DagCafé
+18
Serena
GreenGrass
VeryCherry
Rush
Susan
Raindrop
Erin
May
Champagne
Jordana
ExpressoB
Burn
Jade
TwistedAngel
Chocolate Cookie
Suus
Sjaantje
Lotus
22 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Netjes hoor op zondag!!! Iedereen die iets nuttigs doet op zondag is voor mij een held!
Gast- Gast
Haha, ik doe het juist op zondag, omdat ik er dan 's ochtends tijd voor heb. Als ik doordeweeks werk heb ik echt geen zin om eerder op te gaan staan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik eigenlijk ook niet hoor! Ben er vandaag dan ook niet eerder voor opgestaan
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben echt super moe en traag....de stress van de week zal er nu wel uit komen bij mij. Heb ook gigantische hoofdpijn.
Gast- Gast
Ik ga douchen
Suus- Lady Post-a-lot
Blegh we hebben weer veel fruitvliegjes Komt wrs door de vuilniszakken die er nog stonden omdat laatst onze container niet geleegd was Heb er zo'n hekel aan bah.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Blegh we hebben weer veel fruitvliegjes Komt wrs door de vuilniszakken die er nog stonden omdat laatst onze container niet geleegd was Heb er zo'n hekel aan bah.
Laatst bij de C1000 hadden ze de tomaten in de aanbieding. De fruitvliegjes zaten er met honderden op. Denk jij dat ik nog even een mooie aanbieding meepik?
Gast- Gast
heb je die tomaten toch gekocht?Maura schreef:Theedoosje schreef:Blegh we hebben weer veel fruitvliegjes Komt wrs door de vuilniszakken die er nog stonden omdat laatst onze container niet geleegd was Heb er zo'n hekel aan bah.
Laatst bij de C1000 hadden ze de tomaten in de aanbieding. De fruitvliegjes zaten er met honderden op. Denk jij dat ik nog even een mooie aanbieding meepik?Ehmz, ja. Maar ik vond het geen smakelijke vertoning. Ze doen niets maar het is zo vies.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oooh vertel!!!
En was je pakketje nog gekomen?
De buurvrouw stond beneden nog te praten met een vriendin en het schijnt dat zij de deur open heeft gedaan voor de postbode. De postbode stond zelfs voor mijn deur! Maar alles is te klein, dus het gaat weer richting H&M De blazer die ik misschien houd wordt morgen nog even door de keuring van collega's gegooid. En anders gaat die ook terug.
En ehmz, een jongen was het
Gast- Gast
Storm schreef:heb je die tomaten toch gekocht?Maura schreef:Theedoosje schreef:Blegh we hebben weer veel fruitvliegjes Komt wrs door de vuilniszakken die er nog stonden omdat laatst onze container niet geleegd was Heb er zo'n hekel aan bah.
Laatst bij de C1000 hadden ze de tomaten in de aanbieding. De fruitvliegjes zaten er met honderden op. Denk jij dat ik nog even een mooie aanbieding meepik?Ehmz, ja. Maar ik vond het geen smakelijke vertoning. Ze doen niets maar het is zo vies.
Hahaha, ja. Wel uit een andere "doos", maar toch.....
Gast- Gast
oow balen dat het te klein was. ben benieuwd naar de blazer!
Ooow en welke jongen? En is het voor meer?
Gast- Gast
En bah Maura van die tomaten. Zo had ik dat bij de rode uien, en ik dacht mwa laat maar
Gast- Gast
Theedoosje schreef:oow balen dat het te klein was. ben benieuwd naar de blazer!
Nee.... Ik heb heerlijk tegen hem aangekroeld en het was ook allemaal wel goed, maar het was wederom geen liefde.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:En bah Maura van die tomaten. Zo had ik dat bij de rode uien, en ik dacht mwa laat maar
Ze zoemden om mijn kop, maar het is goedkoop of het is het niet.
Gast- Gast
Oow en vinden jullie dat ik voor een tosti met kaas, rode ui en tomaat moet gaan of boterham kipfilet? (met de gedachte dat ik gisteren wat ongezonder heb gesnoept )
Gast- Gast
Maura schreef:Theedoosje schreef:oow balen dat het te klein was. ben benieuwd naar de blazer!
Nee.... Ik heb heerlijk tegen hem aangekroeld en het was ook allemaal wel goed, maar het was wederom geen liefde.
Wie was het dan en waar ken je hem van dan? Hoezo bleef hij slapen?
Gast- Gast
Zeker Tosti!
Ik heb nu alweer honger, ik snap er niks van heb zo super veel honger laatste tijd.
Ik heb nu alweer honger, ik snap er niks van heb zo super veel honger laatste tijd.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Theedoosje schreef:oow balen dat het te klein was. ben benieuwd naar de blazer!
Wie was het dan en waar ken je hem van dan? Hoezo bleef hij slapen?
Ja ehmz.....
Gast- Gast
Ja tosti is verantwoord vind je? Dan zal ik niet naar de gebakkraam gaan voor als mijn ouders straks komen
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: