even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen
Hoi,
Wij zijn aan het kijken naar buggy's enzo en nu heb ik twee vraagjes voor al alwetende mama's!
Wanneer ligt je kindje in een voetenzak? Is dit ook in de reiswieg? Of alleen in het buggy-gedeelte en maxicosi?
Zit er in een bugaboo al een matrasje of moet je dat ook nog los kopen? Ik zie het namelijk nergens bij de accesoires staan.
Alvast heel erg bedankt!
Gr. Mizzie
Wij zijn aan het kijken naar buggy's enzo en nu heb ik twee vraagjes voor al alwetende mama's!
Wanneer ligt je kindje in een voetenzak? Is dit ook in de reiswieg? Of alleen in het buggy-gedeelte en maxicosi?
Zit er in een bugaboo al een matrasje of moet je dat ook nog los kopen? Ik zie het namelijk nergens bij de accesoires staan.
Alvast heel erg bedankt!
Gr. Mizzie
Laatst aangepast door Mizzie op za 25 dec 2010 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Re: even voor een onwetende mama to be bugaboo vragen
In de wagenbak van bugaboo hoeft geen matrasje meer.
De voetenzak kun je gebruiken bij de maxi cosi maar ook in het wandelwagen gedeelte.
De voetenzak kun je gebruiken bij de maxi cosi maar ook in het wandelwagen gedeelte.
Gast- Gast
De voetenzak voor de bugaboo is wel erg groot voor de maxicosi, daar zou ik 'm niet voor gebruiken. Wij gebruiken 'm alleen voor het wandelgedeelte van de bugaboo.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Oke! Heel erg bedankt! Dan kunnen we nog even wachten met het kopen van zo'n zak! Wat zijn die krengen trouwens duur! iets van 109 euro! pfffff!
XX Mizzie
XX Mizzie
Mizzie- Fluisteraar
Ik zou persoonlijk voor een lodger gaan, deze zijn ook rond die prijs maar kun je in de maxi en in de wagenbak. Merle heeft deze gekregen toen zij is geboren en ook in de box legde we haar er in...Indy heeft er vorig jaar ook nog ingezeten in de wandelwagen.
Gast- Gast
BeeGee schreef:Ik zou persoonlijk voor een lodger gaan, deze zijn ook rond die prijs maar kun je in de maxi en in de wagenbak. Merle heeft deze gekregen toen zij is geboren en ook in de box legde we haar er in...Indy heeft er vorig jaar ook nog ingezeten in de wandelwagen.
Idd, als ik het opnieuw zou moeten doen dan zou ik ook voor de Lodger gaan.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb meteen even gekeken op de site van lodger, maar welke zouden jullie dan nemen, want ik zie allemaal verschillende:
Booster,Bunker, Shelter....hahaha wat een namen!
Booster,Bunker, Shelter....hahaha wat een namen!
Mizzie- Fluisteraar
wij hebben de bunker heerlijk ding!! als ik het inderdaad eerder had geweten had ik deze graag bij de eerste al gehad
wij hebben wel de roze variant...
wij hebben wel de roze variant...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat te vragen voor 1e verjaardag?
» 2 vragen over de bugaboo
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» 2 vragen over de bugaboo
» voor de mama's: hadden jullie een voorkeur voor geslacht?
» Tips voor leuke boeken voor de mama's!
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: