Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Knutseltopic
Ja ik, al kan ik B er nog in verstoppen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een mooie dingen zijn er weer gemaakt!! *hoopt ook ooit zo handig te worden met de naai machine, al is het maar voor eventuele toekomstige kleinkinderen * haha
ik ga binnenkort beginnen aan mijn eerste project. De tafeltent! Wil heb graag aan D geven voor sinterklaas. Vandaag bij 'het stoffen spektakel' geweest, en al het stof is in huis. Dus kan gaan beginnen.
Dit word de basis van de tent....
En dit de decoratie voor erop. bloemen, vlaggen, postvakje, raampjes zoiets. ben er nog niet helemaal over uit.
ik ga binnenkort beginnen aan mijn eerste project. De tafeltent! Wil heb graag aan D geven voor sinterklaas. Vandaag bij 'het stoffen spektakel' geweest, en al het stof is in huis. Dus kan gaan beginnen.
Dit word de basis van de tent....
En dit de decoratie voor erop. bloemen, vlaggen, postvakje, raampjes zoiets. ben er nog niet helemaal over uit.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Leuk Annie, ik ben benieuwd!
Wanneer ga je beginnen?
Wanneer ga je beginnen?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Sofie, leuk gedaan weer!
Highway, dankje. Ja o.a. ik heb even terug een boxkleed gemaakt. Geen beschrijving van. Ik heb hem afgekeken van knutselkindje.nl, daar de vakken geteld waardoor ik wist dat ze 20 x 20 cm waren, en die in dezelfde volgorde als op die site aan elkaar genaaid.
Wel goed uitkijken dat alles mooi aansluit op elkaar! Van al die vakjes, dat vond ik een rotwerk, klopte ook niet altijd...
)
Thanks! Ik ga volgende week eens beginnen en kijken of het lukt!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Liadan schreef:En de autostoelhoes van Kian is ook af, een paddestoelstoel voor hem:
Ik kom hier ff op terug. Welke stoel is dit? Ik heb namelijk een stoel overgenomen, maar de hoes is niet meer heel mooi. Nou kan ik natuurlijk een universele hoes kopen, maar een op maat is natuurlijk veeeeeeeeel mooier
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Mickey, is een maxicosi Tobi.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
mickey schreef:Liadan schreef:En de autostoelhoes van Kian is ook af, een paddestoelstoel voor hem:
Ik kom hier ff op terug. Welke stoel is dit? Ik heb namelijk een stoel overgenomen, maar de hoes is niet meer heel mooi. Nou kan ik natuurlijk een universele hoes kopen, maar een op maat is natuurlijk veeeeeeeeel mooier
Wowieeeee
Heb je dat met elastiek oid gemaakt?
Praaachtig!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
@Liadan: jammer... ik heb een priori.. Dan toch maar een universele hoes gaan bestellen denk ik.
mickey- Kletskop
Mickey, ik had het patroon zelf getekend, misschien dat je dat ook kan doen bij de priori? Ik had de bekleding eraf gehaald, er een wit laken opgespeld en daarop alle delen met stift getekend.
Holaagirl, dank je wel . Het is gemaakt van tricot en er zit een dun elastiek aan de hele buitenste rand.
Holaagirl, dank je wel . Het is gemaakt van tricot en er zit een dun elastiek aan de hele buitenste rand.
Liadan- Ratel
Ik heb niet eens een naaimachine, hahahahah.
Zou wel graag willen leren om daarmee overweg te kunnen, maar zou niet weten wie me dat kan leren.
Zou wel graag willen leren om daarmee overweg te kunnen, maar zou niet weten wie me dat kan leren.
mickey- Kletskop
@mickey; er was een tijd terug ook iemand op mp die hoezen voor stoelen maakte. Ik heb voor mijn priori xp ook wel eens gekeken. Kost wel iets van 45,- maar je kan ff zoeken op priori xp hoezen op mp.
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Ok, dan ga ik daar eens voor zoeken. Ik weet alleen niet precies welke Priori ik heb. Ik heb hem van mijn vriendin gekocht, haar zoontje is nu ruim 2,5. Maar mijn zus heeft hem ook voor mijn neefje die ruim 3,5 is. Is dus al een tijdje op de markt, dit model
mickey- Kletskop
Ik wil ook zo creatief zijn
Helaas heb ik nog nooit achter een naaimachine gezeten dus mijn vraag is, hoe zijn jullie begonnen? Heb je het van iemand geleerd of jezelf aan geleerd?
Helaas heb ik nog nooit achter een naaimachine gezeten dus mijn vraag is, hoe zijn jullie begonnen? Heb je het van iemand geleerd of jezelf aan geleerd?
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Snoepie, mijn moeder heeft gewoon de tafel opgemeten en dat als maten voor de stof genomen, daarna heeft ze zelf van alles verzonnen om erop te maken.
strawberry, mijn moeder heeft me een paar basisdingen geleerd, verder heb ik het mezelf aangeleerd, maar ik zou nog wel een paar naailessen kunnen gebruiken.
strawberry, mijn moeder heeft me een paar basisdingen geleerd, verder heb ik het mezelf aangeleerd, maar ik zou nog wel een paar naailessen kunnen gebruiken.
Liadan- Ratel
strawberry schreef:Ik wil ook zo creatief zijn
Als jij het nou even leert, geef ik m'n bestellingen aan je door!
Of jij leert het mij weer en maken we woensdagavond naaiavond
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Liadan schreef:Snoepie, mijn moeder heeft gewoon de tafel opgemeten en dat als maten voor de stof genomen, daarna heeft ze zelf van alles verzonnen om erop te maken.
Ohja tuurlijk
Gast- Gast
ik ben ook bezig met een tafeltent, helaas kreeg ik gister ruzie met mijn naaimachine dus ik heb hem maar weer terug in de kast gezet en D. vond het ook iets te leuk om mama te "helpen" dus dat werkte ook niet echt.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:ik ben ook bezig met een tafeltent, helaas kreeg ik gister ruzie met mijn naaimachine dus ik heb hem maar weer terug in de kast gezet en D. vond het ook iets te leuk om mama te "helpen" dus dat werkte ook niet echt.
héél herkenbaar! Ik kon hem soms wel door het raam smijten als mijn draad weer eens volledig vastliep onderin!
Ben benieuwd naar het resultaat, dus toch maar weer snel uit je kast halen.
Ik heb vandaag het andere wiegdeken-overtrekje gemaakt. Zal vanavond foto's uploaden.
Viva- Kletskop
Viva schreef:kwak schreef:ik ben ook bezig met een tafeltent, helaas kreeg ik gister ruzie met mijn naaimachine dus ik heb hem maar weer terug in de kast gezet en D. vond het ook iets te leuk om mama te "helpen" dus dat werkte ook niet echt.
héél herkenbaar! Ik kon hem soms wel door het raam smijten als mijn draad weer eens volledig vastliep onderin!
Ben benieuwd naar het resultaat, dus toch maar weer snel uit je kast halen.
Ik heb vandaag het andere wiegdeken-overtrekje gemaakt. Zal vanavond foto's uploaden.
Bij deze;
Beetje groot, sorry daarvoor!
Reden dat hij onder de witte pip stof, gekleurd lijkt is omdat er een gekleurd dekentje inzit :p
Viva- Kletskop
Ooohh prachtig Viva!!
Mag ik vragen waar je die PIP stof hebt gekocht?
Mag ik vragen waar je die PIP stof hebt gekocht?
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Dank je wel!
Ik heb het via mp gekocht.
Dit was dan een lapje van 48x100cm voor 9,- geloof ik.
Duur in vergelijking met andere stoffen, maar die zijn lang zo mooi niet
Ik heb het via mp gekocht.
Dit was dan een lapje van 48x100cm voor 9,- geloof ik.
Duur in vergelijking met andere stoffen, maar die zijn lang zo mooi niet
Viva- Kletskop
(Ik zie je ticker, al getest? )
Viva- Kletskop
(Hihi was net bezig mijn ticker aan te passen... helaas negatief...lief dat je vraagt!)
Dan ga ik ook eens op MP kijken, thnx voor de tip! Heb al eerder gezocht, maar volgens mij zijn er helaas geen losse PIP stoffen te verkrijgen. Waarschijnlijk komen deze lappen van een dekbedovertrek die ze uit elkaar halen en dus in (dure) losse lappen verkopen.
Ik was ook al op zoek geweest naar kleine stukken behang. Een meter kost ongeveer 6 euro, alleen komen daar ook nog 6,75 aan verzendkosten bij (moet in rol opgestuurd worden),ook erg prijzig dus...
Maar echt super mooi geworden Viva!!!
Dan ga ik ook eens op MP kijken, thnx voor de tip! Heb al eerder gezocht, maar volgens mij zijn er helaas geen losse PIP stoffen te verkrijgen. Waarschijnlijk komen deze lappen van een dekbedovertrek die ze uit elkaar halen en dus in (dure) losse lappen verkopen.
Ik was ook al op zoek geweest naar kleine stukken behang. Een meter kost ongeveer 6 euro, alleen komen daar ook nog 6,75 aan verzendkosten bij (moet in rol opgestuurd worden),ook erg prijzig dus...
Maar echt super mooi geworden Viva!!!
Laatst aangepast door Diese op do 27 sep 2012 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Even een vraagje mbt naaimachine. is 1 van onderstaande aan te raden?
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=Naaimachine
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=Naaimachine
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: