De avonden.
+18
Snoes
Suus
minoessepoes
CCC
Nora
Lynn_
Rush
Lovely
Monte
Jeanette
_Lacey_
Flippin' Bitch
Champagne
Toet
Marin
Raindrop
Lejow
Muurvlindertje
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
De avonden.
Nu het kouder wordt, eerder donker, heb ik geen puf meer om 's avonds wat te doen.
Hierdoor zit ik elke avond op de bank geplakt en voel ik me best schuldig, omdat ik wil sporten of andere nuttige dingen wil doen.
Hebben jullie hier ook nu al last van?
Hierdoor zit ik elke avond op de bank geplakt en voel ik me best schuldig, omdat ik wil sporten of andere nuttige dingen wil doen.
Hebben jullie hier ook nu al last van?
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Re: De avonden.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er ook geen last van maar na het werk doe ik sowieso niet veel meer.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik vind het heerlijk om 's avonds niets te doen, dus ik voel me daar niet schuldig over, maar geniet er juist van.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Als je daar nu al last van hebt, hoe wil je de winter doorkomen dan? (Niet lullig bedoelt, het is nog wel érg vroeg hiervoor)
Ik heb er verder geen last van, dat heb ik alleen op de echte koude winterdagen als de wegen slecht zijn.
Ik heb er verder geen last van, dat heb ik alleen op de echte koude winterdagen als de wegen slecht zijn.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
+1Raindrop schreef:Ik heb er ook geen last van maar na het werk doe ik sowieso niet veel meer.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Ik moet zeggen dat ik op het moment juist erg geniet van de avonden. Vorige week heb ik een aantal keer minstens anderhalf uur gelopen 's avonds. Ik zie er eigenlijk al tegenop als het dadelijk donker is 's avonds, dan komt er natuurlijk niks van mijn sportieve voornemens terecht...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ook niet, als het echt heel koud is kan dat wel eens een drempel zijn om niet te gaan sporten, dan heb ik geen zin om me om te kleden. Maar nu vind ik het juist lekker, ik word altijd zo futloos van de warmte, dus dit is ideaal. Verder ben ik nogal druk, en kan ik in de zomer echt niet stil zitten, dan voelt het zo raar om in het licht en de warmte op de bank te gaan zitten. Dus ik ben hier wel blij mee. Hardlopen staat overigens wel op een laag pitje, dat doe ik dan wel weer liever als het warm is (en nu moet ik zo snel door het donker lopen en dat schiet ook niet echt op).
Gast- Gast
Dit dus...Maura schreef:Nee. Maar ik vind het dan ook heerlijk om naast mijn werk niets te doen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Jezelf een schop onder de kont geven en gáán met die banaan!
Ik heb een paard, dus ik móet. Maar ik ga ook gewoon. En als ik eenmaal in de auto zit of op de fiets, dan ben ik ook wel over het niet-zin-hebben heen. En als ik een avondje vrij ben, dan zit ik heerlijk op de bank lui tv te kijken of eventueel nog wat voor het werk te maken. Ik vind het wel lekker nu, nu het wat kouder wordt en de zon eerder onder gaat. Lekker van genieten!
Ik heb een paard, dus ik móet. Maar ik ga ook gewoon. En als ik eenmaal in de auto zit of op de fiets, dan ben ik ook wel over het niet-zin-hebben heen. En als ik een avondje vrij ben, dan zit ik heerlijk op de bank lui tv te kijken of eventueel nog wat voor het werk te maken. Ik vind het wel lekker nu, nu het wat kouder wordt en de zon eerder onder gaat. Lekker van genieten!
Gast- Gast
Nee, gelukkig geen last van! Is ook nog wel een beetje vroeg, het is nog zomer (ja officieel dan he )!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
+1 lekker tv, filmpje of boek en dan een lekker drankje erbij is echt genieten voor mijJoy_ schreef:Ik vind het heerlijk om 's avonds niets te doen, dus ik voel me daar niet schuldig over, maar geniet er juist van.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik heb de rust in de avonden echt nodig, dus ik vind het wel gezellig dat het nu snel(ler) donker wordt enz
Gast- Gast
Als ik me daar schuldig over zou moeten voelen..Werk de hele dag al hard dus vind het heerlijk om 's avonds op de bank te zitten met een boek of kijkend naar een serie/film.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Monte schreef:+1 lekker tv, filmpje of boek en dan een lekker drankje erbij is echt genieten voor mijJoy_ schreef:Ik vind het heerlijk om 's avonds niets te doen, dus ik voel me daar niet schuldig over, maar geniet er juist van.
Ja precies! Af en toe lekker relaxt avondje is heeerlijk!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ken het probleem niet, rustige avondjes zijn hier zeldzaam, dus als het een keer gebeurt geniet ik met volle teugen!
Gast- Gast
Er is nu weer genoeg leuks op tv, so enjoy!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben sowieso al drie avonden van mijn vijf werkdagen niet thuis. Dan blijven er nog maar weinig avonden over dat ik wel thuis ben. Heb in huis meestal wel iets te doen en als ik een keer op tijd op de bank lig, kan ik daar ook echt van genieten. Ik herken het dus niet eigenlijk.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Haha ik dacht dat dit topic over het boek De Avonden ging.
Maar ik vind het 's avonds echt heerlijk om niks te doen. Werk hard genoeg en geniet dan 's avonds van mn rust, soms eens afspreken met vriendinnen en soms lekker in mn eentje films kijken.
Misschien dat het een idee is om het sporten samen met iemand te gaan doen? Dan moet je wel omdat de ander anders in zn eentje moet.
Maar ik vind het 's avonds echt heerlijk om niks te doen. Werk hard genoeg en geniet dan 's avonds van mn rust, soms eens afspreken met vriendinnen en soms lekker in mn eentje films kijken.
Misschien dat het een idee is om het sporten samen met iemand te gaan doen? Dan moet je wel omdat de ander anders in zn eentje moet.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Na werken ben ik zo op dat ik 's avonds geen zin meer heb om iets te doen, ik ben er ook letterlijk te moe voor. Vaak doe ik dan ook niet veel meer. Ik voel me niet echt schuldig, maar ik baal er soms wel van dat ik zo weinig energie heb.
Gast- Gast
Lejow schreef:Komt een rijtjeshuis met leuke buren dan goed van pas!!
Nee, heb er geen last van, gewoon doorzetten!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Als ik elf uur achter elkaar gewerkt heb, om kwart over 5 mijn bed uit ben gegaan, om zes uur thuis kom, eten moet koken, nog wat kleine huishoudelijke dingen doe, mijn vriend om zeven uur thuis komt, we eten, de afwas doen, ik even gtst kijk, daarna ga douchen, dan thee ga zetten en het zo ongeveer negen uur is, vind ik het gezellig om zo lekker rozig van het douchen in de badjas tegen mijn vriend aan te kruipen met een kopje thee en de kaarstjes aan. Laat de donkere avonden maar komen
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik hou juist van die avonden Sporten doe ik gelijk als ik uit mijn werk kom, daarna eten en als ik daarna geen afspraken heb kan ik heerlijk van mijn avond genieten. Op de bank met een kop thee, kaarsjes aan, leuk filmpje, heerlijk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: