Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar ben ik aan begonnen?!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Waar ben ik aan begonnen?! Empty Waar ben ik aan begonnen?!

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 21:45

Mijn vriend en ik hebben een ééngezinswoning met 3 slaapkamers. 1 daarvan slapen wij in, 1 daarvan is onze logeer/studeerkamer, waar ook al onze administratie staat en al mijn boeken staan. En in het 3e kamertje staan onze kledingkasten.

Aangezien wij de logeer/studeerkamer bijna niet gebruiken en die kamer aanzienlijk groter is dan onze 'kleedkamer' die eigenlijk iets te klein is voor het doel, hebben we besloten om te wisselen.
Nu ben ik bezig geweest in de studeerkamer om de wandkast leeg te ruimen. Dat is gelukt, de kast is leeg en bijna uit elkaar, maar het is nu 1 grote bende en ik weet niet waar ik heen moet met alles laughcry

En nu denk ik: waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen? Ik zie even geen uitweg meer en tot overmaat van ramp is er een glazen deurtje kapot gegaan en is onze spaarpot (aardewerk) aan gruzelementen gevallen en nu liggen er tussen de boeken en de administratie verspreid door de kamer allemaal scherven, en ik kan wel janken! laughcry

Sorry voor dit topic, maar het huilen staat me nu nader dan het lachen en ik moest het even kwijt..

laughcry laughcry

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar ben ik aan begonnen?! Empty Re: Waar ben ik aan begonnen?!

Bericht  SoGood do 15 sep 2011 - 21:48

Ga even lekker een kopje thee/koffie drinken, daarna lekker een muziekje opzetten en maar gewoon beginnen. smile Lukt het niet vandaag, dan maar in 2 dagen. Succes!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Shisha do 15 sep 2011 - 21:54

Heel erg herkenbaar haha! Wij hebben van de verbouwing ook nog zoveel zooi liggen in 1 kamer en ik zie er nu al tegenop om dat allemaal op te moeten ruimen. laughcry
Maar ik zou inderdaad doen wat SoGood zegt, even pauze en dan een lekker muziekje op en rustig aan doen. Het moet wel leuk blijven natuurlijk!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Bay vr 16 sep 2011 - 23:00

Heb je het nog afgekregen? Als alles tegen zit kan ik mij goed voorstellen je je afvraagt waar je aan bent begonnen.
Misschien dat je vriend je nog kan helpen?
Succes iig!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Susan vr 16 sep 2011 - 23:15

Als het bij ons een grote bende is dan doe ik het categorie voor categorie. In jouw geval zou ik dus eerst alle grote scherven weghalen, dan voorzichtig (want er kan nog glas of aardewerk liggen) alle boeken op stapels leggen, dan de administratie netjes op een stapel en dan de rest van de scherven opvegen en stofzuigen. Zet er een lekker muziekje bij op en plan af en toe even een pauze tussendoor. Meestal lijkt het groter dan het is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 6:17

Goedenavond, en bedankt voor de reacties..
Nou, ik leef nog Very Happy
Ik heb eerst de scherven maar opgevist tussen alle stapeltjes boeken etc. Toen heb ik de oude kast uit elkaar geschroefd en op zolder neergelegd. Daarna heb ik al het spul dat uit de oude kast kwam netjes opgestapeld zodat het weer netjes leek.
Daarna heb ik gewacht tot mijn vriend uit zijn werk kwam en toen hebben we eerst onze kledingkasten verplaatst naar de andere kamer (de mijne paste niet door de deur en moest uit elkaar geschroefd worden laughcry )
Toen de oude kleedkamer leeg was, hebben we daar de nieuwe ikeakast in elkaar gezet en daar alle boeken etc in gezet (zodat er in de nieuwe kleedkamer meer ruimte ontstond) Toen konden we het logeerbed en het bureau verplaatsen en daarna zijn we nog lang bezig geweest om alle troep op te ruimen en om 10 uur 's avonds waren we een soort van klaar (waren we er ook klaar mee haha :P ) en vandaag hebben we de puntjes nog even op de i gezet.
Zo, de kamers zijn omgewisseld en we zijn erg tevreden met het resultaat!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: