Wat komt er deze herfst/winter in de mode?
+4
Atelier Madame
Penny Blossom
Paper Crown
patjuhhh
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat komt er deze herfst/winter in de mode?
Ik ben een wintertypje en ben benieuwd wat er in de mode komt. Hoop zelf op de kleuren zwart, grijs en bruin, omdat ik daar al veel van heb. Donkerblauw vind ik ook leuk. 2 jaar geleden was paars in, maar vind dat niet zo.
Hoop ook dat de poncho weer kan en de kleur gebroken wit/creme. En dan de jurkjes met leggings en hoge laarzen.
Gebreide/gehaakte vesten zijn ook leuk.
Op de site van H&M kun je al een deel zien, maar ik vond het niet zo.
Hoop ook dat de poncho weer kan en de kleur gebroken wit/creme. En dan de jurkjes met leggings en hoge laarzen.
Gebreide/gehaakte vesten zijn ook leuk.
Op de site van H&M kun je al een deel zien, maar ik vond het niet zo.
Gast- Gast
Re: Wat komt er deze herfst/winter in de mode?
Veel ruitjesachtige dingen.. beetje paardrij achtig .. Kleuren veel bruin, donkergroen, burgundy en grijs. Wijdere broeken/pantalons.. Of juist in een skinny 'mannelijkere' variant. Veel shortjes met licht zwarte panties. (je been nog kunnen zien.. Veel patronen op de panties).. Ook een klein beetje patchwork achtig.. en ribstofjes. Heb ook al veel grote hoeden voorbij zien komen. In accessoires/tassen veel mosterdgeel, groen en bruin. En wat ik ook al een paar keer voorbij heb zien komen is dogtooth.. (vind het vreselijk maar goed haha) en herhalingsprintjes van beesten/ankertjes (het vroegeren primp, maar dan weer in een nieuw jasje).. Qua schoenen de dikke hakken zetten zich voort
Gast- Gast
De kleuren vind ik komend seizoen wel erg leuk! Passen goed bij me, dus ik ga maar even inslaan voor de komende jaren
Gast- Gast
echt van die herfst tinten, sommige dingen vind ik wel mooi, maar veel ook echt niet.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Oh.. gelukkig, lelijke dingen in de mode, hoef ik niet meer te shoppen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
hahaha CKC .. Bij chanel zijn ze vast wat ingetogener
Gast- Gast
Leuk, maar natuurlijk niet voor mijn figuur....
Gast- Gast
De komende mode is goed voor mijn bankrekening, vind het helemaal niks!
Gast- Gast
Princess schreef:De komende mode is goed voor mijn bankrekening, vind het helemaal niks!
Mee eens, de meeste dingen vind ik ook niets, al zijn het wel mijn kleuren.
Gast- Gast
Punk'd schreef:hahaha CKC .. Bij chanel zijn ze vast wat ingetogener
Maar, ik heb geen Chanel geld.
Ik vind het niet per sé lelijk, maar MIJ staat het allemaal niet. Nou zou ik er deze herfst/winter toch niet in passen, dus dat scheelt.
Gast- Gast
@ freaki, misschien krijgen ze sommige dingen ook wel in de maternity variant.
Als ik ooit zwanger mag zijn ga ik zo hard mijn kleding bij ASOS maternity kopen haha.. Ik vind die vrouwen er echt leuk zwanger uitzien.
Nog even over de kleding. Ik vind de kleuren heel erg mooi, herfstachtig. Vooral burgundy. Alle pantalonachtige stofjes zijn niet echt iets voor mij (vooral die pantalon skinny vind ik niets.. Met uitzondering als je maatje 25 hebt haha). De wijde pantalons vind ik heel erg mooi, maar ik weet niet of ik dat wel kan hebben.. Volgens mij moet je dan echt benen van 150 cm hebben .. Die wijde shortjes vind ik helemaal niets, daar krijg ik zo'n dikke reet in. Dat groene strakke shortje vind ik wel heel leuk, maar dat moet je maar net staan denk ik..
Het enige wat er nu voor mij echt uitspringt is die jas die in 2-en is verdeeld met die vlakken. Maar wie weet wat er nog komen gaat
Edit: en die lichtzwarte print panties.. dat is ook echt wel iets voor mij
Als ik ooit zwanger mag zijn ga ik zo hard mijn kleding bij ASOS maternity kopen haha.. Ik vind die vrouwen er echt leuk zwanger uitzien.
Nog even over de kleding. Ik vind de kleuren heel erg mooi, herfstachtig. Vooral burgundy. Alle pantalonachtige stofjes zijn niet echt iets voor mij (vooral die pantalon skinny vind ik niets.. Met uitzondering als je maatje 25 hebt haha). De wijde pantalons vind ik heel erg mooi, maar ik weet niet of ik dat wel kan hebben.. Volgens mij moet je dan echt benen van 150 cm hebben .. Die wijde shortjes vind ik helemaal niets, daar krijg ik zo'n dikke reet in. Dat groene strakke shortje vind ik wel heel leuk, maar dat moet je maar net staan denk ik..
Het enige wat er nu voor mij echt uitspringt is die jas die in 2-en is verdeeld met die vlakken. Maar wie weet wat er nog komen gaat
Edit: en die lichtzwarte print panties.. dat is ook echt wel iets voor mij
Gast- Gast
Ik hoop op cobertjes in de kleur grijs en zwart. Die heb ik namelijk net gekocht.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
BlackRabbit schreef:Ik hoop op cobertjes in de kleur grijs en zwart. Die heb ik namelijk net gekocht.
Haha leuk!! Dat kan altijd wel joh
Gast- Gast
Hier nog wat afbeeldingen. Deze zijn van de Topshop fall/winter collectie.
En voor de echte fashiondiva's de show van Balmain. (zit ook veel metallic achtige kleding bij en heel veel gehaakt achtige dingen.. ik vind het echt heel erg leuk! Vooral die jurkjes met die kraaltjes etc. eraan.. Dat metallic wat minder )
En voor de echte fashiondiva's de show van Balmain. (zit ook veel metallic achtige kleding bij en heel veel gehaakt achtige dingen.. ik vind het echt heel erg leuk! Vooral die jurkjes met die kraaltjes etc. eraan.. Dat metallic wat minder )
Gast- Gast
Punk'd, als er maternityversies van komen heb ik er nog steeds niet zo veel aan, met dit kleurenpalet aan zie ik er echt verschrikkelijk uit. In de Elle hadden ze het trouwens ook over veel (smaragd)groen, maar dat heb ik helaas nog niet echt voorbij zien komen, dat zou me wel staan (kleur van het bontkraagje is bv. mooi). Dat stippenjurkje hierboven is een leuk idee, vind alleen de uitwerking niet zo (naad onder de borst waardoor het patroon niet meer klopt). Die zwart met gouden jurk vind ik trouwens wel erg leuk, voor een ander dan.
Laatst aangepast door freakielief op do 28 jul 2011 - 21:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat vind ik ook altijd zo zonde! Een goedkopere oplossing omdat het makkelijker in elkaar te naaien is ofzo.
Groen heb ik ook nog niet zoveel gezien.. Nou ja wie weet
Groen heb ik ook nog niet zoveel gezien.. Nou ja wie weet
Gast- Gast
Ik vind dat geel echt geweldig en ook het bruin vind ik leuk icm dat donkerdere spijker.
De we heeft dit soort dingen op de website staan:
Vero moda
`
De we heeft dit soort dingen op de website staan:
Vero moda
`
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het dit jaar weer niet zo, net als vorig jaar. Het enige waar ik heel blij van word, zijn de poncho's <3 en de gebreide jurk/truien <33. Van pantalons/chino's/broeken in het algemeen krijg ik een dikke reet en van rokjes krijg ik het koud Ik ben wel blij dat die belachelijk grote schouders eruit zijn, de meeste mensen slaan hier echt totaal de plank mee mis..
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ik word hebberig van de collectie van WE heb ik al gezien! Ik moet iig weer een mooie skinny aan gaan schaffen
Gast- Gast
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, ik wil dat jurkje van Balmain en ik wil de vero moda plunderen..
Ik vind dit echt zo gaaf, helemaal mijn stijl. Maar ik ben bang dat mijn vriend me voor zwarte piet uitscheldt
Gast- Gast
ik vind het er ook heel gaaf uitzien hoor! En als jij het leuk vind gewoon doen
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Must haves voor deze herfst/winter
» wat moet je hebben voor deze winter?
» Wat voor schoenen in herfst/winter?
» Komt er iemand bij de primark Rotterdam een deze dagen?
» Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]
» wat moet je hebben voor deze winter?
» Wat voor schoenen in herfst/winter?
» Komt er iemand bij de primark Rotterdam een deze dagen?
» Herfst/Winter Wishlist [FOTO'S]
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: