Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The voice of Holland seizoen 2

+97
Antibes
RiLiJu
juffie001
Highway
Blond
Suus
RioolSpook
Tsjip
patjuhhh
*Noosa
Sjaantje
Error
Didi
Mees
Caribbeanlover
Laced
koNijntje
Eliesje
meisje
Sarah1985
M_as
Beachgirl
Thunder
mickey
Ibbeltje
Esperanza
Tinus
luisa
Mamsie
L!ND@
Ella
Kayleigh
Siem
Arwyn
ixis
Pompoen
claudiaveronique
Lieke128
_Lacey_
Justxme
Alias
TukTuk
Sundae
Zininzon
Mint
Alex
SnowWhite
Mermaid
Lavendel
Chocoholic
schuddebuikje
Jade
loura
Monte
SoGood
ijsjemeisje
Cheesegirl
Kabouter
Lejow
Kaboutertje
ProudMom
Filoria
Sneeuwvlok
Bosjesvrouw
PluDan
Puk
Krullebol
Atelier Madame
Bliss
Vanilla Queen
Mariposa
Jeanette
Raindrop
boekenwurm83
Minx
Happydobby
Tania
RYW
JD
Jente10
Liz
nina
Caramba
Silver
iloverocknroll1984
Zwerver
Happy
Prosecco
love
Eris
girli
dolfijntje24
Chocolate Cookie
studiebol
Sweety
Marin
Ilargi
101 plaatsers

Pagina 30 van 36 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 12:22


Ik zou niet weten (als ik zou stemmen) op wie ik zou stemmen volgende week. Wellicht op Chris omdat ik vind dat Nick en Simon gewoon het sterkste team hadden.
Of omdat ik Iris en Erwin niet interessant vind en ik het niet terecht vind dat Paul in de finale staat. Ook al vind ik hem veel te leuk om te moeten missen...

Ik ga Paul adopteren. Of ie kan zingen is mij een zorg, ik moet gewoon om hem lachen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD vr 13 jan 2012 - 12:24

Zero schreef:


Ik ga Paul adopteren. Of ie kan zingen is mij een zorg, ik moet gewoon om hem lachen I love you

haha, het is inderdaad net zo'n enthousiast springerig puppy die je wilt hebben.....maar dan wel de lelijkste pup uit het nest zeg maar haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  RYW vr 13 jan 2012 - 12:26

JaneDoe schreef:
Zero schreef:


Ik ga Paul adopteren. Of ie kan zingen is mij een zorg, ik moet gewoon om hem lachen I love you

haha, het is inderdaad net zo'n enthousiast springerig puppy die je wilt hebben.....maar dan wel de lelijkste pup uit het nest zeg maar haha!



Ik weet niet, ik vond het in het begin ook echt heel lollig, maar ben een beetje uitgekeken op al dat gedoe en gejoker, eigenlijk... hij is echt heus wel aandoenlijk, maar ik ben het gewoon een beetje zat...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD vr 13 jan 2012 - 12:28

dus meiden, wat denken jullie....

wie wordt THE voice 2012?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bliss vr 13 jan 2012 - 12:30

RYW schreef:
JaneDoe schreef:
Zero schreef:


Ik ga Paul adopteren. Of ie kan zingen is mij een zorg, ik moet gewoon om hem lachen I love you

haha, het is inderdaad net zo'n enthousiast springerig puppy die je wilt hebben.....maar dan wel de lelijkste pup uit het nest zeg maar haha!



Ik weet niet, ik vond het in het begin ook echt heel lollig, maar ben een beetje uitgekeken op al dat gedoe en gejoker, eigenlijk... hij is echt heus wel aandoenlijk, maar ik ben het gewoon een beetje zat...

Heb ik precies hetzelfde! Maar dat heb ik wel vaker met die opvallende types die aan dit soort programma's meedoen. Het is even leuk, maar daarna moeten ze weer normaal doen. angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bliss vr 13 jan 2012 - 12:30

JaneDoe schreef:dus meiden, wat denken jullie....

wie wordt THE voice 2012?


Chris, obviously!!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 12:30

RYW schreef:
JaneDoe schreef:
Zero schreef:


Ik ga Paul adopteren. Of ie kan zingen is mij een zorg, ik moet gewoon om hem lachen I love you

haha, het is inderdaad net zo'n enthousiast springerig puppy die je wilt hebben.....maar dan wel de lelijkste pup uit het nest zeg maar haha!



Ik weet niet, ik vond het in het begin ook echt heel lollig, maar ben een beetje uitgekeken op al dat gedoe en gejoker, eigenlijk... hij is echt heus wel aandoenlijk, maar ik ben het gewoon een beetje zat...

Ik ken mensen die ook zo zijn, dus ik erger me niet zo snel. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet dagelijks met die mensen om ga, dat lijkt me vermoeiend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Caribbeanlover vr 13 jan 2012 - 12:30

Bah, bah en nog eens bah!

Hoe kan die $%^Paul nou winnen van Wouter. ONGELOFELIJK!!!:shock: Een goede stem is nog altijd belanrijker dan stomme acts neerzetten zoals hij, wat een clown!

Zelfs Roel en Nick waren geschokt dat zag je gewoon.

Jammer dat Sharon niet door is en een meevaller voor mij is dat die uitslover Charly eruit is...............opgeruimd staat netjes!:P

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD vr 13 jan 2012 - 12:40

@cbl, dat sharon niet door is is meeeeeer dan terecht....ze was echt vals en superschreeuwerig vanavond...

En ik ben ook blij dat Charly weg is, en inderdaad....die komt er toch wel. Zn telefoon staat nu waarschijnlijk al roodgloeiend.

Ik dnek dat chris wint, maar denk dat we toch niet raar moeten staan te kijken als die gekke Paul er met de titel vandoor gaat...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 12:41

JaneDoe schreef:
Ik dnek dat chris wint, maar denk dat we toch niet raar moeten staan te kijken als die gekke Paul er met de titel vandoor gaat...

Na vandaag verbaast niets me meer No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 12:42


Opvallend hoe vaak er wordt gezegd 'die komt er toch wel' en hoeveel mensen zie je terug?

Charly heeft de mazzel dat hij al in de showbizz zit, maar al die andere... die zien we nooit meer terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Caribbeanlover vr 13 jan 2012 - 12:57

Idd je ziet ze zelden tot amper!

Nederland is gek, echt gek dat ze Paul boven Wouter hebben gekozen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Ilargi vr 13 jan 2012 - 20:47

Ohh vreselijk dat paul door is, je hoorde ook allemaal boe geroep in de zaal! Volgens mij had Roel een beetje had verwacht dat het publiek uiteindelijk wel voor Wouter zou kiezen... Maar ik denk dat Paul het uiteindelijk niet zal winnen, Chris mag van mij winnen!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow vr 13 jan 2012 - 20:57

Wat een Klote uitslag zeg!!!!! Hoe kunnen ze dit nou kiezen! :shock:
Ik hoef wat bij betreft niet meer te kijken volgende week...
Vrees met grote vrezen dat Paul the Voice wordt..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  *Noosa vr 13 jan 2012 - 21:27

Heb de uitslag niet gekeken gister dus net even op internet bekeken, vind hem wel verrassend.... Van de meeste coaches had ik toch de andere persoon verwacht van wie er nu staat.

Zou me niets verbazen als Paul uiteindelijk ook nog wint, maar hoop zooo van niet. Doe Chris dan maar!
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Arwyn vr 13 jan 2012 - 21:41

De enige keuze waar ik het niet mee eens ben is Paul.
Heb de uitslag niet gezien, maar vind het jammer dat Van Velzen niet duidelijker een mening heeft uitgesproken. Sowieso zou het echt niet kloppen als een buitenlander The Voice of Holland wint, of ligt dat aan mij?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 23:03

Ik vind Paul leuk Very Happy . In het duet heeft'ie bewezen dat'ie ook normaal kan doen en ook wel kan zingen. Ik vind het niet terecht als hij zou winnen maar ik vind hem wel leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite vr 13 jan 2012 - 23:20

Confusion schreef:Ik vind Paul leuk Very Happy . In het duet heeft'ie bewezen dat'ie ook normaal kan doen en ook wel kan zingen. Ik vind het niet terecht als hij zou winnen maar ik vind hem wel leuk!

Vraag me af waarom hij dat alleen in een duet kan laten zien en niet als hij solo 'zingt'.. Nouja, probeert te zingen dan.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 23:33

Hij is natuurlijk een dramaqueen dus ik vind het wel logisch dat zijn solo's ook zo over the top zijn. Ik kan er wel om lachen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  patjuhhh vr 13 jan 2012 - 23:38

Lejow schreef:Wat een Klote uitslag zeg!!!!! Hoe kunnen ze dit nou kiezen! :shock:
Ik hoef wat bij betreft niet meer te kijken volgende week...
Vrees met grote vrezen dat Paul the Voice wordt..

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Maar hoop toch niet dat het Paul wordt. `het gaat toch om the VOICE en die heeft Paul absoluut niet. Erg jammer dat het publiek Paul boven Wouter koos. Wouter kan zoveel beter zingen.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bliss vr 13 jan 2012 - 23:49

Confusion schreef:Hij is natuurlijk een dramaqueen dus ik vind het wel logisch dat zijn solo's ook zo over the top zijn. Ik kan er wel om lachen Very Happy

Op zich kan ik er ook wel om lachen, maar ze zijn op zoek naar de ultieme voice en die heeft hij gewoon niet, vind ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite vr 13 jan 2012 - 23:56

Bliss schreef:
Confusion schreef:Hij is natuurlijk een dramaqueen dus ik vind het wel logisch dat zijn solo's ook zo over the top zijn. Ik kan er wel om lachen Very Happy

Op zich kan ik er ook wel om lachen, maar ze zijn op zoek naar de ultieme voice en die heeft hij gewoon niet, vind ik.

Als dramaqueen kun je ook gewoon normaal zingen natuurlijk. Alle heisa er omheen prima, maar doe je ding (zingen in dit geval) wel goed.

Vorig jaar vond ik het programma wat geloofwaardiger. Jammer dat het bij het tweede seizoen zijn geloofwaardigheid verliest, zowel het programma als het publiek, voor mij dan. Wat voor 'entertainers' zullen er zich voor volgend jaar wel niet gaan opgeven..
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Mees vr 13 jan 2012 - 23:58

Bliss schreef:
Confusion schreef:Hij is natuurlijk een dramaqueen dus ik vind het wel logisch dat zijn solo's ook zo over the top zijn. Ik kan er wel om lachen Very Happy

Op zich kan ik er ook wel om lachen, maar ze zijn op zoek naar de ultieme voice en die heeft hij gewoon niet, vind ik.

+1 en helemaal die niet van Holland. Al doet ie zijn best met het Nederlands.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Caribbeanlover za 14 jan 2012 - 0:30

Ik vind Paul een vies ventje. Met z'n auditie ergerde ik me suf aan dat hempje die te harige borst en die harige oksels. Vind dat zo ranzig en later deed hij het nog eens over......................blegh!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Raindrop za 14 jan 2012 - 1:10

Arwyn schreef:De enige keuze waar ik het niet mee eens ben is Paul.
Heb de uitslag niet gezien, maar vind het jammer dat Van Velzen niet duidelijker een mening heeft uitgesproken. Sowieso zou het echt niet kloppen als een buitenlander The Voice of Holland wint, of ligt dat aan mij?

Woont Paul niet gewoon in NL? Want als hij hier woont dan mag hij gewoon meedoen en ja dan mag hij dus ook winnen.
Moet je dan eerst jaren in NL wonen, Nederlander worden en dan pas meedoen aan zulke programma's? Lijkt me raar.

Ik vond de uitslagen gister ook wel verrassend. Jammer dat Charly en Niels niet door zijn. Alhoewel Charly sowieso wel binnen is denk ik.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 30 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 36 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum