Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De avonden.

+18
Snoes
Suus
minoessepoes
CCC
Nora
Lynn_
Rush
Lovely
Monte
Jeanette
_Lacey_
Flippin' Bitch
Champagne
Toet
Marin
Raindrop
Lejow
Muurvlindertje
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De avonden. - Pagina 2 Empty Re: De avonden.

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 1:50

Enerzijds vind ik het jammer dat de zomer echt voorbij is en het weer zo vroeg donker gaat worden. Maar anderzijds heeft het voor mij ook wel weer iets. Lekker gezellig kaarsjes aan, het tv-seizoen is weer begonnen en dan heerlijk 's avonds na het eten en de afwas op de bank onder mijn dekentje tv kijken, genieten!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:11

Muurvlindertje schreef:Nu het kouder wordt, eerder donker, heb ik geen puf meer om 's avonds wat te doen.
Hierdoor zit ik elke avond op de bank geplakt en voel ik me best schuldig, omdat ik wil sporten of andere nuttige dingen wil doen.
Hebben jullie hier ook nu al last van?

+1 ; al doe ik dat bijna elke avond, ook in de zomer! Met een kleintje en werken heb ik 's avonds NERGENS meer puf voor!

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook di 20 sep 2011 - 2:14

Nee, heb ik geen last van. Alleen als ik die dag fysieke inspanning heb geleverd plof ik op de bank en kom niet meer overeind. Maar als ik een dag alleen de administratie heb gedaan dan ben ik savonds erg energiek en springerig. Ik heb het juist andersom. Met het zomerweer dan ben ik niet vooruit te branden, terwijl ik in de winter barst van de energie!
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PluDan di 20 sep 2011 - 6:12

Monte schreef:
Joy_ schreef:Ik vind het heerlijk om 's avonds niets te doen, dus ik voel me daar niet schuldig over, maar geniet er juist van.
+1 lekker tv, filmpje of boek en dan een lekker drankje erbij is echt genieten voor mij

+2 kaarsjes aan, heerlijk.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Kaboutertje di 20 sep 2011 - 8:50

Ik herken dat wel.. Misschien niet goed dat ik me laat beïnvloeden door het weer, maar het gaat onbewust denk ik. Met dat donkere/sombere weer heb ik gewoon minder zin om de deur uit te gaan. Waardoor ik vaak toch thuis op de bank zit, en me dan weer "stom" voel omdat ik niks heb uitgevoerd Rolling Eyes Snap jij het nog? laughcry
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Parisienne di 20 sep 2011 - 10:17

Normaal wel, maar moet zeggen dat ik vanavond (noodgedwongen) goed bezig ben! Opruimen, flinke afwas, was wegwerken, wasjes draaien, etc. Ga nu nog even een stapel strijk wegwerken (voor de tv!). Oh, ben zo trots op mezelf vanavond! :P

Maar normaal ben ik ook best lusteloos op herfst-/winteravonden hoor. Als N. eenmaal op bed ligt wil ik het liefst gewoon op de bank neerploffen met een grote pot thee, iets lekkers erbij, kaarsjes aan, dekentje over me heen en leuke programma's op tv. Zin om actief bezig te zijn (huishouden, studie, avondje weg) heb ik dan ook niet.

Soms voel ik me schuldig, maar heb zulke avonden gewoon nodig! Mijn avonden zijn heilig.. angel .. wil dan het liefst zo min mogelijk doen!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: