Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft?
Ondanks dat ik de vloer schoon probeer te houden lanceert mijn cavia met graven nog weleens wat troep de kamer in. Net dus ook. En precies naast een spelende A. die vervolgens meteen iets in haar mond steekt. Ik was er meteen bij, en heb onder protest van A. een caviakeutel uit haar mondje gevist (ze leek er bijna van te genieten ). Geen idee of ze er iets van binnen heeft gekregen..
Ik vraag me af of dat echt kwaad zou kunnen? Zit al bijna te twijfelen om de HAP even te bellen voor advies, maar dat lijkt me ook weer een beetje overdreven. Weet iemand of het kwaad kan? Fris is het natuurlijk niet
Ik vraag me af of dat echt kwaad zou kunnen? Zit al bijna te twijfelen om de HAP even te bellen voor advies, maar dat lijkt me ook weer een beetje overdreven. Weet iemand of het kwaad kan? Fris is het natuurlijk niet
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Even een raar vraagje: wat als je kind caviapoep op heeft?
Ik denk dat het geen kwaad kan hoor
Wij hadden een dichte kooi, heb je veel minder troep
Wij hadden een dichte kooi, heb je veel minder troep
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Caviakeutels zijn wel rijk aan vitamines ik denk niet dat het heel veel kwaad kan hoor.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Caviakeutels zijn wel rijk aan vitamines ik denk niet dat het heel veel kwaad kan hoor.
En goedkoper als tabletten multivitamine
Gast- Gast
Begon al een beetje aan mezelf te twijfelen Omdat het toch niet echt fris is en ze al ziek is, ben ik gelijk weer bang dat ze er wat van krijgt.. Ach ja, hyperbezorgd af en toe
Ga denk ik wel voor een dichte kooi, al houdt mijn cavia het meestal best netjes in vergelijking met mijn vorige. Vindt het toch geen fijn idee dat ze dit anders vaker kan gaan doen
Ga denk ik wel voor een dichte kooi, al houdt mijn cavia het meestal best netjes in vergelijking met mijn vorige. Vindt het toch geen fijn idee dat ze dit anders vaker kan gaan doen
PapillonRose- Ratel
Yara heeft een keer een konijnenkeutel gegeten, ik heb haar toen alleen wat water gegeven, verder niks. En zij heeft ook heerlijk gesmuld ...
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:M@niek schreef:Caviakeutels zijn wel rijk aan vitamines ik denk niet dat het heel veel kwaad kan hoor.
En goedkoper als tabletten multivitamine
Ik zou me er geen zorgen om maken, kinderen stoppen zo vaak vieze dingen in hun mond zonder er iets aan over te houden. Alleen het idee is voor een moeder niet zo fris, maar ik denk echt niet dat het kwaad kan.
Gast- Gast
Nee joh, dat kan helemaal geen kwaad.
Gast- Gast
Ik denk ook niet dat het kwaad kan. S. van Stuiterbal heeft ooit eens een vlieg doorgeslikt en daar heeft ie ook niks van overgehouden.
Gast- Gast
Gelukkig maar dat het geen kwaad kan. Normaal zou ik ook zeggen dat het vast geen kwaad kan, maar nu ze in het echt een keer zoiets geks op heeft begon ik toch te twijfelen
PapillonRose- Ratel
Storm schreef:Ik denk ook niet dat het kwaad kan. S. van Stuiterbal heeft ooit eens een vlieg doorgeslikt en daar heeft ie ook niks van overgehouden.
Ik moet echt naar bed Ik las dat S. een stuiterbal had ingeslikt, en daar niets aan over had gehouden.
Gast- Gast
Tijd om te slapen inderdaad!Mama_van2 schreef:Storm schreef:Ik denk ook niet dat het kwaad kan. S. van Stuiterbal heeft ooit eens een vlieg doorgeslikt en daar heeft ie ook niks van overgehouden.
Ik moet echt naar bed Ik las dat S. een stuiterbal had ingeslikt, en daar niets aan over had gehouden.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Een kind heeft samenwonende ouders nodig.
» Help m'n kind heeft het benauwd!
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
» Wanneer heeft een kind een eetprobleem?
» wat geef jij je kind als het keelpijn heeft?
» Help m'n kind heeft het benauwd!
» Wat heeft je kind vandaag gegeten?
» Wanneer heeft een kind een eetprobleem?
» wat geef jij je kind als het keelpijn heeft?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: