Weer wakker?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:00

Ja, heb expres een wat ruimere tijd aangegeven, wil zo rond half 1, iets na half 1 naar het VVV gaan lopen, toch al gauw vanaf het station een kwartiertje lopen. Maar dan hebben we in elk geval de tijd om even allemaal te verzamelen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:00

Maura schreef:
TwistedAngel schreef:sterkte met je rug Erin..

Spannend jullie meeting.. Lijkt me super gaaf om eens te doen, maar ben te schijterd daarvoor.. wens jullie allemaal iig wel heel veel plezier toe!!!

Maple, Jordana en Sjaan ken ik al. Dus in dat opzicht is het niet zo heel erg eng. Maar ik reis morgen met meiden, terwijl ik op een ander station instap, die ik niet ken en dat vind ik best wel eng. Ik hoop maar dat we elkaar leuk vinden, anders wordt het een hele lange reis. :P
Ik reis met Ekiaam, die ken ik ook niet hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn vr 23 sep 2011 - 11:01

Maura, komt allemaal goed morgen!

Nee, nog steeds wakker!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:01

Maple schreef:Ja, heb expres een wat ruimere tijd aangegeven, wil zo rond half 1, iets na half 1 naar het VVV gaan lopen, toch al gauw vanaf het station een kwartiertje lopen. Maar dan hebben we in elk geval de tijd om even allemaal te verzamelen :P

Ik heb zo'n moeite met de tijd. Ik wil nog niet naar bed en ik moet wel, want morgen weer vroeg dag. En ik wil niet dat het morgen vroeg dag is. Want ik wil uitslapen. Maar goed, alles voor de leuke dag! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:02

Oh en mijn keel doet de hele dag al raar. Niet pjin, maar wel heel dik. Dus hoop niet dat dat morgen erger is geworden. Laatste keer dat ik dit gevoel in m'n keel had kreeg ik even later een knoeperd van een keelontsteking No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:03

Maple schreef:
Maura schreef:
TwistedAngel schreef:sterkte met je rug Erin..

Spannend jullie meeting.. Lijkt me super gaaf om eens te doen, maar ben te schijterd daarvoor.. wens jullie allemaal iig wel heel veel plezier toe!!!

Maple, Jordana en Sjaan ken ik al. Dus in dat opzicht is het niet zo heel erg eng. Maar ik reis morgen met meiden, terwijl ik op een ander station instap, die ik niet ken en dat vind ik best wel eng. Ik hoop maar dat we elkaar leuk vinden, anders wordt het een hele lange reis. :P
Ik reis met Ekiaam, die ken ik ook niet hoor smile

Het voordeel is natuurlijk wel dat we elkaar allemaal al "kennen".

Weet nog dat mijn collega's het vreemd vonden dat ik met "vriendinnen" naar Utrecht ging. Ben er ook gewoon eerlijk over geweest dat het een meeting is, maar dat viel bij hun niet echt. Nou dan niet. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel vr 23 sep 2011 - 11:04

geloof ook niet dat iemand in mijn omgeving dat zou snappen.. Nou lekker belangrijk natuurlijk! smile
Maar blijf het stoer vinden van jullie allemaal om het te doen!!!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:07

Och, het is ieder zo zijn ding.

Ooit ben ik hier op het forum belandt omdat ik een mening nodig was die door niemand beinvloed was en ik ben gebleven. En ik kan zeggen dat er meiden zijn die mijn leven hebben verrijkt door er gewoon te zijn. Dus zo'n meeting zie ik niet als iets dat voort komt uit wanhoop (want heb het idee dat ze denken dat ik wanhopig ben ofzo), maar uit het feit dat je online zoveel aan elkaar hebt, dat je wilt weten hoe gezellig je het kunt hebben irl.

En ik ben niet zo'n goede vriendin voor vrienden, dus wellicht dat mij dit gewoon beter past. Afstand en toch ook neit.

Ik lul uit mijn nek, altijd leuk! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:09

Niemand meelij met mijn arme keeltje? Nou, ik weet wel weet wat ik aan jullie heb No


:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:10

Maple schreef:Niemand meelij met mijn arme keeltje? Nou, ik weet wel weet wat ik aan jullie heb No


:P

Zeiksnor, maak een thee met honing en bek dicht. angel

(was een grapje, dat snap je wel toch?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:11

Oh en ik vertel het liever niet aan collega's etc, zie sommigen ervoor aan dat ze gaan googelen. Ik verdenk een ex-collega (die ik het ooit el eens verteld heb, dat ik hier zat) er overigens van dat ze dat daadwerkelijk ook gedaan heeft laughcry

Heb wel een collega/vriendin gevraagd voor tips om te doen in Utrecht, omdat haar zusje daar woonde. En omdat mijn sociale kringetje niet zo groot is en ik ineens voor activiteiten met zo'n 10-20 vrouw in de leeftijd van 20-30 vroeg, heb ik het toch maar ff uitgelegd :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:12

Maura schreef:
Maple schreef:Niemand meelij met mijn arme keeltje? Nou, ik weet wel weet wat ik aan jullie heb No


:P

Zeiksnor, maak een thee met honing en bek dicht. angel

(was een grapje, dat snap je wel toch?)
Pas op hoor, anders sla ik de jouwe dicht angel

(ook een grapje, maar dat snap je wel :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:14

Mijn collega's weten het doordat ze het kennelijk interessant vinden om te weten. Ze kijken op mijn beeldscherm en er is kennelijk geroddeld. Prima. Ik heb het ze niet letterlijk gezegd, maar wel uitgelegd dat ik zin had in Utrecht, al tijden geleden, en toen ze vroegen met wie ik ging, heb ik ook gezegd dat ik de helft niet kende. Dus als ik even voor hen mag denken, dan geloof ik dat ze weten dat het met dit te maken heeft. Mij echt dierbaar.

Want de collega's waar ik eerder over sprak zijn me dierbaar, deze collega's doen me helemaal niets. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:15

Maple schreef:
Maura schreef:
Maple schreef:Niemand meelij met mijn arme keeltje? Nou, ik weet wel weet wat ik aan jullie heb No


:P

Zeiksnor, maak een thee met honing en bek dicht. angel

(was een grapje, dat snap je wel toch?)
Pas op hoor, anders sla ik de jouwe dicht angel

(ook een grapje, maar dat snap je wel :P)

lol!

We zijn lichtelijk agressief, Maple!? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn vr 23 sep 2011 - 11:15

Maura, ik ben blij dat sommige forummeiden jouw leven verrijkt hebben!

Kusje voor je keel mappie!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:16

Tja, hoevaak kom je het in je leven tegen dat je mag praten over alles en niets zonder veroordeelt te worden? Alhoewel, in het verleden was ik natuurlijk een vervelende forummer, maar ik praat nu over het heden. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:17

Oh Maura, en trouwens.... ik heb geen honing, ik ga toch voor het kusje van Burn angel
Dus.

:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:18

Maple schreef:Oh Maura, en trouwens.... ik heb geen honing, ik ga toch voor het kusje van Burn angel
Dus.

:P

De slijm die nu vast zat, komt zeker los. bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel vr 23 sep 2011 - 11:20

Ooh Maple, had over jou keeltje heen gelezen.. Zorg goed voor dr, komt het vast goed..

Ik zou geloof k op deze manier ook wel een vriendschap kunnen opbouwen, ben alleen heel slecht in vriendschappen.. De enige die ik nog heb is met mijn broer en zus.. Heb nooit veel vrienden gehad, door het verongelukken van mijn neef op mijn 12e, werd ik ineen keer volwassen.. Vond daardoor de meiden op school ed maar domme dozen.. Waar ik ook nog altijd moeite mee heb geloof ik. Ik ben niet zo goed met meiden geloof ik. heb vaker en veel meer contact met mannen/ jongens, zijn gewoon wat simpeler.. (hoewel ik absoluut niet simpel ben, maar gecompliceerd..)
Vind het forum daarom erg makkelijk om te praten...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Burn vr 23 sep 2011 - 11:20

Maura schreef:Tja, hoevaak kom je het in je leven tegen dat je mag praten over alles en niets zonder veroordeelt te worden?
Klopt! Zo ervaar ik het ook!

Hahaha.. Iegh! Voelt slijm aankomen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:23

TA - Mijn vrienden zijn mannen. Vrouwen vond ik veel te gecompliceerd. Op de middelbare school waren ze of verliefd of boos of bezig met dingen waar ik me niet in kon vinden. Met mannen is het leven een stuk makkelijker. Maar praten kun je niet met ze. Ja, over simpele dingen, maar niet over problemen. Dus vond ik het wel fijn dat ik hier wat meer kwijt kon dan bij hen. En daarnaast one of the guys zijn bij hun.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 11:23

Burn schreef:
Maura schreef:Tja, hoevaak kom je het in je leven tegen dat je mag praten over alles en niets zonder veroordeelt te worden?
Klopt! Zo ervaar ik het ook!

Hahaha.. Iegh! Voelt slijm aankomen..

Ik heb net nog even in de gootsteen gespuugd. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  TwistedAngel vr 23 sep 2011 - 11:26

Maura schreef:TA - Mijn vrienden zijn mannen. Vrouwen vond ik veel te gecompliceerd. Op de middelbare school waren ze of verliefd of boos of bezig met dingen waar ik me niet in kon vinden. Met mannen is het leven een stuk makkelijker. Maar praten kun je niet met ze. Ja, over simpele dingen, maar niet over problemen. Dus vond ik het wel fijn dat ik hier wat meer kwijt kon dan bij hen. En daarnaast one of the guys zijn bij hun.
+1
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 10 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum