Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
studiebol schreef:ProudMama schreef:Alleen de site van de Hema is gruwelijk traag
nou idd te irritant!!
Ik zat net nog eens te kijken maar hier doet die het niet eens. Heel Nederland is op koopjesjacht
Gast- Gast
mama2be schreef:studiebol schreef:ProudMama schreef:Alleen de site van de Hema is gruwelijk traag
nou idd te irritant!!
Ik zat net nog eens te kijken maar hier doet die het niet eens. Heel Nederland is op koopjesjacht
Ik wilde ook gaan kijken, maar bij mij opent hij ook niet....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij doet ie er al 20 min over om mijn winkelmandje te openen en ben nog niks verderFlip Fluitketel schreef:mama2be schreef:studiebol schreef:ProudMama schreef:Alleen de site van de Hema is gruwelijk traag
nou idd te irritant!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bij mij doet ie er al 20 min over om mijn winkelmandje te openen en ben nog niks verderFlip Fluitketel schreef:mama2be schreef:studiebol schreef:ProudMama schreef:Alleen de site van de Hema is gruwelijk traag
nou idd te irritant!!
Bij mij precies hetzelfde, helaas.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Hier duurt het ook enorm lang. Heb de woonkamer al gezogen, vaatwasser uitgeruimd, D eten gegeven, keuken opgeruimd en nu ben ik bij de laatste stap ( kiezen waar je het wilt ophalen) en die is ie al 10 min aan het laden. Ik wacht rustig af. Als ik D zo op bed heb gelegd is hij vast klaar haha
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Misschien moeten we het om de beurt doen?
Edit: Door het lange wachten is mijn winkelmandje wel enorm gekropen tot slechts 2 spijkerbroekjes. Die heb ik echt nodig, de rest niet. Dus wel goed voor mij, een half uur bedenktijd per stap.
Ik begon met 51,00 en heb nu 9,00 afgerekend voor 2 spijkerbroekjes. Incl gratis thuisbezorgen...
Edit: Door het lange wachten is mijn winkelmandje wel enorm gekropen tot slechts 2 spijkerbroekjes. Die heb ik echt nodig, de rest niet. Dus wel goed voor mij, een half uur bedenktijd per stap.
Ik begon met 51,00 en heb nu 9,00 afgerekend voor 2 spijkerbroekjes. Incl gratis thuisbezorgen...
Gast- Gast
Sh*t, ik heb gisteren een bestelling van 80 euro gedaan bij de Hema . Dit had me wel behoorlijk gescheeld.
Ik heb alleen een mail gehad van de Hema, dat er op een avond 25% korting is op alle mode- artikelen. Had ik dit maar geweten... ..
Maarja niets meer aan te doen.
( of zal ik alles nog een keer bestellen, maar dan met korting , haha ).
Oja en kleine aanvulling: Deze week de hele week gratis thuisbezorgen bij de Hema.
Ik heb alleen een mail gehad van de Hema, dat er op een avond 25% korting is op alle mode- artikelen. Had ik dit maar geweten... ..
Oja en kleine aanvulling: Deze week de hele week gratis thuisbezorgen bij de Hema.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Sh*t, ik heb gisteren een bestelling van 80 euro gedaan bij de Hema . Dit had me wel behoorlijk gescheeld.
Ik zou alles nog een keer bestellen en deze bestelling terugsturen of, als het nog kan, annuleren
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:_Lana_ schreef:Sh*t, ik heb gisteren een bestelling van 80 euro gedaan bij de Hema . Dit had me wel behoorlijk gescheeld.
Ik zou alles nog een keer bestellen en deze bestelling terugsturen of, als het nog kan, annuleren
Ja ik ben er haast toe in staat, slecht hè! Maar het scheelt echt wel. Het was alleen nogal een bestelling en van sommige dingen had ik de laatste. Ze komen het trouwens als het goed is vandaag bezorgen.
Even over nadenken nog... .
_Lana_- Ratel
Ach, ik heb het laatst ook gedaan. Had een kortingspas van iemand geleend voor 20 % korting op alles, en we hadden voor 125 euro gekocht. Viel een dag later een schoorsteenzak in de bus voor 15 % korting op het hele assortiment. Ik gebeld, ja hoor, korting over korting. Dus ik heb alles weer in de zak gepropt, ben terug gegaan naar de Hema en heb gevraagd hoe het zat. Mens achter de kassa gaf aan dat het alleen voor nieuwe aankopen geldde. Prima. Dan breng ik alles terug en koop ik alles opnieuw ...
Liep toch met 15 euro de winkel weer uit!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Ach, ik heb het laatst ook gedaan. Had een kortingspas van iemand geleend voor 20 % korting op alles, en we hadden voor 125 euro gekocht. Viel een dag later een schoorsteenzak in de bus voor 15 % korting op het hele assortiment. Ik gebeld, ja hoor, korting over korting. Dus ik heb alles weer in de zak gepropt, ben terug gegaan naar de Hema en heb gevraagd hoe het zat. Mens achter de kassa gaf aan dat het alleen voor nieuwe aankopen geldde. Prima. Dan breng ik alles terug en koop ik alles opnieuw ...
Hahhaha, dat is wel een stunt! Ze waren vast heel blij met je . Maar het is eigenlijk zonde als je het niet doet.
Ik heb het trouwens niet gedaan en ga het ook niet meer doen. De Hema site was / is zoooooo traag, het schoot niet op. inmiddels is de bezorger geweest en ben ik weer helemaal happy!
_Lana_- Ratel
Dat mens werd per het artikel dat ze terug scande chagrijniger.. Kreeg een hele preek dat de actie hier niet voor bedoeld was, maar ach, zei ze, het zijn mijn centen niet..
Nou de mijne wel!
Wat heb je gekocht Lana?
Nou de mijne wel!
Wat heb je gekocht Lana?
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Dat mens werd per het artikel dat ze terug scande chagrijniger.. Kreeg een hele preek dat de actie hier niet voor bedoeld was, maar ach, zei ze, het zijn mijn centen niet..
Nou de mijne wel!
Wat heb je gekocht Lana?
Je hebt helemaal gelijk! Ze had er duidelijk niet zo'n zin in.
Maar jij liep mooi met je 15 euro naar buiten, haha.
Ik heb 2 pakjes gekocht ( maat 50 en zoooo leuk! ), luieremmer, verzorgingstas, sokjes, navelbandjes, wieghoeslakentjes.
Alles wat nog ontbrak van mijn uitzetlijst
Al denk ik dat de verzorgingstas teruggaat, want die is denk ik toch te klein helaas. Jammer, want het was een mooie neutrale.
_Lana_- Ratel
Handig! fiets er zo nog even heen voor spijkerbroekje en wat rompers.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
_Lana_ schreef:Ik heb 2 pakjes gekocht ( maat 50 en zoooo leuk! ), luieremmer, verzorgingstas, sokjes, navelbandjes, wieghoeslakentjes.
Navelbandjes kun je ook terug doen, heb je niet nodig. Kun je weer geld besparen.
Gast- Gast
Gelukkig is de site nu weer wat sneller! Maar ben net even naar de winkel geweest. Vind ik wat leuker shoppen!
Maar scheelde idd wel veel. Op sommige dingen 25%, en derest 15%.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:Gelukkig is de site nu weer wat sneller! Maar ben net even naar de winkel geweest. Vind ik wat leuker shoppen!
Nou, hier is alsnog erg traag! Probeer het straks nog wel even!
Gast- Gast
Ik kan op de website helemaal niet zien volgens mij wat er afgeprijsd is, of tenminste er staat toch niet 15% bij, of kijk ik verkeerd?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Ik kan op de website helemaal niet zien volgens mij wat er afgeprijsd is, of tenminste er staat toch niet 15% bij, of kijk ik verkeerd?
Het wordt verrekend als gaat afrekenen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Haha ik was om 18u even op de site en toen deed hij het super!
Net nog even besloten dat ik ook nog wat rompers erbij wil. Maar de site is idd slooooom!
Mja ik kan het wel bestellen.
Nee het staat ook nergens. Pas bij je winkelmandje, of mss zelf bij betalen dat het staat.
Net nog even besloten dat ik ook nog wat rompers erbij wil. Maar de site is idd slooooom!
Mja ik kan het wel bestellen.
Nee het staat ook nergens. Pas bij je winkelmandje, of mss zelf bij betalen dat het staat.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Printje schreef:Ik kan op de website helemaal niet zien volgens mij wat er afgeprijsd is, of tenminste er staat toch niet 15% bij, of kijk ik verkeerd?
Het staat ook niet bij de artikelen, het wordt verekend wanneer je gaat afrekenen. Het is 15% korting op alles en 25% op mode.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Ow oke dank je wel, alles wat ik nodig had is al uitverkocht....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
[quote="_MamaRosa_"]
Navelbandjes kun je ook terug doen, heb je niet nodig. Kun je weer geld besparen. [/quote
Haha ja dat hoorde ik later ook. En ik bedacht me dat ze dat vast ook wel in het ziekenhuis hebben. Maar gebruik je die later thuis niet meer? Het duurt toch even voordat het eraf valt zeg maar? Het staat wel op die uitzetlijst van de kraamzorg ( die ook lichtelijk overdreven is ). Of zitten ze in het kraampakket?
_Lana_ schreef:Ik heb 2 pakjes gekocht ( maat 50 en zoooo leuk! ), luieremmer, verzorgingstas, sokjes, navelbandjes, wieghoeslakentjes.
Navelbandjes kun je ook terug doen, heb je niet nodig. Kun je weer geld besparen. [/quote
Haha ja dat hoorde ik later ook. En ik bedacht me dat ze dat vast ook wel in het ziekenhuis hebben. Maar gebruik je die later thuis niet meer? Het duurt toch even voordat het eraf valt zeg maar? Het staat wel op die uitzetlijst van de kraamzorg ( die ook lichtelijk overdreven is ). Of zitten ze in het kraampakket?
_Lana_- Ratel
Lana, ze gebruiken ze nergens meer. Er gaat een klemmetje op de navelstreng, soms doen ze er ee. Gaasje om en dan is het wachten tot het eraf valt.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke prentenboeken topic
» Leuke uitspraken topic
» Grote kortingen bij Gardo
» Leuke prentenboeken topic
» Leuke uitspraken topic
» Grote kortingen bij Gardo