Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The voice of Holland seizoen 2

+97
Antibes
RiLiJu
juffie001
Highway
Blond
Suus
RioolSpook
Tsjip
patjuhhh
*Noosa
Sjaantje
Error
Didi
Mees
Caribbeanlover
Laced
koNijntje
Eliesje
meisje
Sarah1985
M_as
Beachgirl
Thunder
mickey
Ibbeltje
Esperanza
Tinus
luisa
Mamsie
L!ND@
Ella
Kayleigh
Siem
Arwyn
ixis
Pompoen
claudiaveronique
Lieke128
_Lacey_
Justxme
Alias
TukTuk
Sundae
Zininzon
Mint
Alex
SnowWhite
Mermaid
Lavendel
Chocoholic
schuddebuikje
Jade
loura
Monte
SoGood
ijsjemeisje
Cheesegirl
Kabouter
Lejow
Kaboutertje
ProudMom
Filoria
Sneeuwvlok
Bosjesvrouw
PluDan
Puk
Krullebol
Atelier Madame
Bliss
Vanilla Queen
Mariposa
Jeanette
Raindrop
boekenwurm83
Minx
Happydobby
Tania
RYW
JD
Jente10
Liz
nina
Caramba
Silver
iloverocknroll1984
Zwerver
Happy
Prosecco
love
Eris
girli
dolfijntje24
Chocolate Cookie
studiebol
Sweety
Marin
Ilargi
101 plaatsers

Pagina 31 van 36 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Caribbeanlover za 14 jan 2012 - 1:49

Wouter verkozen boven Paul = fout

Erwin verkozen boven Niels = fout


Iris verkozen boven Sharon = fout

Conclusie Chris is de enige goede keuze dus die moet winnen van mij!

Paul woont idd hier net als die andere engelstalige die er in zaten.

Bij Editie Nl gingen ze op straat vragen of er zo'n iemand mocht winnen en veel vonden van niet. Vind ik ook meer dan terecht. Je kan er wel wonen, de nederlandse nationaliteit hebben, maar als je niet de taal kan en bij TVOH alleen maar een beetje kan knikken en schouders ophalen omdat je het niet verstaat, nee dan vind ik dat je niet mag winnen.



Sowieso moeten ze strenger worden vind ik. Kan je de taal niet, dan mag je niet mee doen.

Wij kunnen toch ook niet mee doen aan American Idol en dat is maar goed ook anders gaat iedereen daar heen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  boekenwurm83 za 14 jan 2012 - 2:09

Caribbeanlover schreef:Wouter verkozen boven Paul = fout

Erwin verkozen boven Niels = fout


Iris verkozen boven Sharon = fout

Conclusie Chris is de enige goede keuze dus die moet winnen van mij!

Paul woont idd hier net als die andere engelstalige die er in zaten.

Bij Editie Nl gingen ze op straat vragen of er zo'n iemand mocht winnen en veel vonden van niet. Vind ik ook meer dan terecht. Je kan er wel wonen, de nederlandse nationaliteit hebben, maar als je niet de taal kan en bij TVOH alleen maar een beetje kan knikken en schouders ophalen omdat je het niet verstaat, nee dan vind ik dat je niet mag winnen.



Sowieso moeten ze strenger worden vind ik. Kan je de taal niet, dan mag je niet mee doen.

Wij kunnen toch ook niet mee doen aan American Idol en dat is maar goed ook anders gaat iedereen daar heen.

Waarom is het fout om iemand die zuiver zingt te kiezen boven iemand die de laatste weken continu ernaast zit?

Ik vind het jammer dat Charly eruit is. Ik vind dat hij enorm goed kan zingen en leuk om naar te kijken:D Maar eerlijk is eerlijk, Chris is ook enorm goed met een enorm eigen en lekker geluid dus wat dat betreft is het wel terecht dat Chris naar de finale gaat.

Dat Paul mee mag doen vind ik niet meer dan normaal. Hij woont in Nederland dus hij mag meedoen. Je kunt iemand niet uitsluiten omdat diegene niet zo goed Nederlands kan. Dat is overigens ook moeilijkj te meten. Wanneer kun je net wel goed genoeg Nederlands en wanneer net niet? Heel terecht dat Paul door is vind ik het niet. Maar ik vond Wouter nogal saai dus voor de show vind ik het wel leuk dat Paul doorgaat. Ben benieuwd wat hij in de finale gaat doen!

Dat Erwin doorging ipv Niels had ik nooit verwacht. Alleen op het stemmen van het publiek afgaande had Niels ook doorgemoeten. Het is jammer dat hij gister een lied zong wat niet erg goed bij hem pastte. Als hij net zoiets had gedaan als vorige week dan had hij nog veel meer stemmen gehad en dan was hij sowieso doorgegaan, ongeacht de verdeling van de punten van Angela. Erwin heeft een enorrrrrm mooie stem, maar wat een rare snuiter is het zeg. Zijn singel was trouwens wel supermooi.

Al met al kan ik wel leven met deze uitslag.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 2:14

Sharon is de afgelopen inderdaad heeel erg slecht. Gisteravond ongelooflijk er naast zitten en dat was die week er voor ook al zo. Mijns inziens dus terecht dat Iris heeft gewonnen, ookal is ze misschien niet het prototype popster als Sharon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 2:20

Ik denk dat de finale tussen Chris en Paul gaat en dan Chris uiteindelijk de Voice wint

Ik vind het wel jammer dat Wouter eruit is, ik vind dat hij echt een super stem heeft !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Tinus za 14 jan 2012 - 5:59

Ahh kut, heb het gister niet kunnen zien en zo te lezen heb ik heel wat gemist! Kan iemand posten wie welke singles uit gaat brengen? Of is dat nu nog niet zo, maar pas volgende week?
Ik kan niet beoordelen of de keuzes juist waren, want ik heb niks gehoord, maar ik kan wel zeggen dat ik niet had verwacht dat Paul boven Wouter gekozen zou worden. Daar kijk ik nog meer van op dan dat Charly eruit is. Chris is gewoon een hele goede zanger en hij en Charly zijn erg aan elkaar gewaagd. Dat kun je van Wouter en Paul niet zeggen. Ik hoop dat NL volgende week de VOICE gaat kiezen en niet kiest omdat diegene zo 'leuk' doet en entertaint enzo...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Caribbeanlover za 14 jan 2012 - 6:00

Hij ziet er ook goed uit, knappe gozer vind ik. Heb het over Wouter.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 6:48

Ik ben het helemaal eens met boekenwurm83 The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 561177

Wouter zingt veel beter maar ik vind hem niet zo leuk op de een of andere manier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 6:51

Charly & Chris kregen de meeste stemmen van allemaal, ze hebben gewoon pech dat ze in hetzelfde team zaten.

Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat alle mensen van seizoen 1 een eigen nummer kregen en nu ineens iedereen weer een cover heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow za 14 jan 2012 - 7:42

Wie heeft welke single gekregen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 7:58


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 8:01

Van Wouter zou het deze zijn geweest



Van de rest heb ik geen idee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow za 14 jan 2012 - 8:01

Oehh ik hou sowieso van het nummer dat Chris zingt! En hij zingt het goed!
Vind het nummer van Iris ook leuk..
En Paul zou zich moeten schamen, arme Freddy M... Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 8:04

Het viel me wel meteen op dat Paul dansers nodig heeft, anders blijft er weinig van de show over Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD za 14 jan 2012 - 11:38

Zoals Marco zei, van Sharon zijn er al 13 in een dozijn. Het is meer alsof ze keer op keer mensen imiteerde....rihanna,beyonce,whitney.... Als ze dat nou elke keer zuiver deed, oke, maar het was 9 van de 10 keer vals.
Wat ik knap vind aan Iris is dat ze de jury omver blies met haar auditie met de harp. Ze had dan uit gemakzucht weer elke liveshow de harp kunnen gebruiken, maar dat heeft ze geen 1x gedaan, tot gister dan. Ze heeft echt bewezen dat ze ook zonder harp een goede artieste is, met een goede stem.


JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD za 14 jan 2012 - 14:27

Ben eigenlijk wel benieuwd wat de single van Charly zou zijn geweest.....iemand enig idee??
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  dolfijntje24 za 14 jan 2012 - 22:51

JaneDoe schreef:Zoals Marco zei, van Sharon zijn er al 13 in een dozijn. Het is meer alsof ze keer op keer mensen imiteerde....rihanna,beyonce,whitney.... Als ze dat nou elke keer zuiver deed, oke, maar het was 9 van de 10 keer vals.
Wat ik knap vind aan Iris is dat ze de jury omver blies met haar auditie met de harp. Ze had dan uit gemakzucht weer elke liveshow de harp kunnen gebruiken, maar dat heeft ze geen 1x gedaan, tot gister dan. Ze heeft echt bewezen dat ze ook zonder harp een goede artieste is, met een goede stem.



Helemaal mee eens!
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:28

Ik vind de single van Wouter niet zo eigenlijk....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow za 14 jan 2012 - 23:40

Eline schreef:Ik vind de single van Wouter niet zo eigenlijk....

Ik ook niet!!

Ik ben ook wel benieuwd naar de single van Charly..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 23:50

Eline schreef:Ik vind de single van Wouter niet zo eigenlijk....

Nee een beetje "Jeroen van de Boom" achtig. Maar hij heeft wel een eigen nummer ipv een cover. Dat vind ik wel leuker

Maargoed wel of geen mooi nummer hij heeft wel en heerlijke stem ! I love you En ik hoop dat we van hem meer gaan horen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bliss za 14 jan 2012 - 23:55

Razz_ schreef:
Eline schreef:Ik vind de single van Wouter niet zo eigenlijk....

Nee een beetje "Jeroen van de Boom" achtig. Maar hij heeft wel een eigen nummer ipv een cover. Dat vind ik wel leuker

Maargoed wel of geen mooi nummer hij heeft wel en heerlijke stem ! I love you En ik hoop dat we van hem meer gaan horen !

Hij heeft toch "Blauwe ruis" als single? Dat is gewoon een nummer van Blof hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Tinus zo 15 jan 2012 - 0:09

Lejow schreef:Oehh ik hou sowieso van het nummer dat Chris zingt! En hij zingt het goed!
Vind het nummer van Iris ook leuk..
En Paul zou zich moeten schamen, arme Freddy M... Laughing

Paul was echt verschrikkelijk slecht. Als Queenliefhebber heb ik menige covers voorbij zien komen, maar dit was gewoon vals! Oh, en het is Freddie, niet Freddy. The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 166342 (sorry, kon het niet laten
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow zo 15 jan 2012 - 0:36

Woeps, sorry :P

Charly.. Freddy.. Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 1:28

Bliss schreef:
Razz_ schreef:
Eline schreef:Ik vind de single van Wouter niet zo eigenlijk....

Nee een beetje "Jeroen van de Boom" achtig. Maar hij heeft wel een eigen nummer ipv een cover. Dat vind ik wel leuker

Maargoed wel of geen mooi nummer hij heeft wel en heerlijke stem ! I love you En ik hoop dat we van hem meer gaan horen !

Hij heeft toch "Blauwe ruis" als single? Dat is gewoon een nummer van Blof hoor!

Wel Oeps Embarassed Ik heb niks met Blof dat blijkt wel The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite zo 15 jan 2012 - 1:40

Oeps.. http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Showbizz-TV/article/detail/3121700/2012/01/14/Golden-Earring-weigerde-optreden-in-TVOH.dhtml
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast zo 15 jan 2012 - 3:19

Ik had zo gehoopt dat Wouter door zou gaan, en niet Paul The shame of Holland... laughcry 👅

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 31 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 36 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum