Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..
+9
Fiebje
Happydobby
blondje1313
kwak
PapillonRose
studiebol
Floor
joyce0606
Poisongirl
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..
Ja ik snap je wel, had het ook. Het 12 weken topic stond vol met mijn geklaag.
Ik genoot ook wel hoor, maar klagen kon ik ook.
Ik genoot ook wel hoor, maar klagen kon ik ook.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ik kijk er echt zo naar uit om Zwanger te zijn! Lijkt me zo leuk en fijn en dan van die leuke jurkjes waar mijn buik dan mooi in staat
Ik kan echt niet wachten tot het zover is! Maar wie weet voel ik me dan na al die weken ook wel zo, haha.
Ik kan echt niet wachten tot het zover is! Maar wie weet voel ik me dan na al die weken ook wel zo, haha.
Gast- Gast
Hahahaha ja het is en blijft een wonder hoor, begrijp me niet verkeerd!
Maar op den duur is dat lijf ipv mooi bol, verschrikkelijk bol!
Maar klagen mag he, ik ben juist altijd jaloers op die vrouwen die vol trots hun buik showen en helemaal van binnen en buiten stralend zwanger zijn!
Dat stralen, dat doe ik helaas niet meer.
Ben blij van binnen, maar mn hoofd is zo opgezet dat als ik in de spiegel kijk ik nu niet bepaald ga stralen
Maar klagen mag he, ik ben juist altijd jaloers op die vrouwen die vol trots hun buik showen en helemaal van binnen en buiten stralend zwanger zijn!
Ben blij van binnen, maar mn hoofd is zo opgezet dat als ik in de spiegel kijk ik nu niet bepaald ga stralen
Gast- Gast
Ach Parels zo moet je het niet zien hoor, dat ik er twee heb en jij dus minder te klagen hebt. Ik weet niet hoe het met een is dus ik heb geen idee of het bij allemaal nou zoveel zwaarder is. Af en toe heb ik een baaldag zoals gisteren en eer gisteren.
Ik houd gelukkig nog geen vocht vast, kan nog redelijk mijn eigen sokken en schoenen aan doen, zelf boodschappen doen lukt ook nog wel... tuurlijk het gaat op tempo schilpad, maar ach daar kan ik me al niet meer druk om maken. Haha ook ff wat positieve dingen.
Verder krijg ik van veel mensen te horen dat ik er goed uit zie en een mooie buik heb, nou dat is leuk om te horen
Grappig dat er meer mensen graag weer o hun buik willen slapen. ik heb wel zo'n voedingskussen, maar echt zo plat op je buik.. daar kan niks tegen op hoor!
Ik houd gelukkig nog geen vocht vast, kan nog redelijk mijn eigen sokken en schoenen aan doen, zelf boodschappen doen lukt ook nog wel... tuurlijk het gaat op tempo schilpad, maar ach daar kan ik me al niet meer druk om maken. Haha ook ff wat positieve dingen.
Verder krijg ik van veel mensen te horen dat ik er goed uit zie en een mooie buik heb, nou dat is leuk om te horen
Grappig dat er meer mensen graag weer o hun buik willen slapen. ik heb wel zo'n voedingskussen, maar echt zo plat op je buik.. daar kan niks tegen op hoor!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Even een complimentje naar jullie alle:
Ik vind zwangere vrouwen MOOI! (nou ja als ik ze buiten zie lopen , ik weet natuurlijk niet hoe het er uitgezakt op de bank uitziet haha).
Ze hebben altijd een mooie gloed en zien er in mijn ogen echt uit alsof ze de wereld aankunnen. Misschien voelt het niet zo op dat moment maar toch vind ik dat het wel gezegt mag worden!!
Ik vind zwangere vrouwen MOOI! (nou ja als ik ze buiten zie lopen , ik weet natuurlijk niet hoe het er uitgezakt op de bank uitziet haha).
Ze hebben altijd een mooie gloed en zien er in mijn ogen echt uit alsof ze de wereld aankunnen. Misschien voelt het niet zo op dat moment maar toch vind ik dat het wel gezegt mag worden!!
Gast- Gast
Parels schreef:Hahahaha ja het is en blijft een wonder hoor, begrijp me niet verkeerd!
Herrkenbaar ik zeulde ook zoveel vocht mee. Ik voelde me net katrien duck; waggelde net zo en had ook veel vocht in m'n gezicht dat m'n lippen naar voren kwamen alsof ze opgespoten waren.
Voordeel is wel dat je dat na de bevalling zo kwijt bent, net zoals maagzuur, bekkenpijn etc. Enige wat blijft is slecht slapen. Kop op meiden komt allemaal goed. Al is het lastig voor te stellen maar als je je baby in je handen hebt ben je het zo vergeten.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Razz88 schreef:Nee je bent niet de enige zwangere vrouw die haar lichaam terug wil! Ik weet echt wel dat ik hartstikke blij moet zijn dat ik uberhaupt een kindje mag krijgen..maar kan de laatste tijd aan niets anders denken dan hoe ik er straks weer uit wil zien. Hoeveel kilo ik kwijt wil, leuke kleren die ik weer gaan shoppen
Maar die gedachten zijn er vooral omdat ik me op dit moment uber- onaantrekkelijk voel.
Maargoed .. nog eventjes
Hier precies hetzelfde hoor! Ik ben enorm blij dat we een kindje mogen krijgen. En ik vind mijn buik ook echt wel heel erg mooi, vooral omdat hij nog helemaal streeploos is! Maar kan niet wachten tot ik komend jaar weer aan het sporten kan om mijn figuur weer terug te krijgen. Ben dan in kilo's niet veel aangekomen, maar mijn buik is aardig gegroeid en ook mijn bovenbenen en billen lijken veel groter dan ze waren .
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Voor mij is het niet herkenbaar, ook zwanger vond ik het heerlijk om naar de sauna te gaan, mezelf helemaal op te maken, en mooie kleren aan te trekken. Ik lag zelfs helemaal opgemaakt voor de foto's op de OK tafel ( oookeee ik was een beetje doorgedraaid in mijn hormonen ) De laatste weken had ik er eigenlijk nog geen genoeg van, zou zo weer zwanger willen zijn voor die buik, ook met de wetenschap dat het 2 keer helemaal is goedgekomen met mijn lichaam. Maar ik kan mezelf wel voorstellen dat je jezelf zo voelt hoor, je lichaam kn toch behoorlijk veranderen.
Gast- Gast
MissD ; je bent er nog! Had al zolang niks meer van je vernomen dat ik benieuwd was hoe het met je ging! Jij krijgt ook een meisje, toch? Meisjes nemen je schoonheid weg, zeggen ze Ik hoor van heel veel mensen dat ze rond deze periode nog streeploos zijn, maar dat de scheuren erin komen als je gaat bevallen .. dus wie weet komt het bij ons nog!
Fiebje ; ik moet wel lachen om je vergelijking met Katrien Duck en kan me alleen maar voorstellen hoe je lippen eruit moeten hebben gezien haha! Dat maagzuur zal ik ook echt niet missen!
Als we toch bezig zijn, ik heb salamischijven als tepels dat wil je niet weten. Ze zijn zo donker, dat als ik geen bh zou dragen ze nog door een zwart shirtje heen schijnen! Mijn vriend moet er altijd wel om lachen, ze zijn inmiddels zo groot dat ie er niet meer omheen kan. Echt lelijk vind ik ook die aders die eroverheen lopen!
En ik heb al wel die o zo charmante zwangerschapsstreep verticaal tot aan mijn navel lopen. En extra haargroei. Ik voel me werkelijkwaar net een teddybeer, maar zin om geknuffeld te worden heb ik niet.
Fiebje ; ik moet wel lachen om je vergelijking met Katrien Duck en kan me alleen maar voorstellen hoe je lippen eruit moeten hebben gezien haha! Dat maagzuur zal ik ook echt niet missen!
Als we toch bezig zijn, ik heb salamischijven als tepels dat wil je niet weten. Ze zijn zo donker, dat als ik geen bh zou dragen ze nog door een zwart shirtje heen schijnen! Mijn vriend moet er altijd wel om lachen, ze zijn inmiddels zo groot dat ie er niet meer omheen kan. Echt lelijk vind ik ook die aders die eroverheen lopen!
En ik heb al wel die o zo charmante zwangerschapsstreep verticaal tot aan mijn navel lopen. En extra haargroei. Ik voel me werkelijkwaar net een teddybeer, maar zin om geknuffeld te worden heb ik niet.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Voor mij is het niet herkenbaar, ook zwanger vond ik het heerlijk om naar de sauna te gaan, mezelf helemaal op te maken, en mooie kleren aan te trekken. Ik lag zelfs helemaal opgemaakt voor de foto's op de OK tafel ( oookeee ik was een beetje doorgedraaid in mijn hormonen ) De laatste weken had ik er eigenlijk nog geen genoeg van, zou zo weer zwanger willen zijn voor die buik, ook met de wetenschap dat het 2 keer helemaal is goedgekomen met mijn lichaam. Maar ik kan mezelf wel voorstellen dat je jezelf zo voelt hoor, je lichaam kn toch behoorlijk veranderen.
Dat vind ik heel knap!
Ik ben trouwens wel zo ijdel dat ik straks als eerste mijn make-up tasje in de ziekenhuistas gooi, en het liefste neem ik mn chitang ook nog mee. Gewoon voor het idee, ik weet ook wel dat het je waarschijnlijk op dat moment worst zal wezen! Maar ik wil de foto's wel aan mensen kunnen laten zien en niet in een verdomhoekje hoeven gooien.
Gast- Gast
Parels schreef:MissD ; je bent er nog! Had al zolang niks meer van je vernomen dat ik benieuwd was hoe het met je ging! Jij krijgt ook een meisje, toch? Meisjes nemen je schoonheid weg, zeggen ze Ik hoor van heel veel mensen dat ze rond deze periode nog streeploos zijn, maar dat de scheuren erin komen als je gaat bevallen .. dus wie weet komt het bij ons nog!
Haha ja ben net terug van 2 weken Madeira zouden 1 week gaan... maar het was zo lekker dat we bijgeboekt hebben.
Hier gaat alles verder goed hoor! Wij krijgen idd een meisje... voel haar enorm goed dus dat is dan wel weer erg leuk! En vind het heerlijk om te winkelen voor haar.
Nee laten we hopen dat we mooi streeploos blijven zeg!!!
Idd ja nog zo'n nadeel ja... die salamischijven, hier zijn ze ook aardig aanwezig ja! En die aderen die er lopen zijn ook zo vreselijk. Is nu al wel wat minder doordat ik veel in de zon heb gelegen... maar goed wanneer mijn kleurtje eraf is zullen de aderen ook wel zichtbaar terug komen.
Mag eigenlijk niet zo klagen hoor.. want buiten een beetje groeien en dan die salamischijven ben ik niks veranderd. Alles is hetzelfde, had eerst alleen wat uitslag/rode bultjes in mijn hals maar dat is nu gelukkig ook weer weg! Dus eigenlijk denk ik dat ik wel wat meer tevreden zijn met mezelf.
Vind het trouwens nog steeds wel leuk om mezelf op te tutten en mooi te maken hoor... zal ook geen moment zonder make-up of zonder dat mijn haar gedaan is rondlopen. Maar ik baal er gewon van dat de zwangerschapskleding allemaal zo saai en hetzelfde is. En ik kan weinig leuks vinden van normale kleding waar mijn buik dan weer erg mooi in uit komt.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Als ik echt weg ga, zoals de stad in, of wat eten ofzo, dan tut ik me ook nog steeds op hoor.
Het komt alleen minder goed tot zijn recht nu. Ik probeer ook idd altijd mijn buik wel te laten zien, ik verhul niks, want ben er absoluut trots op dat ik een kindje mag dragen.
Behalve dat ik dus die dingen onder mijn kleding heb, is het voornamelijk het vocht/gewicht dat nu naar mijn gezicht en vingers etc. begint te stijgen wat me bemoeilijkt. En ik vind het energie vreten, dus ben futlozer dan normaal en straal niet meer.
Heerlijk die vakantie! Fijn ook dat je hebt bij kunnen boeken! En ik ben jaloers op je bruine kleurtje haha, ik ben net zo wit als die achtergrond hier
Het komt alleen minder goed tot zijn recht nu. Ik probeer ook idd altijd mijn buik wel te laten zien, ik verhul niks, want ben er absoluut trots op dat ik een kindje mag dragen.
Behalve dat ik dus die dingen onder mijn kleding heb, is het voornamelijk het vocht/gewicht dat nu naar mijn gezicht en vingers etc. begint te stijgen wat me bemoeilijkt. En ik vind het energie vreten, dus ben futlozer dan normaal en straal niet meer.
Heerlijk die vakantie! Fijn ook dat je hebt bij kunnen boeken! En ik ben jaloers op je bruine kleurtje haha, ik ben net zo wit als die achtergrond hier
Gast- Gast
@ Parels, die donkere tepels zijn na de bevalling zo verdwenen.
Ik had hier ook last van,nu zijn ze weer mooi roze hihi
En die aders had ik onwijs veel en dik,is allemaal minder geworden.
Je krijgt het allemaal kado,maar is zo weer vergeten als je meisje in je armen hebt.
Suc6 met je laatste loodjes,hou je taai!
Ik had hier ook last van,nu zijn ze weer mooi roze hihi
En die aders had ik onwijs veel en dik,is allemaal minder geworden.
Je krijgt het allemaal kado,maar is zo weer vergeten als je meisje in je armen hebt.
Suc6 met je laatste loodjes,hou je taai!
Gast- Gast
Parels schreef:Mama_van2 schreef:Voor mij is het niet herkenbaar, ook zwanger vond ik het heerlijk om naar de sauna te gaan, mezelf helemaal op te maken, en mooie kleren aan te trekken. Ik lag zelfs helemaal opgemaakt voor de foto's op de OK tafel ( oookeee ik was een beetje doorgedraaid in mijn hormonen ) De laatste weken had ik er eigenlijk nog geen genoeg van, zou zo weer zwanger willen zijn voor die buik, ook met de wetenschap dat het 2 keer helemaal is goedgekomen met mijn lichaam. Maar ik kan mezelf wel voorstellen dat je jezelf zo voelt hoor, je lichaam kn toch behoorlijk veranderen.
Dat vind ik heel knap!
Ik ben trouwens wel zo ijdel dat ik straks als eerste mijn make-up tasje in de ziekenhuistas gooi, en het liefste neem ik mn chitang ook nog mee. Gewoon voor het idee, ik weet ook wel dat het je waarschijnlijk op dat moment worst zal wezen! Maar ik wil de foto's wel aan mensen kunnen laten zien en niet in een verdomhoekje hoeven gooien.
Hahaha precies, zo bedoelde ik het ook. Bij de eerst zag ik er na de bevalling uit, je wil het niet weten. Ik kan mezelf echt niet terug zien op die foto's, lijk wel een spierwitte vogel verschrikker Ik dacht 'dat gaat mij bij de tweede niet gebeuren'. Nu kreeg ik de 2e keer ook een geplande keizersnede dud ik wist wanneer ik mezelf op kon maken
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:
Hahaha precies, zo bedoelde ik het ook. Bij de eerst zag ik er na de bevalling uit, je wil het niet weten. Ik kan mezelf echt niet terug zien op die foto's, lijk wel een spierwitte vogel verschrikker Ik dacht 'dat gaat mij bij de tweede niet gebeuren'. Nu kreeg ik de 2e keer ook een geplande keizersnede dud ik wist wanneer ik mezelf op kon maken
Whahahhaha moest zo verschrikkelijk lachen om dat dikgedrukte stukje
Heb je foto's?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Eehm ja, in het fotoalbum in de kast. Toevallig heb ik ze gisteren nog gekeken, zal straks weleens kijken of ik ze kan inscannen.
Gast- Gast
Ik herken wat je zegt, al had ik hier pas de laatste 2 weken van mijn zwangerschap echt last van.
Was 20 kilo aangekomen, hield veel vocht vast waardoor mijn bovenbenen onder de striemen zaten, in de laatste 2 weken verschenen er toch nog strepen op mijn buik, mijn buik hing zo zwaar en laag dat het gewoon zeer deed als ik stond, dan heb je nog het omdraaien in bed en opstaan wat niet eens ging, voelde me een soort invalide
Maar nu mijn buik weg is mis ik hem nu al!!!! Nu bedenk je je hoe mooi die buik was, en hoe bijzonder zwanger zijn is, hoe gezellig het was om die kleine te voelen bewegen.
Echt ik ben superblij dat ik mijn eigen lichaam weer terug heb, maar toch krijg ik nu alweer heimwei naar die buik, terwijl ik hem zoooo zat was!
Was 20 kilo aangekomen, hield veel vocht vast waardoor mijn bovenbenen onder de striemen zaten, in de laatste 2 weken verschenen er toch nog strepen op mijn buik, mijn buik hing zo zwaar en laag dat het gewoon zeer deed als ik stond, dan heb je nog het omdraaien in bed en opstaan wat niet eens ging, voelde me een soort invalide
Maar nu mijn buik weg is mis ik hem nu al!!!! Nu bedenk je je hoe mooi die buik was, en hoe bijzonder zwanger zijn is, hoe gezellig het was om die kleine te voelen bewegen.
Echt ik ben superblij dat ik mijn eigen lichaam weer terug heb, maar toch krijg ik nu alweer heimwei naar die buik, terwijl ik hem zoooo zat was!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Haha ik denk echt dat mijn borsten kapot zijn:-) ze zijn nog niks gegroeid en de salami schijven herken ik ook niet.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Haha ik denk echt dat mijn borsten kapot zijn:-) ze zijn nog niks gegroeid en de salami schijven herken ik ook niet.
ik denk zodra ze eruit zijn, je je kapot schrikt, dat je borsten gigantisch zijn haha
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik wilde niet zozeer mijn eigen lijf terug. Maar ik was het zwanger zijn ook wel goed zat.
Ik had veel last van maagzuur en mijn rug. Ook was ik op het eind (eigenlijk niet alleen het eind) heel moe.
Eigenlijk mag ik niet klagen, want ik kon nog best heel veel, mijn buik zat niet heel erg in de weg en hield ook geen vocht vast.
Volgens mij is het een trucje van de natuur, dat je het op het eind zo zat bent dat je zelfs uitkijkt naar de bevalling en niet opziet tegen de pijn. Althans in mijn geval dan
Ik had veel last van maagzuur en mijn rug. Ook was ik op het eind (eigenlijk niet alleen het eind) heel moe.
Eigenlijk mag ik niet klagen, want ik kon nog best heel veel, mijn buik zat niet heel erg in de weg en hield ook geen vocht vast.
Volgens mij is het een trucje van de natuur, dat je het op het eind zo zat bent dat je zelfs uitkijkt naar de bevalling en niet opziet tegen de pijn. Althans in mijn geval dan
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben ik de enige?
» Ben ik de enige?
» Ben ik nou de enige??
» Ben ik de enige..
» Ben ik de enige dan?
» Ben ik de enige?