Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
Bij de C1000 zijn de Zwitsal sensitive of gewone billendoekjes, 6 stuks, van 24 voor 11 euro!
Gast- Gast
Parel schreef:Bij de C1000 zijn de Zwitsal sensitive of gewone billendoekjes, 6 stuks, van 24 voor 11 euro!
Ja, die hebben wij ook gehaald, was volgens mij wel maar tot vandaag (of morgen voor de c1000's die open zijn). Zijn voor 10 euro toch trouwens?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Kan ook hoor, dat het 10 euro was. Scheelde iig een boel geld! Ik vind die doekjes zó lekker ruiken!
Gast- Gast
wibra: 4 april s avonds 25% korting op alles
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
bij de kruidvat zijn hotel "kaartjes" te koop voor 13 euro, 1 nachtje in een 3 of 4 sterren hotel.
vond het wel het vermelden waard voor mama's en papa's die misschien een keertje weg willen.
vond het wel het vermelden waard voor mama's en papa's die misschien een keertje weg willen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Vanaf 3 april zijn het babyweken bij Dirx Drogist. Veel leuk babyspul in de aanbieding! Hier een link voor de folder:
Klik!
Klik!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
studiebol schreef:De etos heeft vanaf maandag een aanbieding met pampers. Maar helaas ik heb heb het mailtje al weggegooid. Ik dacht 3 pakken voor 27,50 of 29.50.. zoiets ik weet het niet meer precies.
Ik zie het inderdaad 3 voor 27,50. Mooi, zal kijken of het lukt om mijn LIHL bonnen erbij in te wisselen dat scheelt weer veel geld!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
aanitaa schreef:studiebol schreef:De etos heeft vanaf maandag een aanbieding met pampers. Maar helaas ik heb heb het mailtje al weggegooid. Ik dacht 3 pakken voor 27,50 of 29.50.. zoiets ik weet het niet meer precies.
Ik zie het inderdaad 3 voor 27,50. Mooi, zal kijken of het lukt om mijn LIHL bonnen erbij in te wisselen dat scheelt weer veel geld!
Heb ik zojuist gedaan, 17,50 totaal!! Ligt wel aan het filiaal, niet iedereen pakt ze aan, maar hier dus wel iedere keer tot nu toe, scheelt een hoop!
Verder bij ter Stal 30% korting op babykleding, hier hadden ze erg leuke kleertjes voor de meiden. En voor zus hetzelfde, ach, moet kunnen een keer hetzelfde setje aan alle 3. Voor de jongste 2 zijn de kleuren wel anders, de 1 met blauw, de ander met rood, en grote zus ook met rood.
Gast- Gast
kwak schreef:bij de kruidvat zijn hotel "kaartjes" te koop voor 13 euro, 1 nachtje in een 3 of 4 sterren hotel.
vind altijd zo'n leuke actie die hotelbonnen! Gaan nu eind juli lekker nachtje naar Callantsoog, net geboekt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Jaja, bij terstal 30% op de babykleding._MamaRosa_ schreef:aanitaa schreef:studiebol schreef:De etos heeft vanaf maandag een aanbieding met pampers. Maar helaas ik heb heb het mailtje al weggegooid. Ik dacht 3 pakken voor 27,50 of 29.50.. zoiets ik weet het niet meer precies.
Heb ik zojuist gedaan, 17,50 totaal!! Ligt wel aan het filiaal, niet iedereen pakt ze aan, maar hier dus wel iedere keer tot nu toe, scheelt een hoop!
Verder bij ter Stal 30% korting op babykleding, hier hadden ze erg leuke kleertjes voor de meiden. En voor zus hetzelfde, ach, moet kunnen een keer hetzelfde setje aan alle 3. Voor de jongste 2 zijn de kleuren wel anders, de 1 met blauw, de ander met rood, en grote zus ook met rood.
Heb toevallig ook al wat achter hangen (werk er) voor een nicht die net bevallen is. Helemaal super zo'n actie als ik net een kraamcadeautje moet kopen
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Parisienne schreef:Vanaf 3 april zijn het babyweken bij Dirx Drogist. Veel leuk babyspul in de aanbieding! Hier een link voor de folder:
Klik!
Leuke aanbiedingen!
De Pampersdoekjes zijn in de aanbieding daar, maar dat zijn ze bij het Kruidvat ook en daar zijn ze goedkoper: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=934772
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Bij House of shoes alleen vandaag 20% korting op alle schoenen. In de winkel op vertoon van je Jonge gezinnen voordeelpas en op internet met de code houseofshoes107.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Voor de meiden in omgeving Lopik (Utrecht), outlet van kledingwinkel Kruimeltje in de oude apotheek te Lopik. Merken als noppies, vingino, name-it voor weinig.
Ik ben zojuist geweest, voor grotere maten jongens hing wel wat maar het meeste is allemaal meiden kleding.
Ik ben zojuist geweest, voor grotere maten jongens hing wel wat maar het meeste is allemaal meiden kleding.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Supertalentje schreef:
De Pampersdoekjes zijn in de aanbieding daar, maar dat zijn ze bij het Kruidvat ook en daar zijn ze goedkoper: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=934772
Bij etos is die doos maar 14 euro, dat scheelt 3 euro met het kruitvat.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Maar bij etos zitten er 9 pakken in de doos en bij kruidvat 12.Happydobby schreef:Supertalentje schreef:
Bij etos is die doos maar 14 euro, dat scheelt 3 euro met het kruitvat.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Haha, dat had ik niet gezien.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Parisienne schreef:Vanaf 3 april zijn het babyweken bij Dirx Drogist. Veel leuk babyspul in de aanbieding! Hier een link voor de folder:
Klik!
WAAROM hebben wij geen Dirx drogist in de buurt? Ik had die Nike's wel willen hebben voor S.
Gast- Gast
Misschien is er iemand zo lief om ze voor je te kopen en op te sturenRazz_ schreef:Parisienne schreef:Vanaf 3 april zijn het babyweken bij Dirx Drogist. Veel leuk babyspul in de aanbieding! Hier een link voor de folder:
Klik!
WAAROM hebben wij geen Dirx drogist in de buurt? Ik had die Nike's wel willen hebben voor S.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shygirl85 schreef:Misschien is er iemand zo lief om ze voor je te kopen en op te sturenRazz_ schreef:Parisienne schreef:Vanaf 3 april zijn het babyweken bij Dirx Drogist. Veel leuk babyspul in de aanbieding! Hier een link voor de folder:
Klik!
Dat zou wel lief zijn maar dan worden ze nog duur met 6,75 verzendkosten
Gast- Gast
Razz: ik ga za ff naar Dirx en daarna naar Rosmalen, heb je daar iets aan? (Zie dat je in Brabant woont)
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
25% korting op het duurste artikel bij Hema.nl met de code: hemacadeau
Alleen geldig in het paasweekend.
Alleen geldig in het paasweekend.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hoi,
Kreeg in mijn inbox een mail van noppies of ik een enquete wilde invullen. Als bedankje 5,- korting op de volgende aankoop. Denk dat hij wel vaker gebruikt kan worden. Ik gebruik heb hem niet gebruikt
code is: noppiesenquetekids
Kreeg in mijn inbox een mail van noppies of ik een enquete wilde invullen. Als bedankje 5,- korting op de volgende aankoop. Denk dat hij wel vaker gebruikt kan worden. Ik gebruik heb hem niet gebruikt
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Mizzie schreef:Hoi,
Gewoon gratis verzendkosten dus
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Bij www.kleinidee.nl krijg je 50% korting op je bestelling met de code: kleinidee5jaar
De code is vandaag nog geldig.
Ik heb net een naamkoffertje voor A. besteld om zijn eerste pakje enzo in te bewaren.
Heb ik toen ook voor H. besteld. Erg leuk. Heb ook voor beide twee naamstickers besteld!
Ik heb net een naamkoffertje voor A. besteld om zijn eerste pakje enzo in te bewaren.
Heb ik toen ook voor H. besteld. Erg leuk. Heb ook voor beide twee naamstickers besteld!
Gast- Gast
TBIB schreef:Bij www.kleinidee.nl krijg je 50% korting op je bestelling met de code: kleinidee5jaar
Zo vaak heb ik op deze site zitten kijken, zo vaak toch maar dichtgeklikt omdat ik het eigenlijk toch te duur vond. Nu dan toch eindelijk de muursticker voor de babykamer besteld, geweldig! Bedankt voor het plaatsen van de kortingscode.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke prentenboeken topic
» Leuke uitspraken topic
» Grote kortingen bij Gardo