wie heeft de Joolz Day?
+7
Floor
Pien
vlindertje
truestar
Thunder
Mamsie
Supertalentje
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: wie heeft de Joolz Day?
@Supertalentje: Ah, weer een ander verhaaltje, maar goed, ze lijken wel op elkaar. Nee, het onderstel gaat bij ons niet snel kapot. Er kraakte alleen een veer en dat irriteerde mij behoorlijk. De winkel was het met mij eens, en toen hebben ze het gratis gemaakt. Super dus, na 14 maanden nog. Verder is het ook wel fijn dat de kinderwageninzet helemaal plat kan, haast net zo plat als de reiswieg. En dat is super handig als ze nog klein zijn. Verder komen er trouwens steeds meer kleuren bij, wij hebben de zilveren uitvoering met een zwart onderstel. En ik zag dat je er ook een zeiluitvoering is: blauw met rood, beetje Gaastra-achtig, die is ook erg mooi. Ik zou hem gewoon eens uitproberen in de winkel! Oh ja, als de kinderwageninzet erop zit, kun je hem ook inklappen zonder de inzet eraf te halen.
icon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 20-11-10
Hou dan ook even de babydump in de gaten, want zij adverteren met het feit dat ze de goedkoopste zijn!
Misschien ook een tip.
Verder heb ik geen ervaring met de Joolz, maar mijn moeder heeft voor het oppassen een Bugaboo en ik vind inderdaad dat de bak erg laag is. Nu ben ik niet eens zo groot en ik merk het al. (maar goed, voor 1 á 2x in de week is ie prima)
De Joolz vind ik er overigens wel leuker uitzien dan de bugaboo (maar dat kan ook komen omdat je de bugaboo tegenwoordig erg vaak ziet..)
Bij van Asten zijn wij ook vaak geweest en dit is wat wij er van vinden: het is een beetje een rommelige zaak en je moet even zoeken naar personeel. En inderdaad, als je doordeweeks een keer kunt gaan ---> doen, want het kan inderdaad errug druk zijn.
Ow en weinig plek om de wagen goed te testen (kan natuurlijk een voordeel zijn om te kijken hoe wendbaar hij is)
Misschien ook een tip.
Verder heb ik geen ervaring met de Joolz, maar mijn moeder heeft voor het oppassen een Bugaboo en ik vind inderdaad dat de bak erg laag is. Nu ben ik niet eens zo groot en ik merk het al. (maar goed, voor 1 á 2x in de week is ie prima)
De Joolz vind ik er overigens wel leuker uitzien dan de bugaboo (maar dat kan ook komen omdat je de bugaboo tegenwoordig erg vaak ziet..)
Bij van Asten zijn wij ook vaak geweest en dit is wat wij er van vinden: het is een beetje een rommelige zaak en je moet even zoeken naar personeel. En inderdaad, als je doordeweeks een keer kunt gaan ---> doen, want het kan inderdaad errug druk zijn.
Ow en weinig plek om de wagen goed te testen (kan natuurlijk een voordeel zijn om te kijken hoe wendbaar hij is)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
@supertalentje, de levertijd is niet zo lang hoor. Wij hebben er zelf voor gekozen dat de wagen later wordt bezorgd. De garantie duurt een jaar. Als wij de wagen nu al in huis hebben, begint die termijn al te lopen, terwijl ons kindje in maart geboren wordt. Dan zou er al een half jaar garantie verbruikt zijn, terwijl we de wagen dan pas gaan gebruiken.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb de Joolz besteld!
Ik werd toevallig geholpen door de verkoopster van afgelopen zaterdag en ik vond het toch vervelend dat ze niet gezegd had dat de wiegbak best een stuk kleiner is dan de Bugaboo Cameleon. We hebben het matrasmaat opgemeten (dus niet de buitenmaat van de bak) en de Joolz is 4 cm langer dan de Bugaboo!!! Ik hoef dus ook niet bang te zijn dat de bak na 3 weken te klein is!
En voor de net-zwangere-mama's: toevallig was er een vertegenwoordiger van Joolz met de allernieuwste limited edition kleding, deze komt half februari pas in de winkel, maar hij was zo supermooi! Het onderstel is ook in die kleurstelling aangepast en er worden er maar 1500 van gemaakt voor Nederland. Ik kan zolang niet wachten, maar als je een Joolz wilt en je kunt wachten dan zou het de moeite waard zijn. Hij gaat trouwens wel iets van 1000 euro kosten, maar dan wel met tas en voetenzak ook in de speciale uitvoering.
Ik werd toevallig geholpen door de verkoopster van afgelopen zaterdag en ik vond het toch vervelend dat ze niet gezegd had dat de wiegbak best een stuk kleiner is dan de Bugaboo Cameleon. We hebben het matrasmaat opgemeten (dus niet de buitenmaat van de bak) en de Joolz is 4 cm langer dan de Bugaboo!!! Ik hoef dus ook niet bang te zijn dat de bak na 3 weken te klein is!
En voor de net-zwangere-mama's: toevallig was er een vertegenwoordiger van Joolz met de allernieuwste limited edition kleding, deze komt half februari pas in de winkel, maar hij was zo supermooi! Het onderstel is ook in die kleurstelling aangepast en er worden er maar 1500 van gemaakt voor Nederland. Ik kan zolang niet wachten, maar als je een Joolz wilt en je kunt wachten dan zou het de moeite waard zijn. Hij gaat trouwens wel iets van 1000 euro kosten, maar dan wel met tas en voetenzak ook in de speciale uitvoering.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Joolz kinderwagen
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» Wie heeft dit ook..
» Wie heeft er zin...
» Wie heeft er...
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix