Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kruidvat voeding = hypo allergeen?

+3
vlinder19
Pien
Lejow
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke kruidvat voeding = hypo allergeen? - Pagina 2 Empty Re: Welke kruidvat voeding = hypo allergeen?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:24

Pien schreef:Ik doe 1week met 1pak.
Waarschijnlijk bedoelen ze 1verpakking van 400gram voor 28flessen. In een pak zitten 2verpakkingen dus 2keer die 28 flessen.
Dat denk ik niet hoor, de Nutrilon verpakking van 900 gram staat 32 flessen op... Dus Kv 800 gram = 28 flessen klopt wel.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kruidvat voeding = hypo allergeen? - Pagina 2 Empty Re: Welke kruidvat voeding = hypo allergeen?

Bericht  Happydobby di 20 sep 2011 - 4:37

1 schepje is 4.3 gram, een pak etos of kruitkat zit 800 gr in, nutrilon 900.
We gaan uit van kruitvat 800 gram.
Je hebt 1 schepje 4.3 gr
Stel je geeft 180 +6 schepjes, 5 keer per dag.
is 130 gr ongeveer per dag.
Dat is 6 a 7 dagen.

Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Annie24 di 20 sep 2011 - 5:54

Pien schreef:Ik zou zelf overigens afwachten tot je bevallen bent. Ik Weet niet of je in het ziekenhuis wilt bevallen?!
Ik wilde ook borstvoeding geven, omdat ik te weinig had vulde het ziekenhuis het aan met kunstvoeding. Friso h.a. gebruikte hun. Toen was voor ons snel de keuze gemaakt van Wat wij gingen gebruiken.

Jullie meisje heeft lang in het ziekenhuis gelegen, maar als je gewoon een paar daagjes/nachtjes daar blijft, meestal ben je binnen 1 dag weer thuis (althans, na een 'normale' bevalling Wink ) kan je best thuis een ander merk voeding gaan geven als je dat wil. Y. heeft vrijdag/zaterdag/zondag in het ziekenhuis Friso gehad en thuis zijn we Kruidvat gaan geven.

Lejow; wat je anders ook kan doen is de voeding die je zelf wil geven meenemen naar het ziekenhuis zodat je daar al kan beginnen met een flesje van het merk wat je wil geven. Of het ziekenhuis bellen wat ze daar geven en dat voor thuis ook kopen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow di 20 sep 2011 - 5:58

Ja, ik hoop op een poli klinische bevalling in een geboortecentrum en daarna lekker weer naar huis Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: