Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Knutseltopic
Flower_L schreef:Die is idd gaaf! En mooi stofje ook! Maar denk dat de pastasaus die we hier soms wekelijks op tafel staat, erg vloekt op dit stofje.........
@ Liadan. Leuke mobiel! Heb laatst ook een uiltje gemaakt, en wil nu een tak maken voor op L.s kamer
Mag ik vragen waar je dat ronde ding hebt gekocht, voor de mobiel?
Dat ronde ding zat in een lampekap die ik heb gesloopt. Daar kwamen er 2 uit, dus ik heb er ook nog 1 voor de kamer van Kian (nu alleen nog bedenken wat ik daar allemaal aan ga hangen...).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk liadan!!! super schattig met die uiltjes!
Ik ben op het moment druk bezig met een schattig jurkje, maar goed... Het is een beetje erg moeilijk patroon voor iemand die het voor het eerst doet Maar komt goed...
Ow, en de stoelbekleding is maar een voorbeeld, heb ik niet gemaakt.. Even voor de duidelijkheid Kwam het patroon tegen en dacht- misschien een idee voor anderen.. Dus gewoon plaatje wat erbij stond.
Ik ben op het moment druk bezig met een schattig jurkje, maar goed... Het is een beetje erg moeilijk patroon voor iemand die het voor het eerst doet Maar komt goed...
Ow, en de stoelbekleding is maar een voorbeeld, heb ik niet gemaakt.. Even voor de duidelijkheid Kwam het patroon tegen en dacht- misschien een idee voor anderen.. Dus gewoon plaatje wat erbij stond.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
ik heb een kroon gemaakt voor mijn dochter die 1 jaar wordt..
groetjes Keverke
keverke26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11
Dankjewel Parels!
Kvind hem zelf ook wel goed gelukt
Kvind hem zelf ook wel goed gelukt
keverke26- Fluisteraar
Leuk keverke! Heb je 'm met vilt gemaakt?
Liadan- Ratel
hoi,
Ja het onderste stuk van de kroon (met die punten) is van vilt. het zijn wel twee lagen anders gaan de punten buigen, dat is nu niet het geval. Toen heb ik de bloemetjes stof erop genaaid en het lint vastgeplakt. De letters zijn ook van vilt. Het lint voor om het hoofd heb ik er ook opgenaaid en het blijft heel goed zitten met een strik bij mijn dochtertje. het voorste stuk met de 1 erop heb ik met een veiligheidsspeld erop vastgemaakt zodat ik de kroon volgend jaar ook nog kan gebruiken..
groetjes keverke.
Ja het onderste stuk van de kroon (met die punten) is van vilt. het zijn wel twee lagen anders gaan de punten buigen, dat is nu niet het geval. Toen heb ik de bloemetjes stof erop genaaid en het lint vastgeplakt. De letters zijn ook van vilt. Het lint voor om het hoofd heb ik er ook opgenaaid en het blijft heel goed zitten met een strik bij mijn dochtertje. het voorste stuk met de 1 erop heb ik met een veiligheidsspeld erop vastgemaakt zodat ik de kroon volgend jaar ook nog kan gebruiken..
groetjes keverke.
keverke26- Fluisteraar
Ik heb net een poppenluiertje gemaakt:
Liadan- Ratel
Leuk leuk leuk!!!Liadan schreef:Ik heb net een poppenluiertje gemaakt:
Is het erg moeilijk?
Heb je een patroon oid?
Ben niet zo goed met stofjes, maar wil graag zoiets maken!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Is echt heel erg simpel. Ik heb zelf een poppenluier die bij de pop zat als voorbeeld gebruikt. Maar op deze site staat een patroontje: http://translate.google.nl/translate?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://www.happytogethercreates.com/2011/08/felt-baby-doll-diaper-pattern.html-Ieniemienie- schreef:Leuk leuk leuk!!!Liadan schreef:Ik heb net een poppenluiertje gemaakt:
Is het erg moeilijk?
Heb je een patroon oid?
Ben niet zo goed met stofjes, maar wil graag zoiets maken!
Ik weet alleen niet voor welke maat pop dit patroon geschikt is.
Ik heb fleece voor de binnenkant gebruikt en katoen voor de buitenkant.
Liadan- Ratel
Ik heb vanmorgen m´n boxkleed afgemaakt...en vorige week een vlaggenlijn
Toch even showen (moest flink zoeken naar het topic)
Nog meer leuke creaties om te laten zien??
Toch even showen (moest flink zoeken naar het topic)
Nog meer leuke creaties om te laten zien??
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Mooi LindaK!
Ik heb pas dit vogelhuisje gekocht om een spaarpot van te maken maar ik weet nog niet zo goed hoe ik hem wil versieren, welke kleuren enzo. Iemand leuke ideeën?
Ik heb pas dit vogelhuisje gekocht om een spaarpot van te maken maar ik weet nog niet zo goed hoe ik hem wil versieren, welke kleuren enzo. Iemand leuke ideeën?
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Oh, Novalee dat huisje is ook leuk!!
Waar wil je 'm neerzetten/ophangen? Misschien aan de hand van die plek de kleuren kiezen? Het is wel een enig huisje zeg!
Waar wil je 'm neerzetten/ophangen? Misschien aan de hand van die plek de kleuren kiezen? Het is wel een enig huisje zeg!
LindaK- Prater
Nou haar kamertje is lichtgeel met wit en paars. Daar komt hij eerst wel te staan maar het is de bedoeling (mits ik hem leuk kan pimpen) dat ze hem wel een paar jaar gebruikt dus hij hoeft niet per se bij die kleuren aan te sluiten. Ik ben van de week al bij een behangzaak geweest maar daar zag ik niet echt iets leuks.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk lindak! Waar heb je het boxkleed mee gevuld?
Ik heb de laatste tijd nog een aantal poppenluiertjes gemaakt voor Yara en voor op mijn werk. Voor Yara ook nog een omslagdoek voor haar pop. Nu ben ik bezig met een omslagdoek voor Kian voor in de maxicosi, maar dat schiet nog niet hard op. Ik heb echt tijd te kort om er lekker voor te gaan zitten. En ik heb nog heel veel op mijn 'to do' lijstje staan.
Ik heb de laatste tijd nog een aantal poppenluiertjes gemaakt voor Yara en voor op mijn werk. Voor Yara ook nog een omslagdoek voor haar pop. Nu ben ik bezig met een omslagdoek voor Kian voor in de maxicosi, maar dat schiet nog niet hard op. Ik heb echt tijd te kort om er lekker voor te gaan zitten. En ik heb nog heel veel op mijn 'to do' lijstje staan.
Liadan- Ratel
Hoe maak je die vlaggetjes, is dat gemakkelijk? Ik wil graag vlaggetjes voor hier thuis maken met de print van o.a. onze kussenhoezen, om het te laten matchen. Maar nog nooit met naaimachine oid gewerkt!
Gast- Gast
Oja, ik heb ook nog een verjaardagskroon gemaakt voor Yara's verjaardag vorige maand:
De vlinder met de '3' zit er met klitteband aan vast, dus daar kan ik volgend jaar een '4' voor maken.
De vlinder met de '3' zit er met klitteband aan vast, dus daar kan ik volgend jaar een '4' voor maken.
Liadan- Ratel
Liadan: wat gaaf die kroon!!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Liadan, leukkk die kroon! Echt geweldig! En slim met een los cijfer, zodat je 'm volgend jaar opnieuw kunt gebruiken.
En die poppenluiertjes vind ik ook echt te leuk, dat hoop ik te onthouden voor de toekomst
Ik heb het boxkleed gevuld met fiberfill, 2 lagen op elkaar. Voelt wel prettig aan.
Pippa, ik vond de 'voorbereidingen' het meeste werk. Heb alle vlaggetjes dubbel geknipt, vervolgens aan elkaar gestikt en uiteindelijk aan het band vast genaaid.
Op zich is het naaien hierbij niet zo'n groot 'probleem', al was het vastnaaien aan het band soms wat lastig
Maar het is een leuk projectje
En die poppenluiertjes vind ik ook echt te leuk, dat hoop ik te onthouden voor de toekomst
Ik heb het boxkleed gevuld met fiberfill, 2 lagen op elkaar. Voelt wel prettig aan.
Pippa, ik vond de 'voorbereidingen' het meeste werk. Heb alle vlaggetjes dubbel geknipt, vervolgens aan elkaar gestikt en uiteindelijk aan het band vast genaaid.
Op zich is het naaien hierbij niet zo'n groot 'probleem', al was het vastnaaien aan het band soms wat lastig
Maar het is een leuk projectje
LindaK- Prater
Ik heb een roodkapjecape gemaakt voor Yara. De cape is omkeerbaar, dus aan 2 kanten te dragen.
Liadan- Ratel
Geweldig Liadan!
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ik heb al vaker gekeken in dit topic, maar moet even zeggen dat jij hele leuke dingen maakt Liadan!! Echt super!
Ik ben geloof ik weleens een blog van jou tegen gekomen, kan dat? Ik zocht toen naar iets en kwam toevallig iets tegen wat jij hier ook had gepost. Leuke blog ook
Ik zou willen dat ik dagen kon knutselen en zulke dingen kon maken. Ik doe het maar niet, anders verwaarloos ik alles en iedereen hier
Ik ben geloof ik weleens een blog van jou tegen gekomen, kan dat? Ik zocht toen naar iets en kwam toevallig iets tegen wat jij hier ook had gepost. Leuke blog ook
Ik zou willen dat ik dagen kon knutselen en zulke dingen kon maken. Ik doe het maar niet, anders verwaarloos ik alles en iedereen hier
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Theeleut schreef:Ik heb al vaker gekeken in dit topic, maar moet even zeggen dat jij hele leuke dingen maakt Liadan!! Echt super!
Dank je wel , maar die blog is niet van mij hoor! Misschien dat ik een patroon van die blog gehaald heb?
Hier helaas ook erge tijd tekort, af en toe kan ik tussendoor wat doen. Ik ben ook echt nog maar een beginner, doe vaak maar wat.
Liadan- Ratel
Niet jouw blog?? Huh, verwar ik je nu met iemand anders van het forum hier:?: Jij had toch dat leuke muziek uiltje gemaakt en een muurtje in de kinderkamer met uiltjes?Liadan schreef:Theeleut schreef:Ik heb al vaker gekeken in dit topic, maar moet even zeggen dat jij hele leuke dingen maakt Liadan!! Echt super!
Dank je wel , maar die blog is niet van mij hoor! Misschien dat ik een patroon van die blog gehaald heb?
Hier helaas ook erge tijd tekort, af en toe kan ik tussendoor wat doen. Ik ben ook echt nog maar een beginner, doe vaak maar wat.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: