Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 9 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Annie24 vr 11 nov 2011 - 8:30

Vanaf a.s. maandag (en misschien staat/hangt het er ook al zaterdag aan het einde van de middag) heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel baby/kinder speelgoed en andere baby/kinder spullen bij de Wibra.

O.a. snijfruit, keukentje e.d. Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 9 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Annie24 vr 11 nov 2011 - 8:35

Ow....bij de Zeeman ook!!!! Keukentje voor 8 euro en een Disney kinderwagen voor 20 euro...

*ik zie alleen leuke dingen voor meiden :P *
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Mizzie vr 11 nov 2011 - 8:36

Hoe kom je aan die inside info?????, ennnnnnn leuk!
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  -Ieniemienie- vr 11 nov 2011 - 8:41

Whaaaa super leuk!
Maandag meteen even langs!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Annie24 vr 11 nov 2011 - 8:44

Mizzie schreef:Hoe kom je aan die inside info?????, ennnnnnn leuk!

www.wibra.nl en www.zeeman.com en dan de folders bekijken.

De folders die op maandag ingaan staan er altijd op vrijdagavond al op, dus ik kijk standaard onder het genot van een kopje thee dan altijd die folders vast in. Als er dan iets bijstaat wat ik héél graag wil ga ik zaterdag rond 17 uur vast kijken of het er al staat Wink
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Mizzie vr 11 nov 2011 - 8:47

Haha ok! Dat momentje heb ik zondag als de folderjongen langskomt! Heerlijk!
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  Annie24 vr 11 nov 2011 - 8:49

Wij krijgen de folders pas dinsdagavond laat of woensdagmiddag, dus als ik daar op moet wachten is alles al uitverkocht :P

Op vrijdagavond kijk ik standaard naar de wibra, zeeman en action aanbiedingen.
Op zondagochtend als Y. aan het spelen is bekijk ik alle andere folders zoals de kruidvat e.d. Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L vr 11 nov 2011 - 8:50

Annie24 schreef:Wij krijgen de folders pas dinsdagavond laat of woensdagmiddag, dus als ik daar op moet wachten is alles al uitverkocht :P

Op zondagochtend als Y. aan het spelen is bekijk ik alle andere folders zoals de kruidvat e.d. Laughing

....zondagavond vul jij jouw portemonnee en maandagochtend sprint jij van winkel naar winkel ? smile Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Annie24 vr 11 nov 2011 - 8:55

Flower_L schreef:
Annie24 schreef:Wij krijgen de folders pas dinsdagavond laat of woensdagmiddag, dus als ik daar op moet wachten is alles al uitverkocht :P

....zondagavond vul jij jouw portemonnee en maandagochtend sprint jij van winkel naar winkel ? smile Cool

Euhh nee....maandagmorgen breng ik Y. naar het kdv en ga netjes werken van 8 tot 17.30 uur angel

*zondagavond bel ik mijn moeder om door te geven wat ik wil, want die is al met vroegpensioen, dus heeft toch tijd zat :P *
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 9:00

Dat keukentje is erg leuk, die gaan we denk ik halen! (Ik bespaar niet echt door dit topic, ik ga er juist meer van kopen Rolling Eyes ).

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 11 nov 2011 - 9:41

Twellie schreef:Dat keukentje is erg leuk, die gaan we denk ik halen! (Ik bespaar niet echt door dit topic, ik ga er juist meer van kopen Rolling Eyes ).
+1 laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Annie24 za 12 nov 2011 - 2:46

Hier stonden/lagen de meeste kinder dingen al in de winkel bij de Wibra! Het keukentje ook, maar kon niet zien of het wat was, want die zit natuurlijk in een doos angel

Voor Y. hadden we niets meer nodig wbt speelgoed. Heb alleen een mooi voorleesboek gekocht.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L zo 13 nov 2011 - 1:51

Kruidvat: bambixpap 3 voor 2,50
trekpleister: inklapbare slee voor 24,99

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 9 Image

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 2:08

Flower_L schreef:Kruidvat: bambixpap 3 voor 2,50

Jij zit ook gewwon alle folders te bestuderen op zondag! Twisted Evil :P
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L zo 13 nov 2011 - 3:05

Annie24 schreef:

Ja, jij was nergens te bekennen met de zondagochtendtips... Cool Very Happy
Maar de folderjongen is net geweest, dus vanavond in alle rust ga ik nog even alles doorbladeren smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 3:17

Flower_L schreef:
Annie24 schreef:

Ja, jij was nergens te bekennen met de zondagochtendtips... Cool Very Happy
Maar de folderjongen is net geweest, dus vanavond in alle rust ga ik nog even alles doorbladeren smile

Ik had spitsuren vanmorgen: Y. die wakker werd met een poepbroek en maar bleef gillen en pas stil was toen ik de fles in z'n mond propte angel Een vriend die vannacht om 4 uur in bed lag (werk) en er weer vroeg uit moest voor de voetbal maar elke keer de wekker op snooze drukte Twisted Evil Had zicht dus verslapen en terwijl hij druk bezig was met aankleden/scheren enzo kon ik z'n voetbalspullen bij elkaar zoeken (die natuurlijk weer door het hele huis heenlagen Rolling Eyes en dan denk je dat je de goede schoenen in z'n tas stopt, maar blijkt meneer andere aan te willen Rolling Eyes )

Al met al een enerverend ochtendje. Vind dat ik vanavond toch wel een bedankje verdien van mijn vriend voor alle inspanningen :P

Y. ligt nu nét op bed, dus ik ga een kopje thee zetten en online eens de folders bekijken, want als ik op de folderjongen moet wachten...... Evil or Very Mad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L zo 13 nov 2011 - 7:18

@annie...jouw moeder moet morgen ook nog langs de etos. 12 pak billendoekjes voor 10 euro smile

Weet iemand trouwens of die fijn zijn? Vind wel risico om 12 pak te kopen en bevalt niet.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Annie24 zo 13 nov 2011 - 7:26

Flower_L schreef:@annie...jouw moeder moet morgen ook nog langs de etos. 12 pak billendoekjes voor 10 euro smile

Weet iemand trouwens of die fijn zijn? Vind wel risico om 12 pak te kopen en bevalt niet.

Die haal ik a.s. woensdag zelf wel :P Woensdag is mijn vrije dag Wink Haal dan meteen 2 dozen, want er liggen nog maar 2 pakjes. We eten billendoekjes hier: gebruiken het inmiddels overal voor, dus het is hier meer een allesdoekje angel

Wij vinden ze dus wel fijn. Hebben toen Y. geboren werd van de meeste merken 1 pakje gekocht en hebben uiteindelijk voor die van de Etos gekozen. Al heb ik nu een pak van de C1000 (kreeg ik op de jonge gezinnenbeurs vorige week) en die zijn ook best goed, maar mijn vriend vind ze stinken :P Heb geen idee hoe duur die zijn....
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L zo 13 nov 2011 - 7:38

Mijn vrije dag is op donderdag, en dan is vaak het meeste al weg, dat is soms wel nadeel. Ook met de gewone boodschappen. Doe ik liever al in begin vd week, mr s avonds geen puf meer om in supermarkt rond te rennen.

misschien dat ik ze toch koop, wij gebruiken ze ook voor veel dingen. Kinderstoel schoonmaken, speelgoed waar kliederhandjes aanzitten etc....pakken vliegen erdoor!

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 10:03

Die etos doekjes zijn prima hoor, heb ze hier ook weleens in huis.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 10:05

www.shoemixx.nl 20% korting met code sjopze18
www.hummbee.com 25% korting met code win25

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 14 nov 2011 - 9:16

Heb vandaag bij de Wibra voor N. het metalen pannensetje gehaald en zo'n houten snijsetje (de ontbijtversie: brood, tomaat, ei, etc.). Weer een schoencadeautje en een cadeautje voor pakjesavond.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  PapillonRose ma 14 nov 2011 - 9:21

Geen idee of dit al eerder gezegd is, maar bij Kruidvat hebben ze van 'Liedjes met een hoepeltje erom' een versie met sinterklaasliedjes en een versie met kerstliedjes. Ik heb ze meegenomen voor in de schoen smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Parisienne ma 14 nov 2011 - 9:22

@ PapillonRose: volgens mij was er een apart topic over, over die cd's. Had alleen niet gelezen dat ze in de aanbieding waren, of niet op gelet in ieder geval. Ga morgen eens kijken! smile Hoe duur waren ze?

@Mv2: ik mag van mezelf deze codes niet gebruiken.. mag de sites niet eens bekijken. Kan daar altijd wel wat vinden, maar 't mag nu echt niet :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pien ma 14 nov 2011 - 9:27

Woensdagavond 2e artikel 1euro op de hele collectie bij scapino!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: