Show je babykamer
+43
Paper Crown
volkswagenbusje
Raven
joyce0606
Bruintje Beer
holaagirl
schuddebuikje
Maris1985
Parisienne
Amber-
Lejow
Ugly Betty
nillis
Diese
_Jet
sabje
M@niek
studiebol
Burn
Dolphinne
Pien
Mida4you
Floor
-Ieniemienie-
Limburg85
Filoria
PapillonRose
Fearie
smooch
Theeleut
Monnie
Darius
Mamsie
rapa nui
moepie
Gray
Blueschick
Schism
*Lookie*
Mizzie
Tazz
Fiwen
yes1984
47 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Show je babykamer
Wauw mooi hoor Volkswagenbusje. Daar kun je maar trots op zijn!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
yes1984 schreef:Wauw mooi hoor Volkswagenbusje. Daar kun je maar trots op zijn!
Dankjewel! Lief van je!
Laatst aangepast door volkswagenbusje op zo 19 jun 2011 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
volkswagenbusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 38
Registratiedatum : 13-06-11
volkswagenbusje, ik vraag me nog steeds af wie je dan bent dan je van alles onder een prive naam doet...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:volkswagenbusje, ik vraag me nog steeds af wie je dan bent dan je van alles onder een prive naam doet...
Pien, laat is jullie kleine meisjes kamertje eens af zien
Ben zo benieuwd!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pien schreef:volkswagenbusje, ik vraag me nog steeds af wie je dan bent dan je van alles onder een prive naam doet...
Het is niet zo schokkend hoor, maar schreef wel mee in het uitgerekend juli, augustus, september topic. Maar omdat ik hier wat mensen in real life ken heb ik niet zo'n zin in dat ze onder mijn andere naam alle posts kunnen lezen. Vandaar mijn keuze. Maar ben geen frequente poster dus.. meer een meelezer en af en toe dus in het zwangerschap en mama's forum
Heb je die nog niet gezien dan CKC?? Hij heeft hier al wel gestaan...
Pien- Ratel
Dit maakt me alleen nog maar nieuwsgierigervolkswagenbusje schreef:Pien schreef:volkswagenbusje, ik vraag me nog steeds af wie je dan bent dan je van alles onder een prive naam doet...
Het is niet zo schokkend hoor, maar schreef wel mee in het uitgerekend juli, augustus, september topic. Maar omdat ik hier wat mensen in real life ken heb ik niet zo'n zin in dat ze onder mijn andere naam alle posts kunnen lezen. Vandaar mijn keuze. Maar ben geen frequente poster dus.. meer een meelezer en af en toe dus in het zwangerschap en mama's forum
Gast- Gast
hahaha... hier nog zo'n aagje!!ProudMama schreef:Dit maakt me alleen nog maar nieuwsgierigervolkswagenbusje schreef:Pien schreef:volkswagenbusje, ik vraag me nog steeds af wie je dan bent dan je van alles onder een prive naam doet...
Pien- Ratel
Nee, helaas Pien..niets gezien!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
VWbusje: super mooi! Waar heb je die sticker (?) met dat aapje gekocht?
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
pantuf schreef:VWbusje: super mooi! Waar heb je die sticker (?) met dat aapje gekocht?
+1 ja die is leuk!!
Gast- Gast
Ik schreef ook mee in dat topic, zit in mijn hoofd al lijstje te maken wie er kwamen enzPien schreef:hahaha... hier nog zo'n aagje!!ProudMama schreef:Dit maakt me alleen nog maar nieuwsgierigervolkswagenbusje schreef:Pien schreef:volkswagenbusje, ik vraag me nog steeds af wie je dan bent dan je van alles onder een prive naam doet...
Hoezo niks beters te doen
Gast- Gast
@Parisienne: wij hebben een vergelijkbaar babykamertje, en daar moet straks nog een 2e ledikantje bij. Dat wordt dus ook proppen.
Wij hebben de inbouwkast op dezelfde manier! Grappig om te zien.
Wij hebben de inbouwkast op dezelfde manier! Grappig om te zien.
Gast- Gast
Pmmen hoeft niet meer, de laatste reactie staat onder je andere naam. Was dat de bedoeling?
Anders kan je het nog snel aanpassen
Edit: Je zag het zelf ook al
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik schreef ook mee in dat topic, zit in mijn hoofd al lijstje te maken wie er kwamen enzPien schreef:hahaha... hier nog zo'n aagje!!ProudMama schreef:Dit maakt me alleen nog maar nieuwsgierigervolkswagenbusje schreef:Pien schreef:volkswagenbusje, ik vraag me nog steeds af wie je dan bent dan je van alles onder een prive naam doet...
Hoezo niks beters te doen
Uhum, als je goed had opgelet had je gezien dat ik mezelf net al verraadde haha, oeps. Maar goed, degene die het echt wil weten wil ik wel PM'en, maar zoals ik zei, het is niet schokkend. Ben meer een meelezer. Zit namelijk alleen niet te wachten op 1 of 2 mensen van dit forum dat ze mijn andere naam kennen. Al heb ik dat net zelf al verraden Goh, hoezo zwanger?
ProudMama schreef:Pmmen hoeft niet meer, de laatste reactie staat onder je andere naam. Was dat de bedoeling?
Haha inderdaad, stom! Ik hou helemaal niet van dit gedoe
Gelukkig voor jou heb ik zwangerschapsdementie, ben het al he-le-maal vergeten wie je wasvolkswagenbusje schreef:ProudMama schreef:Pmmen hoeft niet meer, de laatste reactie staat onder je andere naam. Was dat de bedoeling?
Gast- Gast
ow... ik heb het niet gezien!! was te druk met mn buikfoto te plaatsen!! ik wil opzich best een pm ja.. nieuwsgierigheid overheest!
Pien- Ratel
ProudMama schreef:Gelukkig voor jou heb ik zwangerschapsdementie, ben het al he-le-maal vergeten wie je wasvolkswagenbusje schreef:ProudMama schreef:Pmmen hoeft niet meer, de laatste reactie staat onder je andere naam. Was dat de bedoeling?
Haha mooi
@ VW, mooi kamertje! Hebben jullie de ster zelf geverfd en welke kleur hebben jullie gebruikt?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Volkswagentje, die kubussen die je aan de muur hebt opgehangen waar heb jij die vandaan??
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Limburg85 schreef: @ VW, mooi kamertje! Hebben jullie de ster zelf geverfd en welke kleur hebben jullie gebruikt?
Dankjewel! De ster hebben we zelf geverfd, de kleur is donkerpaars. Volgens mij Lust van Histor.
studiebol schreef:Volkswagentje, die kubussen die je aan de muur hebt opgehangen waar heb jij die vandaan??
Die komen van de Praxis
Wij hebben hier een heel klein kamertje voor onze zoon. Hij is 1,86 bij 1,86
Helaas hier geen foto's nu, want mijn oude laptop is gecrashed!!!
Zal binnenkort eens kijken of ik ergens een foto vandaan kan toveren! We hebben houtkleurige kasten met oranje accenten. Op de deuren van de commode, de kledingkast en op de muren zitten van die foam - nijntje figuren.
Het wiegje heeft mijn moeder zelf bekleed met nijntje stof, maar nu in z'n gewone bedje heeft hij 'gewone' bekleding
SE
Zal binnenkort eens kijken of ik ergens een foto vandaan kan toveren! We hebben houtkleurige kasten met oranje accenten. Op de deuren van de commode, de kledingkast en op de muren zitten van die foam - nijntje figuren.
Het wiegje heeft mijn moeder zelf bekleed met nijntje stof, maar nu in z'n gewone bedje heeft hij 'gewone' bekleding
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
SparklingEyes schreef:Wij hebben hier een heel klein kamertje voor onze zoon. Hij is 1,86 bij 1,86
SE
Waar komt baby 2 dan? Normaal heeft het 2de kindje namelijk de kleinste kamer.
Gast- Gast
Er is nog een grotere kamer hoor..
N. gaat nu naar die grotere kamer en de baby komt weer in de kleine kamer.
N. gaat nu naar die grotere kamer en de baby komt weer in de kleine kamer.
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Show je babykamer!
» Show je babykamer.
» Show je babykamer ter inspiratie
» Babykamer
» Ideeen babykamer
» Show je babykamer.