Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 16 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 22:35

Oh Leuk Epe ken ik ook goed daar heb ik ook nog een tijdje gewoond en mijn moeder woont er nu nog steeds smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 16 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Funk di 29 nov 2011 - 22:41

Snoepy87 schreef:Oh Leuk Epe ken ik ook goed daar heb ik ook nog een tijdje gewoond en mijn moeder woont er nu nog steeds smile
wat grappig! Wonen toch meer mensen in de buurt dan ik dacht smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 1:21

mickey schreef:Ik denk dat ik morgen toch maar even naar de Jumbo ga, als ik me goed genoeg voel. Dan koop ik ze inderdaad een maatje groter. Vreet geen brood als het in de kast ligt Wink
Nou... ik was vanmorgen bij de Jumbo. De pampers zijn in de aanbieding, 3 pakken voor €30, maar per stuk kosten ze €10,95... Zoveel korting is het dan ook niet. Dan wacht ik wel tot uk er is, en haal ik dan de luiers. Voor de eerste weken heb ik er genoeg (3 pakken van 56 stuks en nog wat proefpakketjes)
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 1:53

Bij de WE nu tot 70% korting. ( begint vanaf maatje 92)

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 30 nov 2011 - 2:09

mickey schreef:
mickey schreef:Ik denk dat ik morgen toch maar even naar de Jumbo ga, als ik me goed genoeg voel. Dan koop ik ze inderdaad een maatje groter. Vreet geen brood als het in de kast ligt Wink
Nou... ik was vanmorgen bij de Jumbo. De pampers zijn in de aanbieding, 3 pakken voor €30, maar per stuk kosten ze €10,95... Zoveel korting is het dan ook niet. Dan wacht ik wel tot uk er is, en haal ik dan de luiers. Voor de eerste weken heb ik er genoeg (3 pakken van 56 stuks en nog wat proefpakketjes)

Bij de vomar 3 pakken voor 25 euro smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:10

@Aimee: die ligt hier, voor zover ik weet, niet in de buurt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 2:13

Bij de kruitvat zijn ook de pampers in de aanbieding en ook natusan 1+1 gratis

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 30 nov 2011 - 3:30

Snoepy87 schreef:Bij de kruitvat zijn ook de pampers in de aanbieding en ook natusan 1+1 gratis
Ja dat was wel handig, heb net even wat zoogcompressen ingeslagen:-)

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aimee wo 30 nov 2011 - 3:49

mickey schreef:@Aimee: die ligt hier, voor zover ik weet, niet in de buurt.

en de hoogvliet? Daar is dezelfde actie
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 4:15

Dit is echt een leuke actie bij : http://www.kindergoed.com/ alles 50 % korting, ook dingen die al 50& korting hadden, of zelfs 70 %, ook op schoenen en tassen. Zo heb ik net echt heeeel veel kunnen bestellen voor bij elkaar net 100 euro. Wel 3 jurken van Mim Pi, een tuniek van Geisha, badjasje en jurk van Cleasens, een spijkerbroek van Retour, een badpak van Name it en een extra ziekenhuis/luiertas.

Gast
Gast

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 4:29

Aimee schreef:
mickey schreef:@Aimee: die ligt hier, voor zover ik weet, niet in de buurt.

en de hoogvliet? Daar is dezelfde actie
Nope. Zijn volgens mij winkels die vooral in het noorden liggen. In Limburg heb ik ze in ieder geval nog nooit gezien.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 19:13

Vanaf vandaag bij www.pucksonline.nl veel dingen voor 50%

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 30 nov 2011 - 21:15

Ik kreeg een mail dat er 30% korting is bij Lief! op de wintercollectie.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 30 nov 2011 - 23:48

studiebol schreef:Ik kreeg een mail dat er 30% korting is bij Lief! op de wintercollectie.

Haha dat wou ik ook komen melden!

Gast
Gast

Bericht  Laced do 1 dec 2011 - 1:14

Ik heb vorige week bij de lief winkel een winterjas gekocht met 50% korting! Op de webshop van lief krijg je maar 30% korting op dezelfde winterjas. Raar dat ze daar niet één lijn in trekken!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:24

voor de zwangere dames:

bij www.sonneschijn.nl heel veel positiekleding voor 4.95 per stuk. Wel allemaal van voorgaande collecties, maar wel allemaal nieuw dus!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 10:29

Mama_van2 schreef:Dit is echt een leuke actie bij : http://www.kindergoed.com/ alles 50 % korting, ook dingen die al 50& korting hadden, of zelfs 70 %, ook op schoenen en tassen. Zo heb ik net echt heeeel veel kunnen bestellen voor bij elkaar net 100 euro. Wel 3 jurken van Mim Pi, een tuniek van Geisha, badjasje en jurk van Cleasens, een spijkerbroek van Retour, een badpak van Name it en een extra ziekenhuis/luiertas.

O ja, de kortingcode is natuurlijk wel handig : 50

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 1 dec 2011 - 21:21

Laced schreef:Ik heb vorige week bij de lief winkel een winterjas gekocht met 50% korting! Op de webshop van lief krijg je maar 30% korting op dezelfde winterjas. Raar dat ze daar niet één lijn in trekken!

Klopt, ik had het met shirtjes. Staan nu op de webshop met 30 % korting terwijl ik ze voor 7 euro had.

Soms kan je lief kleertjes beter bij de v&d kopen dan heb je ze nog goedkoper.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  studiebol zo 4 dec 2011 - 7:56

www.ietjecompany.nl

Als je de actiecode kerst gebruikt krijg je 50% korting.

Ik heb er vanmorgen wat bestelt maar hij pakte de code niet, hier over gemaild. Kreeg meteen mail terug dat de code het wel moet doen dus dat ik de helft van het bedrag mag overmaken. Dus ik ga er vanuit dat het goed komt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  kwak zo 4 dec 2011 - 8:01

de kerststal van little people is weer in de reclame bij de kruidvat!
voor 24,95

bij de trekpleister is de kermis van little people in de reclame voor 15 euro!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Tania zo 4 dec 2011 - 8:13

Mama_van2 schreef:
Mama_van2 schreef:Dit is echt een leuke actie bij : http://www.kindergoed.com/ alles 50 % korting, ook dingen die al 50& korting hadden, of zelfs 70 %, ook op schoenen en tassen. Zo heb ik net echt heeeel veel kunnen bestellen voor bij elkaar net 100 euro. Wel 3 jurken van Mim Pi, een tuniek van Geisha, badjasje en jurk van Cleasens, een spijkerbroek van Retour, een badpak van Name it en een extra ziekenhuis/luiertas.

O ja, de kortingcode is natuurlijk wel handig : 50

Bedankt voor de tip!
Ik heb net voor 25 euro twee rokjes, een jurkje en een paar sokjes van Mimpi baby besteld Very Happy .

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 20:36

Op hema.nl dacht ik dat ze vandaag 15% korting hadden. Wilde nog graag een winterslaapzak hebben.
Het er zojuist 2 besteld, kreeg 25% korting. Scheelt toch weer behoorlijk.

Met de melding: koopjesdag 25% korting op modeartikelen.

Weet dus niet waar het allemaal voor geldt. Maar heb nu mooi 2 slaapzakjes voor 25,50 euro ipv 34,- euro Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 23:43

Alleen de site van de Hema is gruwelijk traag laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 23:52

Er hebben vast meer mensen ontdekt dat het 25% korting is laughcry
Vanmorgen vroeg ging het gelukkig nog lekker snel

Gast
Gast

Bericht  studiebol di 13 dec 2011 - 23:58

ProudMama schreef:Alleen de site van de Hema is gruwelijk traag laughcry

nou idd te irritant!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: