Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
Nou daar is hij dan in het blauw:
http://www.lieflifestyle.nl/wrapper-7991
http://www.lieflifestyle.nl/wrapper-7991
Gast- Gast
Ik weet niet of ie al eerder voorbij is gekomen (voor mensen die net als ik nog een buggy nodig hadden):
een abonnenment op ouders van nu met een buggy maxi cosi mila samen voor 121.95
een abonnenment op ouders van nu met een buggy maxi cosi mila samen voor 121.95
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Bij We hebben ze 50% korting op de tweede kinderspijkerbroek. Ik vind de slimfit broekjes daar vandaan mooi zitten bij mijn zoontje met z'n smalle kontje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de Action is een emmer met Lego Duplo bouwstenen 76 delig in de aanbieding van 25,99 voor 10.95.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Lees op FB dat bij wehkamp de pampers voor de helft van het geld zijn en geen verzendkosten
Gast- Gast
Flip Fluitketel schreef:Bij de Action is een emmer met Lego Duplo bouwstenen 76 delig in de aanbieding van 25,99 voor 10.95.
gekocht L is gek op Duplo en we hadden al nepduplo van de Aldi, en wat oude blokjes van mn mijn babytijdperk nog. Nu kan hij weer vooruit!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Top! Daar ga ik voorr kijken.Tania schreef:Bij We hebben ze 50% korting op de tweede kinderspijkerbroek. Ik vind de slimfit broekjes daar vandaan mooi zitten bij mijn zoontje met z'n smalle kontje.
Gast- Gast
Misschien wat spuit 11 want de aanbiedingen gelden tot en met morgen. Maar de Zeeman heeft super leuke kleding e.d. in de aanbieding! Hier ff de folder
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Supertalentje schreef:Slim! Ik ging ervan uit dat dat niet kon omdat het een aanbieding is, maar het kan wel. Ik heb besteld!
Ik heb 56 besteld, hij zit nog in 50, maar dat maakt niet uit
Laatst aangepast door Supertalentje op vr 24 feb 2012 - 1:54; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ah wat lief en dat vest staat 'm goed!Supertalentje schreef:Supertalentje schreef:Slim! Ik ging ervan uit dat dat niet kon omdat het een aanbieding is, maar het kan wel. Ik heb besteld!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Ah wat lief en dat vest staat 'm goed!Supertalentje schreef:Supertalentje schreef:Slim! Ik ging ervan uit dat dat niet kon omdat het een aanbieding is, maar het kan wel. Ik heb besteld!
Je had gelijk, het is een fantastisch vest!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Op de site limango.nl staan vandaag en morgen verschillende artikelen van maxi cosi, quinny en safety first met 40% korting. Voornamelijk buggys en voetenzakken. Misschien heeft iemand er iets aan. Je moet je volgens mij wel eerst aanmelden voordat je kan bestellen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Morgen bij de Hema een speciale schrikkeldagactie. 24 Artikelen met 24% korting, daar zit onder andere de fietskar bij.
http://www.hema.nl/nieuws/schrikkeldagactie.aspx?utm_source=APnieuwsbriefNL&utm_medium=email&utm_content=hemaschrikkel&utm_campaign=nieuwsbriefapweek912schrikkelnl_aq
http://www.hema.nl/nieuws/schrikkeldagactie.aspx?utm_source=APnieuwsbriefNL&utm_medium=email&utm_content=hemaschrikkel&utm_campaign=nieuwsbriefapweek912schrikkelnl_aq
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Morgen bij de Hema een speciale schrikkeldagactie. 24 Artikelen met 24% korting, daar zit onder andere de fietskar bij.
En een babyslaapzakje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Deze topic is niet goed voor mij! Eerst al de tankini die ieniemienie liet zien besteld en nu weer bij Z8 besteld... Onder het mom van zomerkleding voor J op voor kopen
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
http://www.z8-baby.nl/phpThumb/cache/225x225/rokje-mathilda-streep-grijs-melee---marine-streep-sm-2173.jpg
http://www.z8-baby.nl/phpThumb/cache/225x225/blazer-ella-strikjes-grijs-melee-2152.jpg
Plaatjes plaatsen lukt me om de een of andere reden niet.... in het voorbeeld staan ze wel maar in de topic niet. Dus maar een linkje
http://www.z8-baby.nl/phpThumb/cache/225x225/blazer-ella-strikjes-grijs-melee-2152.jpg
Plaatjes plaatsen lukt me om de een of andere reden niet.... in het voorbeeld staan ze wel maar in de topic niet. Dus maar een linkje
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Vanaf vandaag zijn de shirtjes bij de ZEEMAN in de aanbieding! 3 halen = 2 betalen. Moest gelijk denken aan de creatievelingen onder ons.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Goed om te weten, ga ik daar even langs vandaag .Makamba schreef:Vanaf vandaag zijn de shirtjes bij de ZEEMAN in de aanbieding! 3 halen = 2 betalen.Moest gelijk denken aan de creatievelingen onder ons.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Goed om te weten, ga ik daar even langs vandaag .Makamba schreef:Vanaf vandaag zijn de shirtjes bij de ZEEMAN in de aanbieding! 3 halen = 2 betalen.Moest gelijk denken aan de creatievelingen onder ons.
Ik ben daarnet ook geweest! Kunnen we weer even vooruit.
Makamba- Kletskop
Heb ik gisteren nog een shirtje gehaald! Nou zeg! Misschien dan nog maar even terug.. heb ik weer nieuw flock-matriaal!Makamba schreef:Vanaf vandaag zijn de shirtjes bij de ZEEMAN in de aanbieding! 3 halen = 2 betalen.Moest gelijk denken aan de creatievelingen onder ons.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb er 3 gehaald .Makamba schreef:Liadan schreef:Goed om te weten, ga ik daar even langs vandaag .Makamba schreef:Vanaf vandaag zijn de shirtjes bij de ZEEMAN in de aanbieding! 3 halen = 2 betalen.Moest gelijk denken aan de creatievelingen onder ons.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Ik heb er 3 gehaald .Makamba schreef:Liadan schreef:Goed om te weten, ga ik daar even langs vandaag .Makamba schreef:Vanaf vandaag zijn de shirtjes bij de ZEEMAN in de aanbieding! 3 halen = 2 betalen.Moest gelijk denken aan de creatievelingen onder ons.
Makamba- Kletskop
Zo net voor 1,94 even 6 pakken pampersdoekjes besteld bij Wehkamp.
Heb weer een bon van 10,- euro via de mail gekregen. Staat er wel bij dat het pas vanaf 50,- euro ingewisseld kan worden, net als de vorige keer. Maar wederom weer gelukt, dus houd je mail in de gaten
Heb weer een bon van 10,- euro via de mail gekregen. Staat er wel bij dat het pas vanaf 50,- euro ingewisseld kan worden, net als de vorige keer. Maar wederom weer gelukt, dus houd je mail in de gaten
Gast- Gast
mama2be schreef:Zo net voor 1,94 even 6 pakken pampersdoekjes besteld bij Wehkamp.
Die heb ik ook ontvangen. Maar hoezo hoef jij maar 1,94 bij te betalen? Ik krijg telkens te zien dat ik 4 euro nog wat moet bijbetalen? Wat doe ik verkeerd?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Misschien kies jij andere doekjes? Ik heb die groene verpakking, de gewone zijn dat volgens mij. Die kosten 10€, dan houd ik alleen verzendkosten over
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke prentenboeken topic
» Leuke uitspraken topic
» Grote kortingen bij Gardo
» Leuke prentenboeken topic
» Leuke uitspraken topic
» Grote kortingen bij Gardo