Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

+9
Fiebje
Happydobby
blondje1313
kwak
PapillonRose
studiebol
Floor
joyce0606
Poisongirl
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:39

.. Zo verschrikkelijk blij zal zijn als ze dr gewone lijf weer terugheeft? En dr gewone staat van 'kunnen' zeg maar?

Ik voel me heel ondankbaar, maar ik baal zo van mn lijf, ik moet dingen aan anderen overlaten, ben echt letterlijk en figuurlijk gesloopt aan het einde van de dag, die buik gaat in de weg zitten en dat weet ik heus ook wel, maar het is net of mensen een vrijbrief hebben gekregen om alle commentaar op je te leveren die ze willen...

Ik zit er momenteel echt even doorheen, geloof ik. Een ongelooflijke baal-avond. Ben overigens ontzettend blij met de komst van onze kleine meid en dat geeft me ook wel weer energie (kan er ook moeilijk het bijltje bij neergooien, het is niet anders;)), maar ik ben toch echt mentaal niet voor zwanger zijn gemaakt. Ik heb het jarenlang overgeromantiseerd denk ik!

Geen idee waar ik heen wil, maar ik wilde even mn verhaal kwijt, en dan zijn jullie al snel de sjaak Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Poisongirl di 20 sep 2011 - 6:42

Dat maakt toch niet uit meid! Ook daar zijn we voor Very Happy

Ik kan het me wel enigzins voorstellen,omdat ik een zenuw klem heb ik mijn rug door de zwangerschap. Daardoor heb ik constant pijn en het vreet energie. Ook begint mijn buik nu flink te groeien. Ikzelf heb ook het idee dat ik het teveel geromantiseerd heb,maar ik kan r gelukkig nog volop van genieten. Wil je wel ff een knuffel geven hug
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 6:42

laat je maar gaan hoor!! lol!

nog even doorbijten meid! dan komt je lichaam weer terug smile

je mag best balen, iedereen mag balen smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:44

Och zo herkenbaar! hug

Gooi t eruit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Floor di 20 sep 2011 - 6:45

Ik weet precies hoe je je voelt. Mijn man zei zelfs vanavond nog, wat zal jij blij zijn, nog een week of 8... Embarassed inderdaad ja, ben blij als het erop zit (wat klinkt dat lomp).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:50

Jullie zijn lief!

Ik was/ben altijd wel iemand die flink met zichzelf in de weer is, mooie kleren (dat is nu helemaal een utopie!), haar leuk gedaan, mooie make-up .. Maar momenteel ga ik voor maximaal comfort wat heerlijk is, maar je voelt je er niet perse mooier op!

Ik geniet ook wel hoor, s'avonds in bed, of als ze lekker in bed in mn buik ligt te spelen, maar vooral met mijn dagelijkse bezigheden vreet het energie.

Ze ligt naar mijn idee ook heel laag, echt in mijn 'vetrol' zeg maar, waardoor al mn broeken te strak zitten en knellen. Heel charmant breng ik mijn laatste 2/3 maanden dus door in joggingbroek of harembroek Laughing

Jullie ook allemaal een dikke knuffel en alle lof!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  joyce0606 di 20 sep 2011 - 6:51

eerlijk gezegt ben ik buik nog niet zat! althans dat hij in de weg zit.

meer mijn nieren, die mogen van mij zo op marktplaats!

ik voel me dan ook "schuldig" vanwege alle troep (medicijnen) die ik heb moeten slikken/krijgen. dan ik vind dat ik van mijzelf niet mag zeuren.

daarbij heb ik misschien makkelijk praten, want ik werk maar halve dagen, en daarna ga ik vaak even op de bank/bed, daarna eten koken. en in het weekend doe ik het huishouden...dus ik heb het dan ook wel makkelijk.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Poisongirl di 20 sep 2011 - 6:55

Mijn buik vind ik ook echt heerlijk! Maar balen mag altijd natuurlijk!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:57

Mooi tja dat ben ik echt niet tijdens een zwangerschap hoor!

Ik was 22 kg zwaarder.. Heel veel vocht.. Onder de acne... En liep op t laatst op Uggs of crocs en in jogging broeken of tregging met net iets te korte trui erop van manlief nog wel! laughcry

Nu ist ook al triest... Acne komt hevig terug en mijn haar is na een paar uur na t wassen alweer zo vet dat je een ei op mijn hoofd kunt bakken..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:05

Nee je bent niet de enige zwangere vrouw die haar lichaam terug wil! Ik weet echt wel dat ik hartstikke blij moet zijn dat ik uberhaupt een kindje mag krijgen..maar kan de laatste tijd aan niets anders denken dan hoe ik er straks weer uit wil zien. Hoeveel kilo ik kwijt wil, leuke kleren die ik weer gaan shoppen Laughing

Maar die gedachten zijn er vooral omdat ik me op dit moment uber- onaantrekkelijk voel.
Maargoed .. nog eventjes :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  studiebol di 20 sep 2011 - 7:06

De eerste weken had ik dit gevoel niet herkend maar sinds dit weekend vind ik het ook allemaal zwaarder. Een van de meiden is gedraaid en ligt nu op mijn blaas dus ik moet elke 2 uur plassen en dat ook 's nachts. Plus dat ik gewoon niet slaap en dat ik blij ben als ik weer op mijn buik kan slapen:-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:19

Ik herken het helemaaaaaaal niet van toen ik zwanger was... angel

(al baal ik nog wel van mijn buik, lijk nogsteeds 3 maanden zwanger Evil or Very Mad )

Maar ik ben zooooo blij dat ik weer normale benen en voeten heb, dat vond ik nog erger als die enorme buik, daar was is nog wel een beetje trots op tenslotte.

Mijn voet tijdens de zwangerschap:

En nu:


Laatst aangepast door ProudMama op di 20 sep 2011 - 7:30; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:20

studiebol schreef:De eerste weken had ik dit gevoel niet herkend maar sinds dit weekend vind ik het ook allemaal zwaarder. Een van de meiden is gedraaid en ligt nu op mijn blaas dus ik moet elke 2 uur plassen en dat ook 's nachts. Plus dat ik gewoon niet slaap en dat ik blij ben als ik weer op mijn buik kan slapen:-)

Ohh en dat ook.. weer heeeeerlijk op mijn buik slapen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:26

Hehe, PM, jij spande echt de kroon! Maar voor jou vond ik het vooral heel zielig!

Studiebol, voor jou vind ik het ook erger dan voor mezelf, dan denk ik eigenlijk ook 'ik mag niet klagen, draag er maar 1 en tot nu toe is het prima gegaan'. Maar het plassen herken ik zeker, er is hoop, die van mij heeft 20 weken op mijn blaas gelegen en sinds dit weekend is ze ervanaf! Slapen gaat bij mij gelukkig wel prima, maar dat is dan ook omdat ik echt gesloopt ben aan het einde van de dag.

Laurientje ; dat is helemaal niks, dat je lijf veranderd ala, maar als je dan ook nog in je gezicht flinke schade opbouwt, dan wordt je er niet vrolijker van!

Razz ; in jouw verhaal kan ik me helemaal vinden! Ik denk er ook steeds aan haha, ben al geld opzij aan het zetten voor mijn nieuwe garderobe! En voor het eerst sinds jaren heb ik zin om in januari te mogen beginnen met lijnen haha

Ohjaaaaa op mijn buik slapen! Ik slaap nu half op mn zij/buik met behulp van mn voedingskussen.

Het helpt trouwens voor mijn bui ook niet echt dat het a) niet zo makkelijk en snel meer gaat allemaal, ik enorme nesteldrang heb en een vriend die alles voor me wil doen, en uiteindelijk ook doet maar nergens zoveel haast achter heeft zitten als dat ik vind dat ie moet hebben en het dus uiteindelijk zelf ga/moet doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:29

Parels: Net als de bevalling ben je de zwangerschapskwaaltjes snel vergeten. Droom nu al weer over een volgende zwangerschap (stiekum), dus moet af en toe even die fotos kijken om me te bedenken dat ik me helemaal niet zo top voelde hahaha!! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:35

Ik vind dat je het omschrijft, zoals ik denk dat het voor mij ook zal zijn. Daarom wil ik de eerstkomende 4 a 5 jaar echt nog niet... Ben heel bang dat ik me er ernstig bedrukt onder zal voelen Neutral

Sterkte in ieder geval. Je moet nog even. Maar het is voor een zeer goed doel allemaal! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:42

Echt, je doet het niet voor niks, je krijgt er zoveel terug! hug

Over een paar maanden heb je een ukkie op je arm wat lief naar je lacht met zo'n tandeloos mondje... Dan smelt je I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:42

Ja, gelukkig is dat wel zo, zeggen ze!
Ik denk dat zij ook wel heel veel goed maakt hoor!
En als ik energie nodig heb zoals net, ga ik even zwijmelen in haar kamertje, dan is alles weer goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:44

Heerlijk is dat he, dat kamertje, de kleertjes, even snuffelen aan de Zwitsal...
Vond het zo'n onwerkelijk idee, dat die bedjes op een dag vol zouden zijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:44

Lief van je YouandI!
Het is niet alleen maar k*t hoor, het heeft ook heel erg veel positieve kanten!
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:45

Bij jou zijn ze ook wel écht vol haha
Ik heb van die Zwitsal geurbuiltjes, heerlijk!
Zelfs mijn vriend wordt weemoedig van het kamertje haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  PapillonRose di 20 sep 2011 - 7:47

Ik herken het wel hoor. Ik heb het zwanger zijn ook behoorlijk overgeromantiseerd voor die tijd. Bleek dat even anders op sommige momenten laughcry

Het figuur terug willen verlangde ik nog niet eens zo erg naar (tuurlijk wilde ik ook wel een keer weer die buik kwijt), het was meer dat ik in elk geval wat beter had willen kunnen bewegen, al was het met buik. Helaas kon ik de laatste paar weken van de zwangerschap vrij weinig meer, ik waggelde als een eend met een vreemd loopje en bukken of iets wat er maar op leek was niet mogelijk. Dus iemand anders moest op het laatst helpen met mijn sokken en broekspijpen :shock:

Gelukkig was dat echt alleen de laatste paar weken, een week of 3. En na de bevalling ben je alles zo weer vergeten! En daarna even bijkomen, en dan wordt het weer tijd voor make-up, leuke kleding, etc. (in mijn geval was dat iig zo). Ook hier niet echt een charmant gevoel gehad tijdens de laatste periode van de zwangerschap, lang leve een grote buik, veel acné en voeten die alleen in birkenstocks pasten :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Poisongirl di 20 sep 2011 - 7:49

Razz88 schreef:
studiebol schreef:De eerste weken had ik dit gevoel niet herkend maar sinds dit weekend vind ik het ook allemaal zwaarder. Een van de meiden is gedraaid en ligt nu op mijn blaas dus ik moet elke 2 uur plassen en dat ook 's nachts. Plus dat ik gewoon niet slaap en dat ik blij ben als ik weer op mijn buik kan slapen:-)

Ohh en dat ook.. weer heeeeerlijk op mijn buik slapen Laughing

Jaaaaa! Dat mis ik echt heeeeeel erg!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  kwak di 20 sep 2011 - 7:58

wat herkenbaar!

ik zat ook vol hormonen waardoor ik me vaak niet mezelf voelde, ik werd boos om niets, kon huilen om niets, voelde me down om niets, toen wou ik weer zo graag niet zwanger zijn!

meid, kop op! je bent hartstikke mooi, je draagt een prachtig kindje in je buik!
je voelt het vast niet zo maar het is wel zo...! hug
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  blondje1313 di 20 sep 2011 - 8:03

Ik mis ook gewoon op mijn zij of rug slapen zonder dat het na een uur toch pijn gaat doen...
Ik heb een hele gemakkelijke zwangerschap gehad tot nu toe en mag eigenlijk niet klagen, maar voel me met vlagen zo ontzettend lomp en baal er van dat niet alles maar vanzelfsprekend gaat.
Net de was in de wasmachine gedaan en meteen protesteert mijn buik...
Verder sinds een paar weken flink last van striae op mijn bovenbenen en buik, daar kan ik echt heel verdrietig om worden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..  Empty Re: Ben ik de enige zwangere vrouuw die ..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum