Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Must haves voor deze herfst/winter

+8
Melis_je
Rush
Serena
Toet
Jeanette
Lovely
loura
Arwyn
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Must haves voor deze herfst/winter - Pagina 2 Empty Re: Must haves voor deze herfst/winter

Bericht  Jeanette wo 21 sep 2011 - 21:17

Leine schreef:
Jeanette schreef:Must haves voor deze herfst/winter - Pagina 2 ES521E00Q-401__default__1

Deze is leuk! Jeanette, weet je waar hij vandaan komt?
Leuk topic ook, krijg spontaan zin om te gaan shoppen!

Die is van Zalando!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Must haves voor deze herfst/winter - Pagina 2 Empty Re: Must haves voor deze herfst/winter

Bericht  Leine wo 21 sep 2011 - 21:50

Jeanette schreef:
Leine schreef:
Jeanette schreef:Must haves voor deze herfst/winter - Pagina 2 ES521E00Q-401__default__1

Deze is leuk! Jeanette, weet je waar hij vandaan komt?
Leuk topic ook, krijg spontaan zin om te gaan shoppen!

Die is van Zalando!!
Gevonden, dankje!
Hij is eigenlijk van Esprit. Hij is echt mooi, maar vind 45,95 wel heel veel geld, helaas..
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 21:59

Ohh ik hou van de herfst/winter qua kledingseizoen. Heeriljk al die jassen, truien, blouses, dingen!
Nu wil ik winkelen. Maar dat mag nog niet van mezelf haha! Volgende maand.

Gast
Gast

Bericht  Tazz wo 21 sep 2011 - 23:12

alles wat jeanette liet zien vind ik dan weer verschrikkelijk, die noorse/dierenprint vind ik echt niks voor volwassenen. Voor kleine kinderen is het wel leuk, maar ik zou het mijn eigen kinderen toch niet zo snel aantrekken.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 3:58

toetje_ schreef:Zijn er echt mensen die dat soort laarzen met sleehakken mooi vinden? Ik vind het afschuwelijk.

Ja, ik! Ik ben al ruim 10 jaar dol op sleehakken, ook bij laarzen. I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 3:59

Melis_je schreef:
Jeanette schreef:Hmm, ben ik nou de enige die beenwarmers verschrikkelijk vind? laughcry
Ja Very Happy

Nee hoor nerd

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje do 22 sep 2011 - 5:02

Je ziet dit jaar ook heel veel colsjaals I love you Ik had er vorig jaar al een, vind ze veel fijner dan gewone sjaals. Deze zitten gewoon altijd goed smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Lovely do 22 sep 2011 - 5:40

Kaboutertje schreef:Je ziet dit jaar ook heel veel colsjaals I love you Ik had er vorig jaar al een, vind ze veel fijner dan gewone sjaals. Deze zitten gewoon altijd goed smile

Ja, daar heb ik er ook direct twee van gekocht toen ze weer bij de Hema hingen, een rode en een antraciete. Past beide mooi bij mijn donkerblauwe winterjas.
Lovely
Lovely
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: