Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie ook zoveel last van spinnen?

+9
Silver
piene1983
Dolphinne
love
minoessepoes
rapa nui
Angela_1986
Mon Amour
Starla
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hebben jullie ook zoveel last van spinnen? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie ook zoveel last van spinnen?

Bericht  Shisha vr 23 sep 2011 - 3:49

Lejow schreef:JA Sad Vandeweek zat er 1 in de douche, op mijn kleding die ik aan wilde doen... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en ze zijn altijd met z'n tweetjes, dus ben al dagenlang bang om die ander tegen te komen.

Ooh dat heb ik ook een keer gehad. Ik deed sokken aan en ik dacht dat er een zwart pluisje opzat maar dat was dus een spin. :shock: Ik heb die sokken ergens in een hoek gegooid en ik durfde ze een week niet op te rapen hahaha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook zoveel last van spinnen? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie ook zoveel last van spinnen?

Bericht  Silver vr 23 sep 2011 - 8:27

Oef! Help! Ik sta na te shaken van mijn oog in oog contact met een grote spin in de keuken, heb hem dood gemept en tegelijkertijd electrocuteerd met de foetsie! Vervolgens een hete douche gegeven, maar hij paste niet door de gootsteen... Dus moest hem alsnog vastpakken.... Bah bah!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook zoveel last van spinnen? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie ook zoveel last van spinnen?

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 9:02

Vooral in de kelder van m'n appartement is het vies.. Daar zitten steeds 2 dikke zwarte harige.. bah.. (Dat is ook de reden dat ik mijn fiets nu buiten voor de deur neerzet.. haha no way dat ik die kelder nog in ga.)

Hier boven (2e verdieping) heb ik er gelukkig nog niet veel gezien. 2 Hooiwagens en dat was het.

Wel zitten er beneden voor de deur zwaar veel slakken met huisjes. Als ik 's avonds naar buiten ga en het is donker dan ga ik er soms wel eens op 1 staan.. iehwls!




Ik heb het niet zo op beestje Suspect

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook zoveel last van spinnen? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie ook zoveel last van spinnen?

Bericht  SarahKey vr 23 sep 2011 - 22:35

Wij hebben er ook veel last van, zowel binnen als buiten. Buiten vooral de webben en de kruisspinnen. Binnen kleine spinnen maar ook joekels! Heb van de week al op de bank gestaan omdat ik een grote spin zag. Mijn man vind dat altijd hilarisch en doet er zo lang mogelijk over om die spin dan te pakken om buiten neer te zetten. Grrr Evil or Very Mad
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook zoveel last van spinnen? - Pagina 2 Empty Re: Hebben jullie ook zoveel last van spinnen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum