Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

tweedehands kleding

+10
Lindsya
Flemy
Pandora
Flip Fluitketel
Coccinelle
sheila123
Mida4you
PapillonRose
Susan
Flower_L
14 plaatsers

Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty tweedehands kleding

Bericht  Flower_L za 17 sep 2011 - 7:23

vandaag bij de kringloopwinkel geweest, omdat ik een tafeltje + stoeltje voor L. zoek. Wil ik zelf opknappen.
OP dat gebied, veel troep. Maar ook even bij de kleertjes gesnuffled. een H&M shirtje voor 1,95 en een overhemd (onbekend merk) voor 2,50 op kop weten te tikken.

Eigenlijk de eerste keer dat ik tweedehands kleding heb gekocht. Hangt nu fris aan de drooglijn, en ben best wel blij mee Cool
Denk dat ik eens vaker ga snuffelen. Marktplaats vind ik soms best zonde, omdat er verzendkosten bijkomen.

Kopen jullie tweedehands kleding vooral op Marktplaats, of ook bij Kringloop / op rommelmarkten?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Susan za 17 sep 2011 - 7:26

Ik koop eigenlijk nooit tweedehandskleding, maar Yrsa heeft wel ontzettend veel kleertjes die van een ouder nichtje zijn geweest. Sommige spullen daarvan zijn ook nog van het nichtje daarboven geweest, dus nu in de derde ronde, maar die zien er nog heel goed uit. Er zitten echt heel leuke, mooie spullen bij die ze veel draagt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  PapillonRose za 17 sep 2011 - 7:28

Soms koop ik iets tweedehands. Meestal via marktplaats, maar ik heb ook een keer iets op de koninginnedagmarkt gekocht (leuke merkspijkerbroekjes bijvoorbeeld) en bij de kringloop heb ik ook al een enkele keer iets gevonden. En hier via het forum ook, al een paar keer leuke kleertjes overgenomen. Ben er meestal niet speciaal naar op zoek, en het meeste wat ik koop is nieuw. Maar soms is het toch wel leuk om even rond te neuzen en vaak vind je nog best leuke dingen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 7:28

zo af en toe ja, bij de kringloop snuffel ik ook wel eens tussen de kleding, maar daar moet je écht geluk hebben. het meeste is daar echt verwassen of kapot. Ik koop er wel vaak boekjes, ze hebben daar regelmatig nog praktisch nieuwe baby/kinderboekjes voor 50 ct. Hier in de stad zit een tweedehands kinderkledingwinkeltje met allemaal merkkleding. Daar kom ik zo af en toe ook wel eens. Toch koop ik wel het liefst nieuwe kleertjes maar zo af en toe zit er keer een leuke treffer tussen. Zo heb ik laatst een heel leuk blousje (mexx) met rokje (h&m) gekocht voor 1.50 samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 7:29

M. draagt wel tweehands kleding zo nu en dan, maar dan wel van een bekende gekregen of via Yes gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Mida4you za 17 sep 2011 - 7:56

Ik koop ook af en toe tweedehandskleding via marktplaats of kringloopwinkel. Hartstikke leuk en kost maar weinig. Ik had laatst een Noppies jurkje gekocht voor 3 euro ( normaal 17 euro )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  sheila123 za 17 sep 2011 - 8:05

Mijn dochtertjes dragen ook veel 2e handskleding. Koop nooit op marktplaats maar krijg vaak kleertjes van een kennis zij heeft een dochtertje van nu 7 maanden dus krijg van haar veel kleertjes voor onze jongste en ik krijg ook een hoop van mijn zus van haar dochtertje.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Coccinelle za 17 sep 2011 - 8:06

Mijn dochter draagt soms ook 2ehands kleding. Toen ik zwanger was heb ik heel veel kleding gekregen van een nichtje en hier op Yes heb ik ook weleens wat gekocht.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Flip Fluitketel za 17 sep 2011 - 8:10

Hier draagt ze ook regelmatig 2e handskleding. Ik heb de kleding gekregen/geleend van mijn zus die heeft het bijna allemaal nieuw gekocht voor haar dochter. Zonde om weg te doen....dus maakt ze haar zus er blij mee.


Laatst aangepast door Flip Fluitketel op za 17 sep 2011 - 8:21; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Pandora za 17 sep 2011 - 8:19

Ik krijg best veel kleding van mijn zus, schoonzus of vriendin voor mijn dochter, dus ja... ik heb wel tweedehands kleding voor F. Vaak is het maar een paar keer gedragen en ziet het er nog prima uit. Niks mis mee en het bespaart mij weer geld.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Flemy za 17 sep 2011 - 8:26

Ik koop nooit tweedehands, maar ik krijg ook nooit wat van anderen omdat ik degene ben met de oudste kindjes Wink
Maar ik geef dus altijd weg en in mijn omgeving lopen de kindjes dus wel in onze kleding. Dat vind ik wel heel leuk om te zien, want het is gewoon altijd nog zo mooi en draagbaar.

De jongste draagt sommige dingen wel tweedehands, van de oudste Wink
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 9:29

Ja, ik koop weleens iets via marktplaats.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Lindsya za 17 sep 2011 - 10:53

Ik koop nooit tweedehands kleding. Ik heb wel vorig keer kledingstukken gekregen van de buurvrouw, haar zoon was in een korte periode veel gegroeid maar dat had die nooit aan gehad of net één keertje.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 12:48

Ja hoor, ik koop kleding via marktplaats (daar zoek ik echt op specifieke merken), bij de kringloop (moet je wel bij de betere kringloop zijn) en ze hebben kleding die van familie geweest is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  duckie za 17 sep 2011 - 20:05

ja ik koop af en toe wel wat via marktplaats, vind het ook gewoon leuk om (bijna) nieuwe kleertjes via MP te kopen voor heel weinig. heb er al een paar leuke dingen vandaan ehaald. Ook hier van het forum al eens wat gekocht. En met mn moeder een keer bij de kringloop gekeken en daar ook 2 dimgetjes gekocht.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Bruintje Beer za 17 sep 2011 - 20:37

Eigenlijk dragen ze nooit 2handskleding. Mijn dochter is de oudste van de vriendengroep en de kledingsmaak van mijn schoonzus vindt ik niet leuk. Mijn zoon is de einge jongen dus ook geen 2handskleding.
Maar binnenkort wel mag namelijk kleertjes overnemen van een collega.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Dolphinne zo 18 sep 2011 - 0:05

Ik koop eigenlijk nooit tweedehands kleding.
Ik ga dan eerder naar de Wibra en koop het daar goedkoop nieuw.

Ik krijg wel regelmatig kleding van vrienden als het haar zoontje te klein is en het er nog goed uit ziet. Laatst nog een mooie bodywarmer en in de zomer een paar korte broeken.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  loesje zo 18 sep 2011 - 5:38

ik haal heel veel van marktplaats af tis niet duur en het ziet er net nieuw uit.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 5:48

Waarom niet? Ik koop heel veel van nijntje! Dat vind ik een super leuk merk! En via MP goedkoper als in de winkel ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 5:58

Ik koop nooit tweedehands kleding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

tweedehands kleding Empty Re: tweedehands kleding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum