Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Knutseltopic
Jeetje Snoezel, wat ontzettend mooi en wat ongelooflijk dat je dit als eerste hebt gemaakt op de naaimachine. Het eerste dat ik ooit op de naaimachine heb gedaan was een lusje weer aan een theedoek naaien en daar zat ik al mee te prutsen.
Een Granny Square deken haken is heel simpel hoor! Het is een kwestie van steeds dezelfde steken herhalen, ik hoef er niet eens een patroon bij te hebben.
Een Granny Square deken haken is heel simpel hoor! Het is een kwestie van steeds dezelfde steken herhalen, ik hoef er niet eens een patroon bij te hebben.
Gast- Gast
Snoezel: Wauw! Echt heel mooi gemaakt!
Twellie: Ik ben ook heel benieuwd naar je dekentje. Lijkt me inderdaad een heel werk. Leuk ook dat je het in retrokleurtjes gaat doen. Maak je een foto als ie klaar is?
Twellie: Ik ben ook heel benieuwd naar je dekentje. Lijkt me inderdaad een heel werk. Leuk ook dat je het in retrokleurtjes gaat doen. Maak je een foto als ie klaar is?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Liadan schreef:Wauw snoezel! Echt mooi! En je eerste naaiproject .
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Makamba schreef:Liadan schreef:Wauw snoezel! Echt mooi! En je eerste naaiproject .
+1
+1 ... onvoorstelbaar dat dit je eerste project is!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Dochter helemaal in haar nopjes met haar nieuwe shirtje van woezel en pip, ze wil 'm niet meer los laten terwijl ze hard 'Piep, piep' roept.
Gast- Gast
Wow
flockfolie?
flockfolie?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Rejoy. schreef:Dochter helemaal in haar nopjes met haar nieuwe shirtje van woezel en pip, ze wil 'm niet meer los laten terwijl ze hard 'Piep, piep' roept.
Wat leuk zeg
Gast- Gast
Rejoy. schreef:ja, met flockfolie gedaan inderdaad!
Hoe krijg je dat in hemelsnaam zo strak uitgeknipt?
Lejow- Lady Post-a-lot
Rejoy. schreef:de buitenkant met een normale schaar, de binnenkant met een nagelschaartje.
Dat maar eens proberen dan..
en hoe heb je het patroon er op gekregen?
Lejow- Lady Post-a-lot
plaatje gezocht op internet, uitgeprint, langs de contouren geknipt, met 4 plakbandjes vast geplakt op het flock-folie, afgetekend en uitgeknipt
Gast- Gast
Die is goed gelukt Rejoy, leuk!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Die cupcakes zijn ook erg leuk Makamba!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
leuk geworden makamba! Heb je al die steentjes zelf gelegd, of zaten ze op zo'n folie-tje?
En ik zie dat hier meestal de shirtjes van de hema gebruikt worden, bij de zeeman heb je ook effen longsleeves, goedkoper dan die van de hema, zeker in wat grotere maatjes!
En ik zie dat hier meestal de shirtjes van de hema gebruikt worden, bij de zeeman heb je ook effen longsleeves, goedkoper dan die van de hema, zeker in wat grotere maatjes!
Gast- Gast
Leuk makamba! ik denk dat ik ook maar eens transferfolie ga bestellen, steentjes heb ik al liggen.
Rejoy, hebben ze bij 'jullie' zeeman ook andere kleuren shirts dan lichtroze en grijs en wit?
Rejoy, hebben ze bij 'jullie' zeeman ook andere kleuren shirts dan lichtroze en grijs en wit?
Liadan- Ratel
ik heb zelf ook een rood en een felroze shirt en ik weet dat ze ook mosgroene shirtjes hebben.
Gast- Gast
Oké, dan ga ik binnenkort een keer een andere zeeman opzoeken dan die hier in het dorp, misschien dat ze daar die kleuren ook hebben .
Liadan- Ratel
Dank jullie wel!
Rejoy, de steentjes heb ik allemaal zelf gelegd!
Liadan, moet je echt doen. Het is zo leuk om te doen, vooral als je dan het eindresultaat ervan ziet.
Rejoy, de steentjes heb ik allemaal zelf gelegd!
Liadan, moet je echt doen. Het is zo leuk om te doen, vooral als je dan het eindresultaat ervan ziet.
Makamba- Kletskop
Rejoy: Leuk, maar wat een priegel werk zeg.
Makamba: Leuk!!! Ik ben gisteren en vandaag ook weer bezig geweest met hotfix steentjes. Heb gisteren wat binnengekregen en zaterdag komt er nog een deel. Hello Kitty ga ik van de week weer mee verder als de goede steentjes er zijn.
Dochter is helemaal blij met haar nieuwe shirt, ze sleept hem overal mee naar toe.
Buurpoes...
Makamba: Leuk!!! Ik ben gisteren en vandaag ook weer bezig geweest met hotfix steentjes. Heb gisteren wat binnengekregen en zaterdag komt er nog een deel. Hello Kitty ga ik van de week weer mee verder als de goede steentjes er zijn.
Dochter is helemaal blij met haar nieuwe shirt, ze sleept hem overal mee naar toe.
Buurpoes...
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Sofie, ik buurpoes, superleuk!
Liadan- Ratel
Sofie, wat leuk!
Makamba- Kletskop
Een tip voor het overtrekken van een patroontje voor flockfolie: ik heb mijn laptop op zijn zijkant gelegd (de onderkant/toetsenbord tegen de leuning van de bank aan, het beeldscherm liggend op zitting van de bank), de flockfolie op het beeldscherm gelegd en zo met een potlood zacht het patroon overgetrokken. Werkte perfect! Hoefde ik het niet uit te printen en dubbel uit te knippen
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bij die shirtjes van Zeeman is alleen zo snel het model eruit. Ze worden wijder in tegenstelling tot de effen shirts van de Hema. Misschien dat dat bij normaal gebouwde kindjes niet zo snel opvalt, maar mijn dochter is erg slank en die shirts staan niet meer leuk na een keer of tien wassen.
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: