Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

+4
Atelier Madame
Penny Blossom
Paper Crown
patjuhhh
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:05

Ik ben een wintertypje en ben benieuwd wat er in de mode komt. Hoop zelf op de kleuren zwart, grijs en bruin, omdat ik daar al veel van heb. Donkerblauw vind ik ook leuk. 2 jaar geleden was paars in, maar vind dat niet zo.
Hoop ook dat de poncho weer kan en de kleur gebroken wit/creme. En dan de jurkjes met leggings en hoge laarzen.

Gebreide/gehaakte vesten zijn ook leuk.

Op de site van H&M kun je al een deel zien, maar ik vond het niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:19

Veel ruitjesachtige dingen.. beetje paardrij achtig :P .. Kleuren veel bruin, donkergroen, burgundy en grijs. Wijdere broeken/pantalons.. Of juist in een skinny 'mannelijkere' variant. Veel shortjes met licht zwarte panties. (je been nog kunnen zien.. Veel patronen op de panties).. Ook een klein beetje patchwork achtig.. en ribstofjes. Heb ook al veel grote hoeden voorbij zien komen. In accessoires/tassen veel mosterdgeel, groen en bruin. En wat ik ook al een paar keer voorbij heb zien komen is dogtooth.. (vind het vreselijk maar goed haha) en herhalingsprintjes van beesten/ankertjes (het vroegeren primp, maar dan weer in een nieuw jasje).. Qua schoenen de dikke hakken zetten zich voort Very Happy Very Happy

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image4xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image4xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image4xl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:21

Niet echt mijn kleuren geloof ik smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:28

Vind het echt heel lelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:29

De kleuren vind ik komend seizoen wel erg leuk! Passen goed bij me, dus ik ga maar even inslaan voor de komende jaren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  patjuhhh do 28 jul 2011 - 2:57

echt van die herfst tinten, sommige dingen vind ik wel mooi, maar veel ook echt niet.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Paper Crown do 28 jul 2011 - 3:33

Oh.. gelukkig, lelijke dingen in de mode, hoef ik niet meer te shoppen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 3:42

hahaha CKC :P .. Bij chanel zijn ze vast wat ingetogener Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 8:50

Leuk, maar natuurlijk niet voor mijn figuur....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:17

De komende mode is goed voor mijn bankrekening, vind het helemaal niks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:21

Princess schreef:De komende mode is goed voor mijn bankrekening, vind het helemaal niks!

Mee eens, de meeste dingen vind ik ook niets, al zijn het wel mijn kleuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Paper Crown do 28 jul 2011 - 21:05

Punk'd schreef:hahaha CKC :P .. Bij chanel zijn ze vast wat ingetogener Wink

Maar, ik heb geen Chanel geld. Sad
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:06

Ik vind het niet per sé lelijk, maar MIJ staat het allemaal niet. Nou zou ik er deze herfst/winter toch niet in passen, dus dat scheelt.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:13

@ freaki, misschien krijgen ze sommige dingen ook wel in de maternity variant.

Als ik ooit zwanger mag zijn ga ik zo hard mijn kleding bij ASOS maternity kopen haha.. Ik vind die vrouwen er echt leuk zwanger uitzien.


Nog even over de kleding. Ik vind de kleuren heel erg mooi, herfstachtig. Vooral burgundy. Alle pantalonachtige stofjes zijn niet echt iets voor mij (vooral die pantalon skinny vind ik niets.. Met uitzondering als je maatje 25 hebt haha). De wijde pantalons vind ik heel erg mooi, maar ik weet niet of ik dat wel kan hebben.. Volgens mij moet je dan echt benen van 150 cm hebben :P .. Die wijde shortjes vind ik helemaal niets, daar krijg ik zo'n dikke reet in. Dat groene strakke shortje vind ik wel heel leuk, maar dat moet je maar net staan denk ik..

Het enige wat er nu voor mij echt uitspringt is die jas die in 2-en is verdeeld met die vlakken. Maar wie weet wat er nog komen gaat :P

Edit: en die lichtzwarte print panties.. dat is ook echt wel iets voor mij Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Penny Blossom do 28 jul 2011 - 21:17

Ik hoop op cobertjes in de kleur grijs en zwart. Die heb ik namelijk net gekocht. Laughing
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:20

BlackRabbit schreef:Ik hoop op cobertjes in de kleur grijs en zwart. Die heb ik namelijk net gekocht. Laughing

Haha leuk!! Dat kan altijd wel joh Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:27

Hier nog wat afbeeldingen. Deze zijn van de Topshop fall/winter collectie.

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Nyasha-Matonhodze-and-Hailey-Clauson-topshop-fall-11-campaign-2

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Nyasha-Matonhodze-and-Hailey-Clauson-topshop-fall-11-campaign-6

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Lg_4e25a589-7084-4475-9ed4-4ad40a7a1917_1311090057_top_shop_fall_winter_2011_2012_thedollsfactory_8

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Topshop-Fall-2011-Campaign1

En voor de echte fashiondiva's de show van Balmain. (zit ook veel metallic achtige kleding bij en heel veel gehaakt achtige dingen.. ik vind het echt heel erg leuk! Vooral die jurkjes met die kraaltjes etc. eraan.. Dat metallic wat minder :P )
Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Balmain+Runway+Paris+Fashion+Week+Fall+Winter+sHSuzJmCeLAl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Balmain+Runway+Paris+Fashion+Week+Fall+Winter+O8znCrSzBTnl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Balmain+Runway+Paris+Fashion+Week+Fall+Winter+XABVPKsyAiLl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Balmain+Runway+Paris+Fashion+Week+Fall+Winter+sqIpennruFjl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Balmain+Runway+Paris+Fashion+Week+Fall+Winter+oa387563f_ll

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Balmain+Runway+Paris+Fashion+Week+Fall+Winter+mdvDiYGjcpVl

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Balmain+Runway+Paris+Fashion+Week+Fall+Winter+yVcsybkLhJll

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:31

Punk'd, als er maternityversies van komen heb ik er nog steeds niet zo veel aan, met dit kleurenpalet aan zie ik er echt verschrikkelijk uit.Wink In de Elle hadden ze het trouwens ook over veel (smaragd)groen, maar dat heb ik helaas nog niet echt voorbij zien komen, dat zou me wel staan (kleur van het bontkraagje is bv. mooi). Dat stippenjurkje hierboven is een leuk idee, vind alleen de uitwerking niet zo (naad onder de borst waardoor het patroon niet meer klopt). Die zwart met gouden jurk vind ik trouwens wel erg leuk, voor een ander dan.smile


Laatst aangepast door freakielief op do 28 jul 2011 - 21:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:33

Dat vind ik ook altijd zo zonde! Een goedkopere oplossing omdat het makkelijker in elkaar te naaien is ofzo.

Groen heb ik ook nog niet zoveel gezien.. Nou ja wie weet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 21:45

Ik vind dat geel echt geweldig I love you en ook het bruin vind ik leuk icm dat donkerdere spijker.

De we heeft dit soort dingen op de website staan:

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Womens_notext_NL_760x450


Vero moda
Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Autumn1_slider_940x648_uk_hl_0

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Autumn1_feminin_04_1

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Autumn1_feminin_02_1

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Autumn1_jeans_01_1`

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Autumn1_jeans_02_1
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Possom vr 29 jul 2011 - 2:27

Ik vind het dit jaar weer niet zo, net als vorig jaar. Het enige waar ik heel blij van word, zijn de poncho's <3 en de gebreide jurk/truien <33. Van pantalons/chino's/broeken in het algemeen krijg ik een dikke reet en van rokjes krijg ik het koud Wink Ik ben wel blij dat die belachelijk grote schouders eruit zijn, de meeste mensen slaan hier echt totaal de plank mee mis..
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 2:38

Ik word hebberig van de collectie van WE heb ik al gezien! :shock: Ik moet iig weer een mooie skinny aan gaan schaffen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Paper Crown vr 29 jul 2011 - 2:49

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, ik wil dat jurkje van Balmain en ik wil de vero moda plunderen.. Sad
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:18

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Image1xl

Ik vind dit echt zo gaaf, helemaal mijn stijl. Maar ik ben bang dat mijn vriend me voor zwarte piet uitscheldt Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:19

ik vind het er ook heel gaaf uitzien hoor! En als jij het leuk vind gewoon doen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat komt er deze herfst/winter in de mode? Empty Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum