Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft? Empty Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft?

Bericht  PapillonRose vr 16 sep 2011 - 22:09

Ondanks dat ik de vloer schoon probeer te houden lanceert mijn cavia met graven nog weleens wat troep de kamer in. Net dus ook. En precies naast een spelende A. die vervolgens meteen iets in haar mond steekt. Ik was er meteen bij, en heb onder protest van A. een caviakeutel uit haar mondje gevist (ze leek er bijna van te genieten laughcry ). Geen idee of ze er iets van binnen heeft gekregen..

Ik vraag me af of dat echt kwaad zou kunnen? Zit al bijna te twijfelen om de HAP even te bellen voor advies, maar dat lijkt me ook weer een beetje overdreven. Weet iemand of het kwaad kan? Fris is het natuurlijk niet Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft? Empty Re: Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft?

Bericht  Muppetje vr 16 sep 2011 - 22:11

Ik denk dat het geen kwaad kan hoor Wink

Wij hadden een dichte kooi, heb je veel minder troep smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft? Empty Re: Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft?

Bericht  M@niek vr 16 sep 2011 - 22:11

Caviakeutels zijn wel rijk aan vitamines laughcry ik denk niet dat het heel veel kwaad kan hoor.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 22:14

M@niek schreef:Caviakeutels zijn wel rijk aan vitamines laughcry ik denk niet dat het heel veel kwaad kan hoor.
Laughing

En goedkoper als tabletten multivitamine

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 16 sep 2011 - 22:18

Begon al een beetje aan mezelf te twijfelen Embarassed Omdat het toch niet echt fris is en ze al ziek is, ben ik gelijk weer bang dat ze er wat van krijgt.. Ach ja, hyperbezorgd af en toe laughcry

Ga denk ik wel voor een dichte kooi, al houdt mijn cavia het meestal best netjes in vergelijking met mijn vorige. Vindt het toch geen fijn idee dat ze dit anders vaker kan gaan doen Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 16 sep 2011 - 23:48

Yara heeft een keer een konijnenkeutel gegeten, ik heb haar toen alleen wat water gegeven, verder niks. En zij heeft ook heerlijk gesmuld laughcry ...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 1:06

ProudMama schreef:
M@niek schreef:Caviakeutels zijn wel rijk aan vitamines laughcry ik denk niet dat het heel veel kwaad kan hoor.
Laughing

En goedkoper als tabletten multivitamine

lol!

Ik zou me er geen zorgen om maken, kinderen stoppen zo vaak vieze dingen in hun mond zonder er iets aan over te houden. Alleen het idee is voor een moeder niet zo fris, maar ik denk echt niet dat het kwaad kan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 6:41

Nee joh, dat kan helemaal geen kwaad.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 7:09

Ik denk ook niet dat het kwaad kan. S. van Stuiterbal heeft ooit eens een vlieg doorgeslikt en daar heeft ie ook niks van overgehouden.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 17 sep 2011 - 7:25

Gelukkig maar dat het geen kwaad kan. Normaal zou ik ook zeggen dat het vast geen kwaad kan, maar nu ze in het echt een keer zoiets geks op heeft begon ik toch te twijfelen Embarassed
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 9:39

Storm schreef:Ik denk ook niet dat het kwaad kan. S. van Stuiterbal heeft ooit eens een vlieg doorgeslikt en daar heeft ie ook niks van overgehouden.

Ik moet echt naar bed Sleep Ik las dat S. een stuiterbal had ingeslikt, en daar niets aan over had gehouden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 20:18

Mama_van2 schreef:
Storm schreef:Ik denk ook niet dat het kwaad kan. S. van Stuiterbal heeft ooit eens een vlieg doorgeslikt en daar heeft ie ook niks van overgehouden.

Ik moet echt naar bed Sleep Ik las dat S. een stuiterbal had ingeslikt, en daar niets aan over had gehouden.
laughcry Tijd om te slapen inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: