DagCafé
+18
Serena
GreenGrass
VeryCherry
Rush
Susan
Raindrop
Erin
May
Champagne
Jordana
ExpressoB
Burn
Jade
TwistedAngel
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
22 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Heel goed Lily hahah
Oow heb leuk nieuws! Vriendin van mij gaat trouwen!! Vertelde ze mij vandaag toen ik daar was dus nog een goede reden om goed af te vallen.
Oow heb leuk nieuws! Vriendin van mij gaat trouwen!! Vertelde ze mij vandaag toen ik daar was dus nog een goede reden om goed af te vallen.
Gast- Gast
Wat leuk TD!!!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Altijd leuk, TD
Ik werd net gebeld dat ik aan de beurt ben voor zangles (sta al minstens 2 jaar op de wachtlijst, was het alweer een beetje vergeten). Lijkt me heel leuk! Maar ik ben een beetje bang voor de kosten, dat kon ze me helaas niet vertellen. Zometeen de administratie maar eens bellen...
Ik werd net gebeld dat ik aan de beurt ben voor zangles (sta al minstens 2 jaar op de wachtlijst, was het alweer een beetje vergeten). Lijkt me heel leuk! Maar ik ben een beetje bang voor de kosten, dat kon ze me helaas niet vertellen. Zometeen de administratie maar eens bellen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zooooo ik had onverwachts een middag vrij gekregen en dus heb ik mijn keuken maar geverfd haha.
Ik ben er blij mee
Ik ben er blij mee
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Zooooo ik had onverwachts een middag vrij gekregen en dus heb ik mijn keuken maar geverfd haha.
Ik ben er blij mee
Jaa is kei mooi!
Gast- Gast
Ziet er mooi uit, Stuiter!
Suus- Lady Post-a-lot
Haha, ja, blijkbaar is het een populaire cursus hier
Suus- Lady Post-a-lot
is het een zangcursus? Snap het niet precies maar wel raar dat ze je niet de kosten kunnen vertellen
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: