Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zou er een moord voor doen!

+16
Arwyn
Jeanette
Sorella
Nora
Antibes
Roxi3
Sugarfall
Jade
Marin
patjuhhh
Lavendel
Ella
Lejow
Inge
yellow
Rush
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik zou er een moord voor doen! - Pagina 2 Empty Re: Ik zou er een moord voor doen!

Bericht  yellow di 20 sep 2011 - 3:49

Antibes schreef:Ik vind het een beetje vreemde foto's. Op sommige foto's lijkt ze veel steviger dan op andere. En op sommige lijken haar benen veeeeeel langer dan op andere en soms lijken haar schouders breed of haar borsten nep..

Nee, ik vind de foto's los wel mooi, maar samen krijg ik een beetje een klopt-niet-gevoel.

Inderdaad wat jij nu zegt bedoelde ik ook. T klopt niet samen
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zou er een moord voor doen! - Pagina 2 Empty Re: Ik zou er een moord voor doen!

Bericht  Nora di 20 sep 2011 - 3:53

Wel hele mooi foto's zeg! Het is inderdaad gefotoshopt maar vind ze wel heel mooi. Voor zo'n lichaam zou ik ook wel tekenen als je vier kinderen hebt gekregen.
Lijkt me best gaaf om zulke foto's van je zelf te hebben. Alleen niet dat dan je kinderen of je ouders de foto's ook kunnen zien :p
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sorella di 20 sep 2011 - 5:33

Ik zou niet met haar willen ruilen eigenlijk. Niet omdat ik nou zo blij ben met het mijne maar ik vind haar figuur niet zo mooi. Ik ben zelf een stuk smaller van bouw en vind haar vrij breed. Hoewel ze wel een mooi lijf heeft nadat ze 4 kinderen heeft gekregen. Dat dan weer wel smile
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jeanette di 20 sep 2011 - 5:48

ProudMama schreef:Ik doe een moord voor die buik...

+1

Ik vind het wel mooie foto's!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:53

Ik vind haar zo geen mooie vrouw...

Edit: ik heb op tv opnames gzien van die shoot. Foto's zijn echt geshopt. Haar gzicht en lichaam waren helemaal niet zo mooi strak.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn di 20 sep 2011 - 7:33

Antibes schreef:Ik vind het een beetje vreemde foto's. Op sommige foto's lijkt ze veel steviger dan op andere. En op sommige lijken haar benen veeeeeel langer dan op andere en soms lijken haar schouders breed of haar borsten nep..

Nee, ik vind de foto's los wel mooi, maar samen krijg ik een beetje een klopt-niet-gevoel.

Dat.

Maar haar buik wil ik inderdaad wel hebben!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Julia di 20 sep 2011 - 7:34

Ik denk dat er ontzettend veel bewerkt is aan de foto's.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:42

Ik vind ze op zich mooi, qua setting en lijf, maar haar hoofd... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  PluDan di 20 sep 2011 - 7:49

Arwyn schreef:

Dat.

Maar haar buik wil ik inderdaad wel hebben!

Ik ook.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:56

Toen ik de foto's zag dacht ik dat het een andere vrouw was, omdat zij op een gewone foto er wel heeeel anders uit ziet...

Ik zou er een moord voor doen! - Pagina 2 Amanda%20Krabbe%203107105100

*Ik wou nog een foto plaatsen maar mijn laptop loopt vast wanneer ik afbeeldingsinfo wil openen*

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 20 sep 2011 - 8:34

Pff jammer dat het zo gefotoshopt is. Ik zou willen dat ik er zo uit zou zien. Nu heb ik niks te klagen hoor maar zo'n strakke buik na 3 kids, echt niet!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  SoGood di 20 sep 2011 - 8:50

Ik vind de foto's wel mooi, maar ruilen wil ik niet! Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: