Knutseltopic
+90
strawberry
pippeloentje
Highway
Jules
CCC
piertje
Kat1980
Sophiee
Nana
Mama Titty
Dolphinne
Muis
Parel
Papillio
Steep
Knof
liesje
vlinder-19
Sanne
Theezakje13
Muus
Aimee
Fiwen
mauwmauw
Wennes
Mida4you
LDJ
tulpje
Printje
studiebol
Monnie
Slakje
Tania
Happydobby
Ayla
Twellie
Pien
Ibbeltje
Viva
PiP
TukTuk
Nijntje
Makamba
Theeleut
meisje
-Ieniemienie-
keverke26
**_pearl_**
moepie
Tsjip
Aagje!
blonky1986
Michje1985
Patricia
duckie
Blue flower
Novalee
*Troela*
Mama_1987
MissD
LindaK
Leine
Bruintje Beer
Teddyaapje
Roos
LMCurious
Sofie
Darius
Lilypie
Luna
Meeko
holaagirl
SarahKey
Parisienne
kwak
Kaboutertje
*Lookie*
bolus26
Coccinelle
snoezel
Annie24
mickey
Lejow
Monte
Tazz
_Jet
vlindertje
PapillonRose
Flower_L
Liadan
94 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Knutseltopic
Sorry, ik heb het druk gehad! Aankomend weekend zullen dan eindelijk de foto's verschijnen van mijn creaties met de flockfolie. Mijn zwarte flockfolie is ook binnen, dus dan ik dit weekend ook eindelijk het plaatje doen, die ik zelf, het leukste vind! Nu nog hopen dat hij gaat lukken
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Hoi allemaal,
ook ik heb een shirtje gemaakt met flockfolie. Ik ben door dit topic op het idee gekomen! Echt leuk om zo nieuwe dingen te leren. Ik zal proberen om een foto te plaatsen (heb ik nooit eerder gedaan). Ik hoop dat het lukt!
Ik heb eventueel voor de liefhebbers nog een word-bestandje met een hoop plaatjes die gebruikt kunnen worden voor de flockfolie. Dus laat maar weten dan kan ik het doorsturen.
Groetjes!!!
ook ik heb een shirtje gemaakt met flockfolie. Ik ben door dit topic op het idee gekomen! Echt leuk om zo nieuwe dingen te leren. Ik zal proberen om een foto te plaatsen (heb ik nooit eerder gedaan). Ik hoop dat het lukt!
Ik heb eventueel voor de liefhebbers nog een word-bestandje met een hoop plaatjes die gebruikt kunnen worden voor de flockfolie. Dus laat maar weten dan kan ik het doorsturen.
Groetjes!!!
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Mama_1987 schreef:Hoi allemaal,
Groetjes!!!
Zou je die naar mij willen sturen? pm je voor mailadres
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Erg leuk geworden, mama 1987!
Ik heb je een pm gestuurd met m'n emailadres!
Ik heb je een pm gestuurd met m'n emailadres!
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Wat leuk dat piratenvogeltje !
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je wel!
Ik haal de plaatjes gewoon van internet. Als er bijvoorbeeld een shirtje als voorbeeld staat dan knip ik in Word het plaatje uit en dan vergroot ik het en trek het over van het beeldscherm van mn laptop
Ik zal nog meer plaatjes dit weekend in Word zetten. Maar ik moet eerst Word er opnieuw opzetten want hij is verlopen Kan het programma nu niet gebruiken helaas!
Ik ga nu voor het kindje van mijn nicht dit plaatje maken
Groetjes
Ik haal de plaatjes gewoon van internet. Als er bijvoorbeeld een shirtje als voorbeeld staat dan knip ik in Word het plaatje uit en dan vergroot ik het en trek het over van het beeldscherm van mn laptop
Ik zal nog meer plaatjes dit weekend in Word zetten. Maar ik moet eerst Word er opnieuw opzetten want hij is verlopen Kan het programma nu niet gebruiken helaas!
Ik ga nu voor het kindje van mijn nicht dit plaatje maken
Groetjes
Mama_1987- Fluisteraar
Heb vanmiddag weer een shirtje gepimpt met flockfolie. Het was dit keer voor mijn bovenbuurmeisje, die net 2 geworden is. Mijn buurvrouw wilde haar een leuk shirt aantrekken op haar verjaardagsfeest (a.s. zaterdag), waarna ik zei dat ik wel iets kon maken met een tekst o.i.d. erop. Dat vond ze helemaal leuk! Vandaag dus een shirtje gekocht voor haar, gewassen, laten drogen en daarna de flockfolie erop gestreken. Ben alleen vergeten een foto te maken en heb het shirtje al gegeven. Zal het morgen even vragen.. wil hem wel even laten zien.
Is vrij simpel gebleven hoor. Was een wit shirtje met op de borst 'S.ara' in sierlijke letters. Daaronder een (sierlijke) 2 met wat kleine bloemetjes eromheen. Had lichtroze flockfolie gebruikt, leuke combinatie dus met wit. Ben zelf erg tevreden over het resultaat en het was goed gelukt!
Is vrij simpel gebleven hoor. Was een wit shirtje met op de borst 'S.ara' in sierlijke letters. Daaronder een (sierlijke) 2 met wat kleine bloemetjes eromheen. Had lichtroze flockfolie gebruikt, leuke combinatie dus met wit. Ben zelf erg tevreden over het resultaat en het was goed gelukt!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
@ Mama_1987 --> Wat een onwijs leuk plaatje! Ik ben ook druk aan het zoeken geweest, maar meer plaatjes zijn natuurlijk altijd welkom. Ik stuur je zo een PM. Of heb je alleen plaatjes voor jongens?
Bij deze dan eindelijk mijn shirtje. Aangezien ik niet zo creatief (en handig) ben, ben ik simpel begonnen.
Shirtje 1 (Helaas niet helemaal in het midden)
Shirtje 2 (Jip hangt iets te ver achterover)
Shirtje 3
Shirtje 4 (Helaas niet zo mooi geworden. Van een afstandje gaat het wel, maar je moet hem niet van al te dichtbij bekijken )
Bij deze dan eindelijk mijn shirtje. Aangezien ik niet zo creatief (en handig) ben, ben ik simpel begonnen.
Shirtje 1 (Helaas niet helemaal in het midden)
Shirtje 2 (Jip hangt iets te ver achterover)
Shirtje 3
Shirtje 4 (Helaas niet zo mooi geworden. Van een afstandje gaat het wel, maar je moet hem niet van al te dichtbij bekijken )
_Jet- Prater
Superleuk Jet!
En wauw wat heb jij die Jip en Janneke mooi uitgeknipt/gesneden!!
En dan nog een tip voor leuke afbeeldingen voor op shirtjes: kijk eens op sites van geboortekaartjes, daar heb ik het vogeltje van mijn laatste shirtje vandaan.
En wauw wat heb jij die Jip en Janneke mooi uitgeknipt/gesneden!!
En dan nog een tip voor leuke afbeeldingen voor op shirtjes: kijk eens op sites van geboortekaartjes, daar heb ik het vogeltje van mijn laatste shirtje vandaan.
Liadan- Ratel
heb nog niet alles gelezen maar waar halen jullie die flock folie ?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
www.hotfix-studio.be
Daar heb ik het folie besteld. Had het binnen een paar dagen in huis.
Daar heb ik het folie besteld. Had het binnen een paar dagen in huis.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
snoezel schreef:Blue flower schreef:In dit topic zijn vast wel creatieve mama's die mij misschien wel kunnen helpen.
Ik heb voor mijn zoon een hele leuke jas gekocht bij prenatal, maar ik kan nu nergens een leuke passende muts en sjaal vinden, dus was van plan om dit zelf te gaan maken, niet breien maar naaien. De sjaal is natuurlijk een eitje maar de muts (met klep) wordt wat lastiger.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dat moet doen?
Heb je een voorbeeldje wat je ongeveer zoekt? Zal ik eens kijken of ik nog wat voor je heb...
Ik heb niet echt een voorbeeldje, op de zara site staat wel een mutsje die ik leuk vind (babyjongens en dan accessoires en dan volgens mij de laatste pagina, grijs mutsje met klein klepje.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik baal wel.. D.ion heeft het shirtje met het piratenvogeltje 1 keer aangehad en hij begint nu al los te laten Geen idee hoe dat kan. Toen ik hem gestreken had zat alles wel mooi vast. Balen!!
Mama_1987- Fluisteraar
mickey schreef:Dankzij dit topic heb ik een super idee gekregen Ik wil graag voor onze baby een mutsje met naam bestellen, maar aangezien wij het geslacht niet weten, zou ik twee mutsjes moeten bestellen. Dan zou ik per mutsje minstens €10 kwijt zijn, wat ik toch wel veel geld vind, voor iets waar ik er één niet van kan gebruiken. Als ik die folie bestel, kost me dat voor 2 vellen, incl. verzenden €5,66 en witte mutsjes kosten bij Babydump ook maar 2,75 per stuk. Scheelt toch weer in de kosten, als ik 1 van de 2 niet kan gebruiken dalijk. Dus ik ga binnenkort ook maar eens een bestelling plaatsen
Ik heb twee mutsjes met naam besteld voor 4,95 per stuk.
Gast- Gast
Mama_1987 schreef:Ik baal wel.. D.ion heeft het shirtje met het piratenvogeltje 1 keer aangehad en hij begint nu al los te laten Geen idee hoe dat kan. Toen ik hem gestreken had zat alles wel mooi vast. Balen!!
S heeft vandaag het shirtje met het hertje aan en het hertje is op 2 plaatsen wat losgelaten. Hier dus hetzelfde probleem
_Jet- Prater
Wat rot zeg:-(_Jet schreef:Mama_1987 schreef:Ik baal wel.. D.ion heeft het shirtje met het piratenvogeltje 1 keer aangehad en hij begint nu al los te laten Geen idee hoe dat kan. Toen ik hem gestreken had zat alles wel mooi vast. Balen!!
S heeft vandaag het shirtje met het hertje aan en het hertje is op 2 plaatsen wat losgelaten. Hier dus hetzelfde probleem
Hier heb ik alleen bij het shirtje met de vlindertjes die ik als eerste gemaakt heb, dat het onderste vlindertje bij de vleugel een beetje los zit (dat is na 6 keer wassen). Maar die zat volgens mij al bij een hoekje los na het erop strijken.
Ik merk wel dat als ik het erop strijk dat ik er echt heel erg hard op moet duwen met het strijkijzer, ik hang met mijn volle gewicht erop. Volgens mij scheelt dat wel, zit het er dan steviger op.
Liadan- Ratel
Waar heb je die besteld dan? Ik dacht dat ik zo ongeveer alle sites wel had gezien. Niet dat het nog wat uitmaakt, ik heb de mutsjes al klaar.Kruumel schreef:mickey schreef:Dankzij dit topic heb ik een super idee gekregen Ik wil graag voor onze baby een mutsje met naam bestellen, maar aangezien wij het geslacht niet weten, zou ik twee mutsjes moeten bestellen. Dan zou ik per mutsje minstens €10 kwijt zijn, wat ik toch wel veel geld vind, voor iets waar ik er één niet van kan gebruiken. Als ik die folie bestel, kost me dat voor 2 vellen, incl. verzenden €5,66 en witte mutsjes kosten bij Babydump ook maar 2,75 per stuk. Scheelt toch weer in de kosten, als ik 1 van de 2 niet kan gebruiken dalijk. Dus ik ga binnenkort ook maar eens een bestelling plaatsen
Ik heb twee mutsjes met naam besteld voor 4,95 per stuk.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben trots op mezelf, ik heb voor het eerst iets gemaakt met de naaimachine: een labeldoekje voor Kian. De afwerking is niet perfect, maar ik vind 'm helemaal goed geworden :
Liadan- Ratel
Wat een leuk doekje Liadan!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wat een leuke dingen maken jullie zeg! Ik wil zelf ook iets gaan knutselen. Ik wil namelijk een wit lakentje voor de wandelwagen gaan versieren met blauwe en groene bloemetjes van vilt die ik bij Blokker heb gekocht. Weet één van jullie of ik die bloemetjes er zo op kan naaien of zouden ze dan gaan afgeven als het witte lakentje uitgewassen wordt?
Patricia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 19
Registratiedatum : 12-06-11
Patricia schreef:Wat een leuke dingen maken jullie zeg! Ik wil zelf ook iets gaan knutselen. Ik wil namelijk een wit lakentje voor de wandelwagen gaan versieren met blauwe en groene bloemetjes van vilt die ik bij Blokker heb gekocht. Weet één van jullie of ik die bloemetjes er zo op kan naaien of zouden ze dan gaan afgeven als het witte lakentje uitgewassen wordt?
Ik heb de bloemetjes eerst uitgewassen met een witte hydrofiele luier. Ze hebben niet afgegeven maar zijn wel enorm gaan pluizen. Geen succes om vilt uit te wassen dus
Nu heb ik flockfolie besteld en ga ik daarmee het lakentje versieren.
Patricia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 19
Registratiedatum : 12-06-11
Ik ga een draagjas maken en als ik mijn mai tai's allemaal af heb wil ik een tafeltent gaan maken...ik zal de resultaten wel showen als het klaar is!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:Ik ga een draagjas maken en als ik mijn mai tai's allemaal af heb wil ik een tafeltent gaan maken...ik zal de resultaten wel showen als het klaar is!
Oh gaaf! Wat voor patroon gebruik je voor de Mei Tai? Ik wil er ook (ooit ) een maken!
Ben benieuwd naar je resultaten!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: