Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen

3 plaatsers

Ga naar beneden

even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen Empty even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen

Bericht  Mizzie za 25 dec 2010 - 1:50

Hoi,

Wij zijn aan het kijken naar buggy's enzo en nu heb ik twee vraagjes voor al alwetende mama's!

Wanneer ligt je kindje in een voetenzak? Is dit ook in de reiswieg? Of alleen in het buggy-gedeelte en maxicosi?
Zit er in een bugaboo al een matrasje of moet je dat ook nog los kopen? Ik zie het namelijk nergens bij de accesoires staan.

Alvast heel erg bedankt!

Gr. Mizzie

Laatst aangepast door Mizzie op za 25 dec 2010 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen Empty Re: even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 4:09

In de wagenbak van bugaboo hoeft geen matrasje meer.
De voetenzak kun je gebruiken bij de maxi cosi maar ook in het wandelwagen gedeelte.

Gast
Gast

even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen Empty Re: even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen

Bericht  Liadan za 25 dec 2010 - 5:49

De voetenzak voor de bugaboo is wel erg groot voor de maxicosi, daar zou ik 'm niet voor gebruiken. Wij gebruiken 'm alleen voor het wandelgedeelte van de bugaboo.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Mizzie za 25 dec 2010 - 22:39

Oke! Heel erg bedankt! Dan kunnen we nog even wachten met het kopen van zo'n zak! Wat zijn die krengen trouwens duur! iets van 109 euro! pfffff!

XX Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 20:17

Ik zou persoonlijk voor een lodger gaan, deze zijn ook rond die prijs maar kun je in de maxi en in de wagenbak. Merle heeft deze gekregen toen zij is geboren en ook in de box legde we haar er in...Indy heeft er vorig jaar ook nog ingezeten in de wandelwagen.

Gast
Gast

Bericht  Sjonno zo 26 dec 2010 - 20:31

BeeGee schreef:Ik zou persoonlijk voor een lodger gaan, deze zijn ook rond die prijs maar kun je in de maxi en in de wagenbak. Merle heeft deze gekregen toen zij is geboren en ook in de box legde we haar er in...Indy heeft er vorig jaar ook nog ingezeten in de wandelwagen.

Idd, als ik het opnieuw zou moeten doen dan zou ik ook voor de Lodger gaan.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mizzie zo 26 dec 2010 - 22:52

Ik heb meteen even gekeken op de site van lodger, maar welke zouden jullie dan nemen, want ik zie allemaal verschillende:

Booster,Bunker, Shelter....hahaha wat een namen!
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 0:29

wij hebben de bunker heerlijk ding!! als ik het inderdaad eerder had geweten had ik deze graag bij de eerste al gehad

even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen Bunker_ultramarijn wij hebben wel de roze variant...Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: