Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Knutseltopic
en dat noem je niet perfect? mooi gedaan viva! en mooi strak ook!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Zal ik niet perfecte details geven
Dank jullie!
Liadan, nee hij zit niet vast aan een orginele hoes, wilde ik eerst wel, maar mijn man wilde de orginele graag behouden, dus nu helemaal zelf gemaakt. Man vindt dat randje overigens ook minder, maargoed, ik moest en zou hem erop hebben
Dank jullie!
Liadan, nee hij zit niet vast aan een orginele hoes, wilde ik eerst wel, maar mijn man wilde de orginele graag behouden, dus nu helemaal zelf gemaakt. Man vindt dat randje overigens ook minder, maargoed, ik moest en zou hem erop hebben
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Gaaf die mc hoes zeg! Al ben ik van het randje ook niet zo stuk haha.
Die tafeltent nana
Ik heb mn vlaggenlijntje af!
Ik ben best tevreden. Heb alleen even geen betere foto.
Heb hem gemaakt voor een vriendin waarvan haar veel te vroeg geboren kindje in het ziekehuis nog ligt.
Ze heeft hem in het ziekenhuis bij hem gehangen.
Ga er binnenkort een maken voor mijn eigen kids.
Met 'Hoera M/T is jarig!'
Die tafeltent nana
Ik heb mn vlaggenlijntje af!
Ik ben best tevreden. Heb alleen even geen betere foto.
Heb hem gemaakt voor een vriendin waarvan haar veel te vroeg geboren kindje in het ziekehuis nog ligt.
Ze heeft hem in het ziekenhuis bij hem gehangen.
Ga er binnenkort een maken voor mijn eigen kids.
Met 'Hoera M/T is jarig!'
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk Ieniemienie! Waren ze er blij mee?
Ik ben de afgelopen dagen weer achter de naaimachine bezig geweest:
Deze heb ik gemaakt voor ons achterneefje waar wij pas op het kraamfeest geweest zijn (ze wilde heel graag rompers in een grotere maat hebben:
Ik ben de afgelopen dagen weer achter de naaimachine bezig geweest:
Deze heb ik gemaakt voor ons achterneefje waar wij pas op het kraamfeest geweest zijn (ze wilde heel graag rompers in een grotere maat hebben:
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Die poppenjurkjes zijn erg leuk Sofie! Heb je die schoentjes op de eerste foto ook zelf gemaakt?
Rompers zijn ook leuk, zijn het strass steentjes?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Sofie.. die jurkjes
Geweldig!
Geweldig!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Liadan schreef:Die poppenjurkjes zijn erg leuk Sofie! Heb je die schoentjes op de eerste foto ook zelf gemaakt?
Dank jullie wel!
Liadan: Nee, die heb ik niet zelf gemaakt, die had mijn dochter nog. Vond het wel leuk kleuren bij die kleertjes op de foto. Het staat nog wel in de planning om zelf schoentjes te gaan maken, maar ben nu eerst bezig met wat bestellingen die gedaan zijn n.a.v. dat bovenste baby born jurkje.
Dat zijn idd. strass steentjes.
Sofie- Fluisteraar
Je hebt talent Sofie , het ziet er mooi uit en je bent nog niet lang geleden begonnen met naaien toch?
Liadan- Ratel
Dank je wel voor het compliment!Liadan schreef:Je hebt talent Sofie , het ziet er mooi uit en je bent nog niet lang geleden begonnen met naaien toch?
Klopt, ik ben nog niet zo heel lang terug begonnen. Heb mijn naaimachine voor moederdag gekregen.
Sofie- Fluisteraar
Ik ga binnekort een letterbak opknappen voor S. op zijn kamertje. Het is in de vorm van een huisje en ik wil 'm wit schilderen met allemaal leuke gekleurde achtergrondjes in de vakken. Een beetje zoals dit :
Volgende week even verf halen en opzoek gaan naar leuke printjes voor de achtergrondjes. Ik wil het iig wel groen met blauw houden. Net als op het plaatje
Volgende week even verf halen en opzoek gaan naar leuke printjes voor de achtergrondjes. Ik wil het iig wel groen met blauw houden. Net als op het plaatje
Gast- Gast
Leuk Razz!
Misschien kan je kijken bij hobbywinkels. Daar heb je van dat scrap-papier, daar zitten vaak wel leuke dingen bij!
Ben benieuwd.
Misschien kan je kijken bij hobbywinkels. Daar heb je van dat scrap-papier, daar zitten vaak wel leuke dingen bij!
Ben benieuwd.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
En die behang voorbeeldjes kan je daarvoor ook gebruiken, die kan je gratis meenemen bij de gamma/karwei enzv.
Gast- Gast
Oeh Snoepy dat is wel een goed idee! Ik zal van de week eens bij de Gamma hier kijken of ze dat ook hebben. Een hobbywinkel hebben we hier niet. Heb net al wel bij de Action gekeken bij de hobby en kaarten dingen maar daar zat niks leuks tussen
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik ga binnekort een letterbak opknappen voor S. op zijn kamertje. Het is in de vorm van een huisje en ik wil 'm wit schilderen met allemaal leuke gekleurde achtergrondjes in de vakken. Een beetje zoals dit :
Wat super leuk!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
En een verf/behangzaak heeft vaak nog wel boeken uit de oude collectie. Daar willen ze vaak graag vanaf. Daar kun je dan ook stukken uitscheuren.
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk Razz! Ik ben benieuwd hoe de letterbak er uit komt te zien!
Liadan- Ratel
Razz_ schreef:Oeh Snoepy dat is wel een goed idee! Ik zal van de week eens bij de Gamma hier kijken of ze dat ook hebben. Een hobbywinkel hebben we hier niet. Heb net al wel bij de Action gekeken bij de hobby en kaarten dingen maar daar zat niks leuks tussen
heb je ook al gekeken bij gewone wenskaarten? Daar zitten ook wel eens zulke kaarten tussen!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Razz_ schreef:Oeh Snoepy dat is wel een goed idee! Ik zal van de week eens bij de Gamma hier kijken of ze dat ook hebben. Een hobbywinkel hebben we hier niet. Heb net al wel bij de Action gekeken bij de hobby en kaarten dingen maar daar zat niks leuks tussen
heb je ook al gekeken bij gewone wenskaarten? Daar zitten ook wel eens zulke kaarten tussen!
ja, bij de ikea heb je altijd leuke!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Zondag een nieuw jurkje voor J.uul gemaakt. Buiten super slecht weer en J.uul was heerlijk met haar nieuwe verjaardagscadeautjes aan het spelen dus ik had tijd
Rood shirt met lange mouwen en een maillot eronder... staat super schattig
Rood shirt met lange mouwen en een maillot eronder... staat super schattig
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Wat een leuk stofje Fiwen! Erg schattig jurkje met die strikjes op de schouders.
Liadan- Ratel
Sofie, wat super leuk, die poppenjurkjes!
Die laarsjes zijn inderdaad leuk, wilde ook gelijk vragen of je die zelf gemaakt had.
Fiwen, leuk jurkje ook! En nog gefeliciteerd met je dochter.
Die laarsjes zijn inderdaad leuk, wilde ook gelijk vragen of je die zelf gemaakt had.
Fiwen, leuk jurkje ook! En nog gefeliciteerd met je dochter.
Viva- Kletskop
Razz_ schreef:Oeh Snoepy dat is wel een goed idee! Ik zal van de week eens bij de Gamma hier kijken of ze dat ook hebben. Een hobbywinkel hebben we hier niet. Heb net al wel bij de Action gekeken bij de hobby en kaarten dingen maar daar zat niks leuks tussen
Deco patch? Daar kun je leuke vellen van vinden vaak, even google-en en kun je wel online bestellen denk ik..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Razz_ schreef:Ik ga binnekort een letterbak opknappen voor S. op zijn kamertje. Het is in de vorm van een huisje en ik wil 'm wit schilderen met allemaal leuke gekleurde achtergrondjes in de vakken. Een beetje zoals dit :
Heb ik ook net gedaan! Ik heb de letterbak in één kleur gehouden, zodat het rustig genoeg is om vol te zetten mert spulletjes. Ik heb hem trouwens heel licht mintgroen geschilderd, dat ga ik ook nog doen met een hangkastje en een spiegel voor als mijn dochter een nieuwe kamer krijgt.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik ben 2 dagen (niet volledig hoor ) bezig geweest met slofjes, duurde even, maar ben er weer eens helemaal verliefd op;
(Wel gehaakt, maar dat mag vast wel in het knutseltopic toch?)
Overigens lijkt nu dat bij het rechterslofje het "bontrandje" hoger zit onderaan, komt door hoe die staat...
(Wel gehaakt, maar dat mag vast wel in het knutseltopic toch?)
Overigens lijkt nu dat bij het rechterslofje het "bontrandje" hoger zit onderaan, komt door hoe die staat...
Viva- Kletskop
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: