Wat te vragen voor 1e verjaardag?
+5
Susan
Fearie
Steep
moepie
Schism
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat te vragen voor 1e verjaardag?
Nog ongeveer anderhalve maand en dan wordt mijn kleine ventje alweer een jaar!
Ik ben een beetje aan het bedenken wat voor kado's we kunnen vragen, maar ik vind het zo moeilijk!
Hij krijgt van ons de toet toet autogarage, en ik wil aan mijn ouders denk ik een loopfietsje vragen en zat ook te denken aan een glijbaantje voor in de tuin.
Wat vonden jullie kids leuk, alle ideeën zijn welkom!
Ik ben een beetje aan het bedenken wat voor kado's we kunnen vragen, maar ik vind het zo moeilijk!
Hij krijgt van ons de toet toet autogarage, en ik wil aan mijn ouders denk ik een loopfietsje vragen en zat ook te denken aan een glijbaantje voor in de tuin.
Wat vonden jullie kids leuk, alle ideeën zijn welkom!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Re: Wat te vragen voor 1e verjaardag?
Onze dochter kreeg voor haar eerste verjaardag o.a. de boerderij en de autobus van Little people. Hier heeft ze heel veel mee gespeeld, van de bus heeft ze nog altijd plezier. lekker veel poppetjes erbij en spelen maar.
Ook heeft ze een 3 in 1 driewieler gekregen in de vorm van een paard. Deze kon je eerst gebruiken als hobbelpaard, dan werd het een fietsje met voetstapjes die je kon duwen en daarna een gewone driewieler.
- vormenstoof
- xylofoon
- duplo (altijd leuk!)
- puzzels
Ook heeft ze een 3 in 1 driewieler gekregen in de vorm van een paard. Deze kon je eerst gebruiken als hobbelpaard, dan werd het een fietsje met voetstapjes die je kon duwen en daarna een gewone driewieler.
- vormenstoof
- xylofoon
- duplo (altijd leuk!)
- puzzels
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
wij hebben toen een aantal houten puzzels gekregen, een trekdiertje, veel boekjes, duplo en wat houten speelgoed.
Gast- Gast
Ik heb op lijstje.nl een lijstje gemaakt (afgekeken van schuddebuikje geloof ik?). Daarop staat:
Een tol, xylofoon, liedjesboek, lamaze stoelzuiger, kiepauto met blokken, boekjes met kartonnen pagina's, houten puzzels en hema cadeaubonnen .. Alleen weet ik nog niet wat we voor hem moeten halen haha!
Een tol, xylofoon, liedjesboek, lamaze stoelzuiger, kiepauto met blokken, boekjes met kartonnen pagina's, houten puzzels en hema cadeaubonnen .. Alleen weet ik nog niet wat we voor hem moeten halen haha!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wij hebben voor D de volgende dingen gevraagd:
- Little people autogarage (de grote versie)
- Speelkleed met die verkeersprint erop
- Bijdrage voor een autostoel (gaan eind deze maand een maxi cosi tobi halen)
- Kleding
- Ander speelgoed (little people boerderij aan onze vriendengroep en andere dingetjes)
Van ons krijgt D een multi acitiviteiten kubus en een bal.
- Little people autogarage (de grote versie)
- Speelkleed met die verkeersprint erop
- Bijdrage voor een autostoel (gaan eind deze maand een maxi cosi tobi halen)
- Kleding
- Ander speelgoed (little people boerderij aan onze vriendengroep en andere dingetjes)
Van ons krijgt D een multi acitiviteiten kubus en een bal.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben toen veel Little People gekregen, en voor Yrsa ook wel een aantal cadeaubonnen van Bart Smit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Een houten trommel (= groot succes hier).
Verder speelt hij nu heel graag met een ballenbaan (ik vind het zelf een irritant ding want heel veel herrie en steeds ballen onder de bank/kast vandaan vissen, maar hij vindt het zo leuk).
Verder is leuk: zandbak, loopauto, schepje/emmertje, serviesje, boekjes (gonnie en gijsje bijv.), vormenstoof, stapelbekers.
Verder speelt hij nu heel graag met een ballenbaan (ik vind het zelf een irritant ding want heel veel herrie en steeds ballen onder de bank/kast vandaan vissen, maar hij vindt het zo leuk).
Verder is leuk: zandbak, loopauto, schepje/emmertje, serviesje, boekjes (gonnie en gijsje bijv.), vormenstoof, stapelbekers.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik lees vaak mee in deze topics om inspiratie op te doen.
Maar ik zie best "dure" kado's er bij staan. little people bijv dat is niet goedkoop. Ik zie mijn vriendinnen dat nog niet geven zeg maar.
ik zie ook wel wat goede kopere kado's er bij staan hoor zo is het niet. Maar de wat duurdere kado's worden die dan echt door opa's en oma's gegeven ofzo?
Maar ik zie best "dure" kado's er bij staan. little people bijv dat is niet goedkoop. Ik zie mijn vriendinnen dat nog niet geven zeg maar.
ik zie ook wel wat goede kopere kado's er bij staan hoor zo is het niet. Maar de wat duurdere kado's worden die dan echt door opa's en oma's gegeven ofzo?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
heb je van little people geen kleine dingetjes? Van duplo heb je namelijk wel kleine verpakkingen van 5 of 8 euro. De vrienden van mijn man hebben onze dochter samen één groot cadeau gegeven, het duplo-huis, dat is misschien ook een idee?
Gast- Gast
Rejoy. schreef:heb je van little people geen kleine dingetjes? Van duplo heb je namelijk wel kleine verpakkingen van 5 of 8 euro. De vrienden van mijn man hebben onze dochter samen één groot cadeau gegeven, het duplo-huis, dat is misschien ook een idee?
Ik weet nog niet zo veel van little people maar ik heb een keer wat opgezocht en dat vond ik niet heel goedkoop. Samen een kado geven kan ook ook, doe ik ook wel is met vriendinnen voor het kindje van een vriendin. Maar ja hier zijn twee kids en ik snap ook wel dat mensen ze beide een kado willen geven. Maar zoiets als Little people kan ook wel als een kado voor beide. Als ze 1 worden hebben ze dat denk ik toch nog niet echt door.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik zou niets vragen en het aan de mensen over laten wat zij willen geven.
Gast- Gast
Je hebt van little people ook goedkopere dingen (bijv. poppetjes en auto's).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Soms zijn er ook aanbiedingen van Little People. Of misschien willen je vriendinnen wel samen iets geven. Er zijn in elk geval ook kleinere setjes van.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
S heeft voor haar eerste verjaardag o.a. het volgende gekregen:
- loopfiets
- spulletjes van little people
- winterjas
- koffer
- tafeltje + 2 stoeltjes
- nog een andere stoel
- boekjes
- vormenhuis
- loopfiets
- spulletjes van little people
- winterjas
- koffer
- tafeltje + 2 stoeltjes
- nog een andere stoel
- boekjes
- vormenhuis
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Bedankt voor alle reacties, staan wel een paar goede ideeën tussen!
@ Liadan: Die ballenbaan hebben we al! Inderdaad een herrieding zeg! Loop ook heel de dag die ballen op te rapen, maar K vindt hem echt geweldig!
@ Liadan: Die ballenbaan hebben we al! Inderdaad een herrieding zeg! Loop ook heel de dag die ballen op te rapen, maar K vindt hem echt geweldig!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Deze is hier ook een groot succes, minder herrie (geluid kan ook uit, joehoe ) maar wel ballen rapen. Ze kunnen aan de oren optrekken tot staan, doen ze hier intensief.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Deze is hier ook een groot succes, minder herrie (geluid kan ook uit, joehoe ) maar wel ballen rapen. Ze kunnen aan de oren optrekken tot staan, doen ze hier intensief.
Hier heeft S ook veel mee gespeeld!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Shoesdontlie schreef:Ik zou niets vragen en het aan de mensen over laten wat zij willen geven.
+1
Hier was/is Litlle People populair. En D vindt alles leuk. Vooral een bal!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor cadeaus vragen voor 1e verjaardag?
» wat kan ik vragen voor mijn verjaardag?
» Wat voor verjaardag?
» Wat wil jij voor je verjaardag?
» Pop voor 2e verjaardag.
» wat kan ik vragen voor mijn verjaardag?
» Wat voor verjaardag?
» Wat wil jij voor je verjaardag?
» Pop voor 2e verjaardag.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: