DagCafé
+18
Serena
GreenGrass
VeryCherry
Rush
Susan
Raindrop
Erin
May
Champagne
Jordana
ExpressoB
Burn
Jade
TwistedAngel
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
22 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
pff balen dan zeg.
Had het toch goed ingeschat, dat hij op zijn vroegst 00uur thuis zou zijn(hij is er dus nog niet). Gisteren heb ik ook vanaf 22uur alleen gezeten tot vanmorgen kwart voor 8 dat hij in bed stapte.
Had het toch goed ingeschat, dat hij op zijn vroegst 00uur thuis zou zijn(hij is er dus nog niet). Gisteren heb ik ook vanaf 22uur alleen gezeten tot vanmorgen kwart voor 8 dat hij in bed stapte.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ja maar ik hoorde maar niks en schrok wakker en dacht hij is er nog steeds niet! dan ga ik altijd even een berichtje sturen
hij moet straks rond 6uur weer naar zijn werk en ik heb geen zin meer in een film
hij moet straks rond 6uur weer naar zijn werk en ik heb geen zin meer in een film
Ik wil nog niet slapen. Ik wil nog niet. Ik wil nog niet. Ik wil nietttttt..... Maar ik moet zo wel,want ik moet morgen de storingsmonteur voor mijn ketel bellen....
Gast- Gast
Maura schreef:Ik wil nog niet slapen. Ik wil nog niet. Ik wil nog niet. Ik wil nietttttt..... Maar ik moet zo wel,want ik moet morgen de storingsmonteur voor mijn ketel bellen....
Jaa hopen dat dat beetje snel gemaakt kan worden.
Gast- Gast
Maura schreef:Volgens mij is het toch ongelofelijk i.p.v. ongelovelijk?
ja klopt.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Volgens mij is het toch ongelofelijk i.p.v. ongelovelijk?
ja klopt.
Op twitter zie ik mijn collega nu twee maal Ongelovelijk zeggen. Morgen ga ik haar daar mee pesten.
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Volgens mij is het toch ongelofelijk i.p.v. ongelovelijk?
ja klopt.
Op twitter zie ik mijn collega nu twee maal Ongelovelijk zeggen. Morgen ga ik haar daar mee pesten.
whahah jaa goeie
Gast- Gast
Hmmzz er is iets... ik smste mijn vriend of hij er al bijna was, krijg ik meteen terug: bel je zo
of hij is toch niet gaan rijden of er is iets onderweg GVD..
of hij is toch niet gaan rijden of er is iets onderweg GVD..
Niks ergs met hem want hij kan wel smsen gelukkig. Maar ja wel akelig als je niet weet wat er is.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Niks ergs met hem want hij kan wel smsen gelukkig. Maar ja wel akelig als je niet weet wat er is.
zijn een paar opties... of hij zei dat hij ging rijden en is toch gebleven
of hij is aangehouden onderweg (en heeft misschien wel een biertje op)
uhmm.. grr bel! word hier gek van
Maura wat is er daar aan de hand?
Theedoosje schreef:Hoezo iets mis??
Ik had hem gevraagd of er iets mis was met onze vriendschap. Ik kreeg terug dat dit in principe niet het geval is, maar dat er heel erg veel speelt. Hij vroeg me net hoe ik merkte dat hij veranderd was. Gewoon aangegeven dat hij voor mijn ongrijpbaar is momenteel, dat hij grapjes niet meer oppikt en gewoon dat hij een hele andere jongen is.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oow zo...jeetje vervelend Maura....en wat was zijn reactie daar op?
Dat hij heel erg druk is en ook in zijn hoofd. En ik weet wel waardoor het komt, maar praten doet hij niet echt via de telefoon. Zijn vriendin wil kinderen, hij wil geen kinderen en ik weet ook waarom. Maar ik weet ook dat vrouwen hoop blijven houden. En hij heeft haar al gezegd dat ze hem moest laten gaan als ze echt graag kinderen wil. Maar goed, dat is allemaal wel moeilijk.
Dus ik zeg net tegen hem dat hij wel met mij mag praten. Zegt ie gewoon, haha, "Jij bent anders ook niet zo'n prater, mevrouw".
Gast- Gast
Nou hij heeft nu net gebeld. Kapotte dynamo. Moest de anwb bellen, die kwam maar kon hem niet maken want die dynamo moet vervangen worden. Dus als hij nu vannacht zijn auto parkeert start hij morgen niet meer, dus die moet morgen naar de garage pffffff.
Hij begreep mijn berichtje niet. Ik schreef dat het al zo laat was eer dat hij thuis was en dan nog film moesten kijken. Dat we ook 'film' konden 'kijken' in bed. Hahah kan bij hem niet, want hij heeft geen tv in zijn slaapkamer. Ik zeg ja duh...kunnen ook andere dingen doen in bed;)
Hij begreep mijn berichtje niet. Ik schreef dat het al zo laat was eer dat hij thuis was en dan nog film moesten kijken. Dat we ook 'film' konden 'kijken' in bed. Hahah kan bij hem niet, want hij heeft geen tv in zijn slaapkamer. Ik zeg ja duh...kunnen ook andere dingen doen in bed;)
Mooie klotendag voor jou EB!
Mijn gesprek is dood. Ik vroeg natuurlijk net iets waar hij al eerder zei er niet over te willen praten. Wanneer leer ik het ook gewoon eens een keer!?
Mijn gesprek is dood. Ik vroeg natuurlijk net iets waar hij al eerder zei er niet over te willen praten. Wanneer leer ik het ook gewoon eens een keer!?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Fijn die mannen van jullie
Haha, ik denk dat hij in slaap is gevallen. Want hij staat altijd om 6 naast zijn bed.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: