DagCafé
+18
Serena
GreenGrass
VeryCherry
Rush
Susan
Raindrop
Erin
May
Champagne
Jordana
ExpressoB
Burn
Jade
TwistedAngel
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Nou ik wil gewoon ff alles uitzoeken wat echt weg kan. Dus wel beetje werk denk ik. En de kamer netjes in delen.
Gast- Gast
Dank je
Ooh ben nu nog op zoek naar een plank om die dozen op en onder te zetten...maar goed eerst maar eens opruimen
Ooh ben nu nog op zoek naar een plank om die dozen op en onder te zetten...maar goed eerst maar eens opruimen
Gast- Gast
Jaaa hoor, sloopt m`n collega hier even een hele dure wandlamp, 2 dagen voor een zeer belangrijke afspraak.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
hoi allemaal!
Ik heb net een gepsrek gehad met de docent over mijn studiegroepje.
Ik heb net een gepsrek gehad met de docent over mijn studiegroepje.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
wow dat is k*t rush,
Van die planken heb je bij de ikea voor een paar euro, ligt hier ook nog 1 in de schuur die nog steeds opgehangen moet worden
Van die planken heb je bij de ikea voor een paar euro, ligt hier ook nog 1 in de schuur die nog steeds opgehangen moet worden
Gast- Gast
Ja, nu dus straks even 2 simpele wandlampen kopen bij de bouwmarkt haha. Echt doodzonde.
Als het nou 1 an sich was, geen probleem. Maar precies dezelfde hangt aan de andere kant van de deur en het zijn gigantische lampen. Dus nu moeten we die beide vervangen
Als het nou 1 an sich was, geen probleem. Maar precies dezelfde hangt aan de andere kant van de deur en het zijn gigantische lampen. Dus nu moeten we die beide vervangen
Rush- Lady Post-a-lot
Beetje jammer, Rush!
Ik ben net bloed wezen prikken, nu wachten op de uitslag...
Ik ben net bloed wezen prikken, nu wachten op de uitslag...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
voor die allergie? Ben benieuwd ..
Pfff zit vast met m`n sudoku en je kan er zo`n leuke prijs mee winnen ...
Pfff zit vast met m`n sudoku en je kan er zo`n leuke prijs mee winnen ...
Gast- Gast
Ja kut. Het is ook zo`n lomp mens.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, voor de allergie. Ben alleen vergeten te vragen hoe lang het duurt voor de uitslag er is
Suus- Lady Post-a-lot
Oh, moet ik zelf bellen? Dat had de huisarts of de assistente er dan ook wel even bij mogen zeggen Nouja, als ik over 3 dagen nog niks gehoord heb, zal ik wel even bellen dan.
Suus- Lady Post-a-lot
haha hier wel, maar dat zegt de HA dan ook. Hun krijgen de uitslagen en dan moeten wij daarvoor bellen.
Rush, heeft dat eigenlijk nog consequenties dat ie die lamp kapot heeft gemaakt?
Rush, heeft dat eigenlijk nog consequenties dat ie die lamp kapot heeft gemaakt?
Gast- Gast
Nee natuurlijk niet, daar kan zij toch niks aan doen? Er gaat wel vaker iets stukLily schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
Misschien kan ze er wel iets aan doen dat ze zo'n lomp mens isRush schreef:Nee natuurlijk niet, daar kan zij toch niks aan doen? Er gaat wel vaker iets stukLily schreef:
Suus- Lady Post-a-lot
Ja afvallen, maar dat zeg je niet he? Hahaha.Suus schreef:Misschien kan ze er wel iets aan doen dat ze zo'n lomp mens isRush schreef:Nee natuurlijk niet, daar kan zij toch niks aan doen? Er gaat wel vaker iets stukLily schreef:
Ja Lily, maar duur of niet, het kan gebeuren. Er laat ook wel eens iemand een laptop vallen. Zolang het niet wekelijks gebeurd
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, wat nou als de koffiemachine net stuk gaat op het moment dat jij er aan zit? Je kan er niets aan doen dan. Dusja
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: