Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

+27
Possom
Snoes
Fayebella
Lavendel
Ella
Mamsie
Silver
loura
Rush
patjuhhh
Nora
minoessepoes
Toet
Atelier Madame
Zininzon
Dolphinne
Highway
TwistedAngel
sanne-84
Rovine
May
Sneeuwvlok
Arwyn
Monte
Sarah1985
Middleme
Tania
31 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? - Pagina 4 Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Suus di 20 sep 2011 - 4:00

Snoes schreef:Haha, ik snap dat het heel erg ver is voor jullie hoor! Wel jammer dat ik niet centraal woon, maar goed, dan waren het natuurlijk ook geen echte Belgische frietjes met stoofvlees meer he angel
Het klinkt echt heel lekker! Very Happy En je bent dus niet de enige die niet centraal woont Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? - Pagina 4 Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:05

Dat is helemaal waar! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? - Pagina 4 Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 4:16

Ik denk dat een weekje wel moet lukken. Eigenlijk moet je gewoon wat blik/pot groente in huis hebben voor dat soort dingen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? - Pagina 4 Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Flinder di 20 sep 2011 - 4:25

We hebben nog genoeg aardappelen/pasta/rijst en vlees liggen. Verse groenten iets minder. Drinken is er genoeg en brood ook. Ik denk dat we het wel een week zouden redden.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? - Pagina 4 Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Antibes di 20 sep 2011 - 4:30

Ik heb een mini-vriesvakje (zeg ene half brood en een pakje spinazie en ijsblokjes) en ik eet niet veel uit potjes of blikjes.. Het zal er vanaf hangen of ik net boodschappen gedaan heb, dan red ik wel een dag of 3/4.. Maar echt NU? Dan heb ik voor vanavond eten en nog een paar boterhammen in de diepvries en een pot pindakaas.. Maar daarna wordt het dan droge rijst ofzo...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? - Pagina 4 Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum