Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The voice of Holland seizoen 2

+97
Antibes
RiLiJu
juffie001
Highway
Blond
Suus
RioolSpook
Tsjip
patjuhhh
*Noosa
Sjaantje
Error
Didi
Mees
Caribbeanlover
Laced
koNijntje
Eliesje
meisje
Sarah1985
M_as
Beachgirl
Thunder
mickey
Ibbeltje
Esperanza
Tinus
luisa
Mamsie
L!ND@
Ella
Kayleigh
Siem
Arwyn
ixis
Pompoen
claudiaveronique
Lieke128
_Lacey_
Justxme
Alias
TukTuk
Sundae
Zininzon
Mint
Alex
SnowWhite
Mermaid
Lavendel
Chocoholic
schuddebuikje
Jade
loura
Monte
SoGood
ijsjemeisje
Cheesegirl
Kabouter
Lejow
Kaboutertje
ProudMom
Filoria
Sneeuwvlok
Bosjesvrouw
PluDan
Puk
Krullebol
Atelier Madame
Bliss
Vanilla Queen
Mariposa
Jeanette
Raindrop
boekenwurm83
Minx
Happydobby
Tania
RYW
JD
Jente10
Liz
nina
Caramba
Silver
iloverocknroll1984
Zwerver
Happy
Prosecco
love
Eris
girli
dolfijntje24
Chocolate Cookie
studiebol
Sweety
Marin
Ilargi
101 plaatsers

Pagina 36 van 36 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36

Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 36 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow za 21 jan 2012 - 10:24

Jeanette schreef:Ik vind nog steeds dat Charly had moeten winnen. Toen hij er vorige week uit moest, vond ik het al een stuk minder aan. Ik vond Iris en Chris beiden erg goed.

Ik ook!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 36 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Mizz_S ma 23 jan 2012 - 1:09

Ik vond het jammer dat Chris niet heeft gewonnen! Maar eigenlijk heb ik het verder niet echt goed gevolgd ofzo.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 36 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Atelier Madame ma 23 jan 2012 - 1:23

In het begin vond ik Iris maar niets, maar nu ik liedjes terug kijk op youtube, wow wat kan ze toch goed zingen, en dan met die harp erbij. Terechte winares in mijn ogen.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 36 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 1:24

Mees schreef:Ik zit nu de duetten terug te kijken. En wat kan die Lisa toch zingen!! Jammer dat je daar eigenlijk niet zoveel meer van hoort.
En Iris kan echt heel goed zingen, maar ik ben gewoon geen fan van haar stemgeluid. Het duet was wel erg mooi trouwens.

Ze is geloof ik bezig met een nieuw album, met schrijven enzo. Ook ik had gehoopt dat Chris zou willen maar Iris is ook goed. Dat duet met Birdy was echt super.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 36 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 1:36

Ik vond de uitslag verrassend! Ik had er echt niet op gerekend dat Iris zou winnen, al had ik het wel gehoopt. Ik ben alleen bang dat we niet zo veel van haar zullen horen. Want welke talentenjachtwinnaar is nou echt doorgebroken?

Ik moet zeggen dat ik Lisa echt goed vind, heb jaar in september bij het Glemmer festival gezien (en gehoord!) Wauw, wat een stem!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 36 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Sweety ma 23 jan 2012 - 2:58

Jeanette schreef:Ik vind nog steeds dat Charly had moeten winnen. Toen hij er vorige week uit moest, vond ik het al een stuk minder aan. Ik vond Iris en Chris beiden erg goed.
+1
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 36 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Mees ma 23 jan 2012 - 8:59

Lily schreef:
Mees schreef:Ik zit nu de duetten terug te kijken. En wat kan die Lisa toch zingen!! Jammer dat je daar eigenlijk niet zoveel meer van hoort.
En Iris kan echt heel goed zingen, maar ik ben gewoon geen fan van haar stemgeluid. Het duet was wel erg mooi trouwens.

Ze is geloof ik bezig met een nieuw album, met schrijven enzo. Ook ik had gehoopt dat Chris zou willen maar Iris is ook goed. Dat duet met Birdy was echt super.

Oehh..dat vind ik wel erg leuk om te lezen. Ik ben heel erg benieuwd!
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 36 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 36 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum