Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The voice of Holland seizoen 2

+97
Antibes
RiLiJu
juffie001
Highway
Blond
Suus
RioolSpook
Tsjip
patjuhhh
*Noosa
Sjaantje
Error
Didi
Mees
Caribbeanlover
Laced
koNijntje
Eliesje
meisje
Sarah1985
M_as
Beachgirl
Thunder
mickey
Ibbeltje
Esperanza
Tinus
luisa
Mamsie
L!ND@
Ella
Kayleigh
Siem
Arwyn
ixis
Pompoen
claudiaveronique
Lieke128
_Lacey_
Justxme
Alias
TukTuk
Sundae
Zininzon
Mint
Alex
SnowWhite
Mermaid
Lavendel
Chocoholic
schuddebuikje
Jade
loura
Monte
SoGood
ijsjemeisje
Cheesegirl
Kabouter
Lejow
Kaboutertje
ProudMom
Filoria
Sneeuwvlok
Bosjesvrouw
PluDan
Puk
Krullebol
Atelier Madame
Bliss
Vanilla Queen
Mariposa
Jeanette
Raindrop
boekenwurm83
Minx
Happydobby
Tania
RYW
JD
Jente10
Liz
nina
Caramba
Silver
iloverocknroll1984
Zwerver
Happy
Prosecco
love
Eris
girli
dolfijntje24
Chocolate Cookie
studiebol
Sweety
Marin
Ilargi
101 plaatsers

Pagina 19 van 36 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Esperanza vr 23 dec 2011 - 11:38

WAT! Bart door......
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:39

Esperanza schreef:WAT! Bart door......
belachelijk!!

Marieke is toch veeeel meer TVOH dan Bart?
Bart zie ik als iemand op feestjes en partijen, maar echt niet als voice of holland!

Jeetje, en ik had Marieke nog wel een finaleplek voorspeld....daar gaat mijn voorspelling!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Esperanza vr 23 dec 2011 - 11:42

Bij Roel maakt het me niet zo uit wie er uit gaat. Ik vind ze allebei niet zo leuk.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:44

Esperanza schreef:Bij Roel maakt het me niet zo uit wie er uit gaat. Ik vind ze allebei niet zo leuk.

+1
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:46

jeetje, dit hadden we een paar weken terug nooit verwacht...toen guy met zn chickenskin auditie kwam!

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Cheesegirl vr 23 dec 2011 - 11:46

Ik vind die Michelle echt 3 x niks. Maar dat vond ik eigenlijk van Guy ook. Rolling Eyes
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 11:50

Tja... ze hadden Guy ook gewoon achter zijn piano moet laten zitten, komt ie veel beter tot zijn recht qua stijl. Je kan zo iemand toch geen michael jackson laten dansen, zo'n type is het niet. Jammer, want zijn auditie was echt waanzinnig.

Michelle zingt goed, maar er komt af en toe te veel persoonlijke drama bij te kijken. Bij de auditie kwam er al een verhaal uit over pleeggezin, dat hoeft allemaal niet gelijk op tv, heeft niks met haar zang te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  JD vr 23 dec 2011 - 11:54

Jolee schreef:Tja... ze hadden Guy ook gewoon achter zijn piano moet laten zitten, komt ie veel beter tot zijn recht qua stijl. Je kan zo iemand toch geen michael jackson laten dansen, zo'n type is het niet. Jammer, want zijn auditie was echt waanzinnig.

Michelle zingt goed, maar er komt af en toe te veel persoonlijke drama bij te kijken. Bij de auditie kwam er al een verhaal uit over pleeggezin, dat hoeft allemaal niet gelijk op tv, heeft niks met haar zang te maken.

helemaal met je eens smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast vr 23 dec 2011 - 12:18

Ik vond het echt aandoenlijk om Guy Michael Jackson te zien doen, een beetje hulpeloos stond hij daar. Echt jammer. The Voice hoeft niet perse een popstar te zijn, dat vond ik juist leuk aan dit programma.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  SnowWhite vr 23 dec 2011 - 21:16

JaneDoe schreef:
Jolee schreef:Tja... ze hadden Guy ook gewoon achter zijn piano moet laten zitten, komt ie veel beter tot zijn recht qua stijl. Je kan zo iemand toch geen michael jackson laten dansen, zo'n type is het niet. Jammer, want zijn auditie was echt waanzinnig.

Michelle zingt goed, maar er komt af en toe te veel persoonlijke drama bij te kijken. Bij de auditie kwam er al een verhaal uit over pleeggezin, dat hoeft allemaal niet gelijk op tv, heeft niks met haar zang te maken.

helemaal met je eens smile
+100000

En Roel gaf nu als argument dat hij het op basis van vanavond deed, emotie, blabla. Maar vorige keer was het weer een argument van 'meeste groei tot nu toe'. Als ze Guy deze keer ook achter zijn piano hadden laten zitten had hij de meeste emotie losgemaakt bij de mensen.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Esperanza vr 23 dec 2011 - 21:53

Ik vond Guy z'n auditie goed en dacht dat we daar veel van konden verwachten, maar na die tijd vond ik hem niet echt bijzonder meer, wat mij betreft terecht dat hij er uit is.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Tinus za 24 dec 2011 - 2:25

Jammer dat Bart door is...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 2:27

Neeeee Guy is gone.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  M_as za 24 dec 2011 - 4:01

Jolee schreef:Ik vond het echt aandoenlijk om Guy Michael Jackson te zien doen, een beetje hulpeloos stond hij daar. Echt jammer. The Voice hoeft niet perse een popstar te zijn, dat vond ik juist leuk aan dit programma.

Ook mee eens. Ook de hele tijd dat commentaar met: we willen wel eens iets kleins zien, of juist andersom. Waarom?? Zie je Adele bijv al eens een dance-nummer doen? Of Bryan Adams zonder gitaar? Je moet doen waar je je goed bij voelt en wat je kunt. Het gaat uiteindelijk toch om The Voice? Maar volgens mij geldt dat alleen bij de audities..

M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Kabouter za 24 dec 2011 - 4:28

Ik ging gisteren lekker zitten voor TVOH, maar ik heb het één nummer volgehouden en vond het gewoon echt niet meer boeiend om naar te kijken. Ze moeten eens minder commercieel zijn en al die mensen in hun waarde laten en gewoon laten zingen waar ze goed in zijn. Waarom moeten ze van alle markten thuis zijn? Laat ze datgene doen waar ze goed in zijn.

Nee, ik ga niet meer kijken.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Sarah1985 za 24 dec 2011 - 6:52

Guy wou zelf zonder piano,
Snap niet waarom bart door is. Net zoals paul dat is toch verschrikkelijk.
vind het jammer dat angela er mee moet stoppen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Jeanette za 24 dec 2011 - 7:34

Esperanza schreef:Ik vond Guy z'n auditie goed en dacht dat we daar veel van konden verwachten, maar na die tijd vond ik hem niet echt bijzonder meer, wat mij betreft terecht dat hij er uit is.

+1

Michelle vond ik terecht beter!

Maar Angela stoppen?! Wanneer en waarom?! :shock:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast za 24 dec 2011 - 7:37

http://www.telegraaf.nl/prive/11182585/__Angela_weg_bij_The_Voice__.html

Ik vind het ook heel jammer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Jeanette za 24 dec 2011 - 11:48

Aaahh jammer zeg! Al denk ik dat The Voice dan ook wel zijn hoogste glans sowieso heeft verloren omdat het alweer voor de 3de keer komt. Op een gegeven moment is het mooi geweest. Ik vind deze editie ook super, maar zit eigenlijk niet op een 3de seizoen te wachten. Het concept wordt zo uitgemolken en dat vind ik dan zo jammer.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gast zo 25 dec 2011 - 0:59

Jeanette schreef:Aaahh jammer zeg! Al denk ik dat The Voice dan ook wel zijn hoogste glans sowieso heeft verloren omdat het alweer voor de 3de keer komt. Op een gegeven moment is het mooi geweest. Ik vind deze editie ook super, maar zit eigenlijk niet op een 3de seizoen te wachten. Het concept wordt zo uitgemolken en dat vind ik dan zo jammer.

Er komt dan toch een speciale editie voor kinderen t/m 15 jaar? Dat lijkt me dan wel weer leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 1:00

Daar doet ze nog wel aan mee geloof ik!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 4:49

Zag net een reclame dat je je al weer op kunt geven voor de voice 3...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Zwerver zo 25 dec 2011 - 5:50

Lejow schreef:Zag net een reclame dat je je al weer op kunt geven voor de voice 3...
Ja ik zat er een beetje van te kijken. Las ook in de krant dat Angela Groothuizen niet meer mee mag naar de volgende show.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow zo 25 dec 2011 - 6:03

wc-eend schreef:
Lejow schreef:Zag net een reclame dat je je al weer op kunt geven voor de voice 3...
Ja ik zat er een beetje van te kijken. Las ook in de krant dat Angela Groothuizen niet meer mee mag naar de volgende show.

Ja, dat staat hier boven

Ik vind het zo stom dat dat nu alweer mogelijk is, maak eerst gewoon dit seizoen fatsoenlijk af, steek tijd en geld in de winnaar enz... Het wordt nu weer zo uitgemolken!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Lejow vr 30 dec 2011 - 4:00

Heh, geen voice vanavond?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

The voice of Holland seizoen 2 - Pagina 19 Empty Re: The voice of Holland seizoen 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 36 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 36  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum