Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Knutseltopic
Viva, superleuk weer! Dat bontrandje is ook heel leuk erbij, dat zal echt superschattig staan aan die kleine voetjes:heart:
Ik heb gisteren een rokje genaaid, maar nog geen foto. Verder ook weinig tijd om iets te maken helaas.
Ik heb gisteren een rokje genaaid, maar nog geen foto. Verder ook weinig tijd om iets te maken helaas.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat had ik gezien bij slofjes op ebay, echt superlief, en ook erg lekker zacht!
Ben benieuwd naar je rokje!
Ben benieuwd naar je rokje!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
leuk viva!!
mag ik gehaakte slofjes als kraamcadeau ? super leuk die gehaakte dingen van jou!
mag ik gehaakte slofjes als kraamcadeau ? super leuk die gehaakte dingen van jou!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Prima
Moet je wel een voorbeeld sturen, ik kan geen patronen, ik bedenk in mijn hoofd hoe het ongeveer moet, ghehe
Moet je wel een voorbeeld sturen, ik kan geen patronen, ik bedenk in mijn hoofd hoe het ongeveer moet, ghehe
Viva- Kletskop
Tuinstoel schreef:Razz_ schreef:Ik ga binnekort een letterbak opknappen voor S. op zijn kamertje. Het is in de vorm van een huisje en ik wil 'm wit schilderen met allemaal leuke gekleurde achtergrondjes in de vakken. Een beetje zoals dit :
Volgende week even verf halen en opzoek gaan naar leuke printjes voor de achtergrondjes. Ik wil het iig wel groen met blauw houden. Net als op het plaatje
Heb ik ook net gedaan! Ik heb de letterbak in één kleur gehouden, zodat het rustig genoeg is om vol te zetten mert spulletjes. Ik heb hem trouwens heel licht mintgroen geschilderd, dat ga ik ook nog doen met een hangkastje en een spiegel voor als mijn dochter een nieuwe kamer krijgt.
Klinkt leuk! Heb je ook een foto?
Hier heb ik de bak inmiddels geschuurd en ik heb hier en daar wat leuke achtergrondjes gevonden maar ik moet er nog wel een aantal! En van de week nog even verf halen
Gast- Gast
Ik ben ook bezig met een letterbak en ik heb de blaadjes voor de achterkant bij de kruidvat gehaald. Daar hadden ze een soort van boekje met 20 verschillende printjes en die zijn precies groot genoeg voor in mijn letterbak. Ze hadden ze hier in blauw/groen, oranje en roze. Helaas nog geen foto want ik ben nog maar bezig met schuren.
Gast- Gast
PinkCoelho schreef:Razz? Heb je al eens aan 'decopatch' gedacht?
Nee nog niet. Zal eens google- en!
Gast- Gast
Ik ben heel benieuwd naar de letterbakken! Razz, ben je er al klaar mee?
Ik heb een poppendrager gemaakt voor mijn dochter, is een nogal gekreukt op de foto, ze heeft 'm de hele middag gebruikt (is aan 2 kanten draagbaar):
Ik heb een poppendrager gemaakt voor mijn dochter, is een nogal gekreukt op de foto, ze heeft 'm de hele middag gebruikt (is aan 2 kanten draagbaar):
Liadan- Ratel
Leuk Liadan! Heb je hier een patroon van of zelf getekend?
Ik krijg als het goed is vanmiddag een patroon binnen voor een baby born luiertas en verschoningsmatje.
Ik krijg als het goed is vanmiddag een patroon binnen voor een baby born luiertas en verschoningsmatje.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Ik heb de tutorial op deze site gebruikt:
http://hoekjevandebby.blogspot.nl/2010/12/tutorial-poppenlifter-maken.html
http://hoekjevandebby.blogspot.nl/2010/12/tutorial-poppenlifter-maken.html
Liadan- Ratel
Dank je wel! Ik denk dat B. die ook wel erg leuk zal vinden, dus binnenkort ook maar eens mee aan de slag.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Leuk!!
Ik wil eerdaags ook weer eens aan het naaien gaan.
Volgende week maar eens stofjes halen op de markt.
Ik wil eerdaags ook weer eens aan het naaien gaan.
Volgende week maar eens stofjes halen op de markt.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Weet iemand waar ik patronen kan vinden voor een waskussenhoes of een kruikenzak?
Of heeft iemand er toevallig één voor mij??
Wat ik ook graag wil maken is een omslagdoek? Is dat eenvoudig voor een beginneling?
Alvast bedankt!!
Of heeft iemand er toevallig één voor mij??
Wat ik ook graag wil maken is een omslagdoek? Is dat eenvoudig voor een beginneling?
Alvast bedankt!!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Roos, mijn internet werkt momenteel behoorlijk tegen, maar een beschrijving voor een aankleedkussenhoes kan je waarschijnlijk via "uitgeverij snor" vinden, volgens mij is het een patroon van "room seven".
En een kruikzak, heb je toevallig al een kruikenzak?
Je zou een lap stof kunnen dubbel vouwen, van onder en opzij vastnaaien et voila.
(ikzelf heb ze als onderkant rond gemaakt, maar vaak zie je gewoon een lap stof dat vanonder en opzij is vastgenaaid met een strikje ertussen)
Je zou een lap stof kunnen dubbel vouwen, van onder en opzij vastnaaien et voila.
(ikzelf heb ze als onderkant rond gemaakt, maar vaak zie je gewoon een lap stof dat vanonder en opzij is vastgenaaid met een strikje ertussen)
Viva- Kletskop
Viva schreef:Roos, mijn internet werkt momenteel behoorlijk tegen, maar een beschrijving voor een aankleedkussenhoes kan je waarschijnlijk via "uitgeverij snor" vinden, volgens mij is het een patroon van "room seven".
De beschrijving heb ik gevonden inderdaad, alleen de patroontekening niet. Heb je nog een tip? De kruikenzak gaat wel lukken inderdaad.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Roos: Volgens mij moet er ergens in dit topic een patroon van een waskussenhoes staan. Ik heb hem dacht ik hiervandaan.
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Mijn schoonmoeder heeft een boxzak voor Luuk gemaakt
Al die touwtjes en dingetjes zitten eraan, omdat Luuk fan is van touwtjes, dus hij kan er ook lekker mee spelen
Al die touwtjes en dingetjes zitten eraan, omdat Luuk fan is van touwtjes, dus hij kan er ook lekker mee spelen
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Dat heeft je schoonmoeder leuk gedaan, Aimee!
Heel leuk, vind juist die losse touwtjes wat toevoegen ook.
Heel leuk, vind juist die losse touwtjes wat toevoegen ook.
Viva- Kletskop
Super leuk Aimee!
Ik ben nog steeds bezig met m'n letterbak. Vandaag verf laag 1 erop gesmeerd en morgen nog een laagje en dan kan ik met de achtergrondjes beginnen. Ik heb er al een hoop maar ik ben nog steeds opzoek naar meer printjes. Ik zal deze week wel eens een foto plaatsten als ik een deel van de achtergrondjes erin heb zitten
Ik ben nog steeds bezig met m'n letterbak. Vandaag verf laag 1 erop gesmeerd en morgen nog een laagje en dan kan ik met de achtergrondjes beginnen. Ik heb er al een hoop maar ik ben nog steeds opzoek naar meer printjes. Ik zal deze week wel eens een foto plaatsten als ik een deel van de achtergrondjes erin heb zitten
Gast- Gast
Erg leuk Aimee en wat leuk bedacht ook met die touwtjes en lintjes!
Liadan- Ratel
Wauw wat leuk Aimee!
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Idd erg leuk Aimee!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
met een pip stofje een dekbedovertrekje gemaakt voor de wieg, waar uiteraard een dekentje inzit ipv dekbed.
Ik ga er nog 1 maken met een "birds in paradise' stofje.
Ik ga er nog 1 maken met een "birds in paradise' stofje.
Viva- Kletskop
mooi viva!!! erg mooi!
ook leuk dat roze konijn !
ook leuk dat roze konijn !
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11