Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Knutseltopic
Nee, je verwart me met iemand anders . Volgens mij is dat Lookie?Theeleut schreef:Niet jouw blog?? Huh, verwar ik je nu met iemand anders van het forum hier:?: Jij had toch dat leuke muziek uiltje gemaakt en een muurtje in de kinderkamer met uiltjes?Liadan schreef:Theeleut schreef:Ik heb al vaker gekeken in dit topic, maar moet even zeggen dat jij hele leuke dingen maakt Liadan!! Echt super!
Ik ben geloof ik weleens een blog van jou tegen gekomen, kan dat? Ik zocht toen naar iets en kwam toevallig iets tegen wat jij hier ook had gepost. Leuke blog ook
Ik zou willen dat ik dagen kon knutselen en zulke dingen kon maken. Ik doe het maar niet, anders verwaarloos ik alles en iedereen hier
Dank je wel , maar die blog is niet van mij hoor! Misschien dat ik een patroon van die blog gehaald heb?
Hier helaas ook erge tijd tekort, af en toe kan ik tussendoor wat doen. Ik ben ook echt nog maar een beginner, doe vaak maar wat.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb even terug gebladerd en ik verwar je met Lookie. Haar blog is het dus.
Maar je maakt nog steeds erg leuke dingen!! Zeker voor een beginner, niet aan af te zien.
Maar je maakt nog steeds erg leuke dingen!! Zeker voor een beginner, niet aan af te zien.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik ben net begonnen met het haken van een dekentje, maar ik ben er al wel achter dat dit een langdurig project wordt. Haken gaat lang niet zo snel als naaien achter de naaimachine
Gast- Gast
Ik maak nu zelf haarbandjes en speldjes maar ik krijg geen foto meer geplaatst:S:S leuke dingen zijn hier gemaakt!
keverke26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11
Ik heb deze gisteren gemaakt met hotfix en flockfolie.
Jullie nog geknutseld de laatste tijd?
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Leuk Sofie! Ik heb de afgelopen tijd niet veel gedaan. Ik heb echt tijd tekort:-( Over een paar weken heb ik als het goed is weer meer tijd om ergens voor te gaan zitten.
Liadan- Ratel
Sofie schreef:Ik heb deze gisteren gemaakt met hotfix en flockfolie.
Heel erg leuk! Mijn hotfix steentjes zijn helaas op, was bezig met een Dora voor mijn dochter, maar die moet nu even wachten.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Dank jullie wel!
Makamba: Leuk Dora! Heb je ook nog andere dingen gemaakt?
Ik heb alleen deze steentjes en bloemtjes om het uit te proberen. Ik vind het erg leuk om te doen en baal nu een beetje dat ik toch niet wat meer heb gekocht, haha. Dochter wil graag Woezel en Pip op een trui.
Makamba: Leuk Dora! Heb je ook nog andere dingen gemaakt?
Ik heb alleen deze steentjes en bloemtjes om het uit te proberen. Ik vind het erg leuk om te doen en baal nu een beetje dat ik toch niet wat meer heb gekocht, haha. Dochter wil graag Woezel en Pip op een trui.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Dora, leuk! Strijk je dat er op?
@ Theeleut: Wat leuk dat je mijn blog tegenkwam! Daar plaats ik inderdaad ook alles op wat ik maak, hier alleen af en toe iets. Maar door de geboorte van onze zoon ben ik de afgelopen maanden niet zo crea bezig geweest eerlijk gezegd.
@ Theeleut: Wat leuk dat je mijn blog tegenkwam! Daar plaats ik inderdaad ook alles op wat ik maak, hier alleen af en toe iets. Maar door de geboorte van onze zoon ben ik de afgelopen maanden niet zo crea bezig geweest eerlijk gezegd.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Sofie, ik was ook begonnen aan een Snoopy, maar ook helaas de steentjes op haha. Moet nieuwe bestellen. Heb wel een (glitter)kroon gemaakt van flockfolie en heb stof gekocht op de markt, want wil zelf kleren maken voor mijn dochter maar wacht op de patronen (abonnement genomen op Knippie). Zal straks es kijken of ik een foto kan plaatsen van de kroon!
Lookie, dat Dora patroon moet je er inderdaad op strijken. Heb ik van internet, de steentjes moet je er dus zelf Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n op leggen. Heb je wel transferfolie voor nodig. Erg leuk om te doen, maar wel een werkje. Hoop dat Dora snel af is, want mijn dochter verheugd zich er echt op. Heb 'm nu maar ff verstopt in de hoop dat ze het 'vergeet'. Zou ik ook eens een kijkje mogen nemen op je site?
Edit:
Lookie, dat Dora patroon moet je er inderdaad op strijken. Heb ik van internet, de steentjes moet je er dus zelf Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n op leggen. Heb je wel transferfolie voor nodig. Erg leuk om te doen, maar wel een werkje. Hoop dat Dora snel af is, want mijn dochter verheugd zich er echt op. Heb 'm nu maar ff verstopt in de hoop dat ze het 'vergeet'. Zou ik ook eens een kijkje mogen nemen op je site?
Edit:
Makamba- Kletskop
Makamba, wat leuk!
Waar haal je je folie vandaan?
En wat heb ik dan nodig? Een effen shirtje (voldoen die stretch shirts vd hema?), die folie en ook nog transferpapier dan ofzo?
En wat heb ik dan nodig? Een effen shirtje (voldoen die stretch shirts vd hema?), die folie en ook nog transferpapier dan ofzo?
Gast- Gast
Parel schreef:Makamba, wat leuk!
Parel, die transferfolie heb je nodig om patronen (zoals bijv. Dora of wat voor patroon dan ook) te kunnen leggen. De transfer- en flockfolie heb ik bij www.hotfix-studio.be besteld. Shirtjes idd bij de HEMA, al heb ik die ene toevallig bij de WE vandaan. Wat je op de foto ziet is overigens (glitter) flockfolie.
Makamba- Kletskop
Dus, ik ben echt een leek : ik knip een patroon uit de flockfolie, leg die op het shirt, transferfolie ertussen en gaan?
Letters, doe je die in spiegelbeeld uitknippen ofzo, of op de achterkant tekenen en dan uitknippen?
En die steentjes, hoe doe je dat?
Letters, doe je die in spiegelbeeld uitknippen ofzo, of op de achterkant tekenen en dan uitknippen?
Gast- Gast
Parel schreef:Dus, ik ben echt een leek : ik knip een patroon uit de flockfolie, leg die op het shirt, transferfolie ertussen en gaan?
Nee lieve Parel, die transferfolie heb je niet nodig bij flockfolie! Op de flock kun je idd gewoon een patroon op tekenen/leggen en het uitknippen. Vervolgens kun je dat zo op het shirt strijken. Kijk maar eens op de eerste pagina's, sommige meiden hebben daar geweldige voorbeelden staan van die flockfolie.
Voor die steentjes heb je wel transferfolie nodig omdat je dan complete patronen kunt leggen en de steentjes aan de folie blijven plakken. Je kunt die steentjes erop doen met een hotfix apparaat, maar dat gebruik ik tot nu toe niet. Gebruik enkel die patronen en de transferfolie.
Edit: dit is een link voor hotfix patronen. Misschien dat je zo een beter beeld krijgt. http://www.hotfixpatroon.nl/nl/patronen/categorie/23/dora/. Zo ver ben ik nog niet, ben bezig met plaatje Dora 004. Nog een flinke klus omdat je het steentje voor steentje neer moet leggen.
Hoop dat je het zo een beetje snapt!
Laatst aangepast door Makamba op do 23 feb 2012 - 10:30; in totaal 2 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
Parel schreef:Hahahaha wat lief van je!
Ik snap het ik snap het!
Yess!
Makamba- Kletskop
Ik ben een Granny Square deken aan het haken in seventies kleurtjes voor de jongste. Het schiet al lekker op!
Gast- Gast
Ow, twellie, wat gaaf! Ben benieuwd en wat een werk!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Wat gaaf dat je dat kan! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!Twellie schreef:Ik ben een Granny Square deken aan het haken in seventies kleurtjes voor de jongste. Het schiet al lekker op!
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Wat gaaf dat je dat kan! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!Twellie schreef:Ik ben een Granny Square deken aan het haken in seventies kleurtjes voor de jongste. Het schiet al lekker op!
+1
Makamba- Kletskop
Yes, L haar jurk is EINDELIJK af...
Haha, ook echt een jurk als eerste naaiproject.. Maar ja, als ik eenmaal iets in mn hoofd heb... Maar goed, het is gelukt!
Haha, ook echt een jurk als eerste naaiproject.. Maar ja, als ik eenmaal iets in mn hoofd heb... Maar goed, het is gelukt!
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Wat goed zeg! Hij is echt heel leuk geworden!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
WOW, zou willen dat ik dat al zo goed kon!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Wauw snoezel! Echt mooi! En je eerste naaiproject .
Liadan- Ratel
Wauw die is leuk!!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40