Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The voice of Holland seizoen 2

+97
Antibes
RiLiJu
juffie001
Highway
Blond
Suus
RioolSpook
Tsjip
patjuhhh
*Noosa
Sjaantje
Error
Didi
Mees
Caribbeanlover
Laced
koNijntje
Eliesje
meisje
Sarah1985
M_as
Beachgirl
Thunder
mickey
Ibbeltje
Esperanza
Tinus
luisa
Mamsie
L!ND@
Ella
Kayleigh
Siem
Arwyn
ixis
Pompoen
claudiaveronique
Lieke128
_Lacey_
Justxme
Alias
TukTuk
Sundae
Zininzon
Mint
Alex
SnowWhite
Mermaid
Lavendel
Chocoholic
schuddebuikje
Jade
loura
Monte
SoGood
ijsjemeisje
Cheesegirl
Kabouter
Lejow
Kaboutertje
ProudMom
Filoria
Sneeuwvlok
Bosjesvrouw
PluDan
Puk
Krullebol
Atelier Madame
Bliss
Vanilla Queen
Mariposa
Jeanette
Raindrop
boekenwurm83
Minx
Happydobby
Tania
RYW
JD
Jente10
Liz
nina
Caramba
Silver
iloverocknroll1984
Zwerver
Happy
Prosecco
love
Eris
girli
dolfijntje24
Chocolate Cookie
studiebol
Sweety
Marin
Ilargi
101 plaatsers

Pagina 3 van 36 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 21:34

Ik vond Guy veruit de beste, wat prachtig.

Charly was ook wel heel goed, maar zal het zeker niet winnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 22:00

HeartBeat schreef:Ik vond Guy veruit de beste, wat prachtig.

Charly was ook wel heel goed, maar zal het zeker niet winnen.

Dan ben ik wel benieuwd naar je motivatie waarom Charly geen kans maakt om te winnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Minx vr 23 sep 2011 - 22:02

Megara schreef:
HeartBeat schreef:Ik vond Guy veruit de beste, wat prachtig.

Charly was ook wel heel goed, maar zal het zeker niet winnen.

Dan ben ik wel benieuwd naar je motivatie waarom Charly geen kans maakt om te winnen.
beetje hetzelfde verhaal als met rafaella die zijn min of meer al bekend. Al vond ik de keuze voor Nick en simon verrassend
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 22:04

Charly is bekend als musicalartiest en wil nu de popster kant op. Dat vind ik wel iets anders.
Die man is live geniaal, maar zo zijn er meer in de Voice die steengoed zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 22:21

Rafaella was ook een arrogant wicht. Charly vond ik gisteren wel aardig overkomen, een beetje verlegen zelfs.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  dolfijntje24 vr 23 sep 2011 - 23:01

Dat meisje van 17 vond ik ook erg goed! Wat kan zij mooi zingen echt wow! Maar de beste is tot nu toe natuurlijk Guy. Tranen in m'n ogen.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Minx vr 23 sep 2011 - 23:32

dolfijntje24 schreef:Dat meisje van 17 vond ik ook erg goed! Wat kan zij mooi zingen echt wow! Maar de beste is tot nu toe natuurlijk Guy. Tranen in m'n ogen.
maar zij heeft vorige week my name is toch gewonnen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 23:33

Arden schreef:Rafaella was ook een arrogant wicht. Charly vond ik gisteren wel aardig overkomen, een beetje verlegen zelfs.

Mee eens. Charly kwam heel anders over dan Rafaelle destijds. Wat heb ik me daar aan lopen ergeren toen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 23:41

Fairytale schreef:
dolfijntje24 schreef:Dat meisje van 17 vond ik ook erg goed! Wat kan zij mooi zingen echt wow! Maar de beste is tot nu toe natuurlijk Guy. Tranen in m'n ogen.
maar zij heeft vorige week my name is toch gewonnen

http://www.telegraaf.nl/prive/10573624/__Isabel_en_Kiki_winnen_My_Name_Is__.html

Dat meisje van 17 heet toch Lenny?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Marin vr 23 sep 2011 - 23:45

Nee zij leek gewoon op dat meisje dat My Name Is heeft gewonnen. Ik moest ook even goed kijken, maar dat My Name Is meisje is nog veel jonger ook. Dit was gewoon een klein meisje. Leuk schattig meisje ook!

Ik vond Charly de beste, en heb respect voor 'm dat ie mee doet, echt leuk!

Die Guy vond ik wel goed, maar raakte me niet echt eigenlijk grappig genoeg, terwijl 't onwijs goed was.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Jeanette vr 23 sep 2011 - 23:54

Birgit schreef:
Fairytale schreef:
dolfijntje24 schreef:Dat meisje van 17 vond ik ook erg goed! Wat kan zij mooi zingen echt wow! Maar de beste is tot nu toe natuurlijk Guy. Tranen in m'n ogen.
maar zij heeft vorige week my name is toch gewonnen

http://www.telegraaf.nl/prive/10573624/__Isabel_en_Kiki_winnen_My_Name_Is__.html

Dat meisje van 17 heet toch Lenny?

Ja en zij heeft niet mee gedaan aan 'My Name is'. Lenny komt bij mij uit de buurt, haar vader heeft hier een juwelierszaak. Moest wel lachen dat er opeens bekenden gezichten in beeld waren.

Ik vond Charlie en die laatste man zoooooo goed! Ik had Charlie toendertijd in WWRY en daar was ie ook al super goed!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Mariposa za 24 sep 2011 - 1:43

Ik vond Guy echt supergoed! Ik kreeg er ook chickenskin van :P
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 7:36

Echt wauw die Guy ! Ik krijg bijna nooit emoties bij mensen die iets zingen maar bij hem :shock: Damn ik heb gewoon een traantje weg moeten vegen. Wat was dat onwijs mooi zeg !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Vanilla Queen za 24 sep 2011 - 9:07

Vond het shot wel leuk dat Simon net een traan van zijn gezicht af veegde nadat Guy klaar was met zijn liedje.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 9:26

Vanilla Queen schreef:Vond het shot wel leuk dat Simon net een traan van zijn gezicht af veegde nadat Guy klaar was met zijn liedje.

Oh dat heb ik niet eens gezien. Ik was te druk bezig met m'n eigen traan denk ik laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bliss za 24 sep 2011 - 22:56

Ik heb het net teruggekeken en vond het leuk! Vorig jaar nooit die audities gezien en t verder ook niet echt gevolgd, maar ik vind de jury erg grappig smile Ben sowieso fan van Nick & Simon, maar die VanVelzen vind ik ook hilarisch. Vooral toen een kandidaat zei: "ik wil groeien..." waarop hij zei: "ik wil ook groeien!!" Laughing
Charly Luske vond ik idd ook steengoed, net als Nora (wát een knappe meid ook!) en Guy. Die arrogante Laura vond ik idd ook een beetje irritant.

Ik ga het nu wel volgen denk ik smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  nina za 24 sep 2011 - 23:13

Voor de liefhebber:
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  nina za 24 sep 2011 - 23:13

Trouwens, die opmerking die nu in beeld staat vond ik ook echt hilarisch!!!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 2:56

Ik vond Nora helemaal niet zo goed, die uithaal vond ik zelfs tenenkrommend. Maar ik weet dat ze prachtig kan zingen, ik ken dr nog van Popstars The Rivals.

Guy heeft me tot tranen geroerd, dat vond ik echt zo mooi. En Charly Luske, tja wat kan ik zeggen. Way to go Tanja Jess! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 6:42

Razz_ schreef:
Vanilla Queen schreef:Vond het shot wel leuk dat Simon net een traan van zijn gezicht af veegde nadat Guy klaar was met zijn liedje.

Oh dat heb ik niet eens gezien. Ik was te druk bezig met m'n eigen traan denk ik laughcry

+1, zag het in eerste instantie ook niet, pas toen ik het terug keek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 7:02

Ik heb vorig jaar niet gekeken. Ik vond het het zoveelste auditie programma wat ik nu wel een uitgekauwd iets vind. Maar ik heb nu op uitzending gemist gekeken en wat een leuk programma!! Er doen mensen mee die sowieso wel kunnen zingen en de omgang tussen de coaches is ook leuk.

En I love Guy! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 7:52


Ik vind Guy eigenlijk niet zo erg speciaal. Ik vind het nummer super mooi, daar kan ik wel emotioneel van worden. Maar de manier waarop hij het zong vond ik niet heel erg briljant ofzo... gewoon wel mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Bliss zo 25 sep 2011 - 8:04

Ik heb me echt het meest verbaasd over Charly, maar dat is natuurlijk omdat we hem al kenden. Ik hou niet van musicals en had niet echt een hoge dunk van hem ofzo, maar vond hem zo goed! En hij heeft een schattig zoontje (die precies op hem lijkt) smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Atelier Madame zo 25 sep 2011 - 10:44

Confusion schreef:Ik heb vorig jaar niet gekeken. Ik vond het het zoveelste auditie programma wat ik nu wel een uitgekauwd iets vind. Maar ik heb nu op uitzending gemist gekeken en wat een leuk programma!! Er doen mensen mee die sowieso wel kunnen zingen en de omgang tussen de coaches is ook leuk.

En I love Guy! Very Happy
+1!!!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Vanilla Queen zo 25 sep 2011 - 11:39

Zero schreef:
Ik vind Guy eigenlijk niet zo erg speciaal. Ik vind het nummer super mooi, daar kan ik wel emotioneel van worden. Maar de manier waarop hij het zong vond ik niet heel erg briljant ofzo... gewoon wel mooi.

Mee eens! Maar hij was wel een van de enige die echt heel zuiver zong laughcry
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 3 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 36 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum