Iemand slaaptips?
+5
Kat1980
Parisienne
Susan
Dolphinne
studiebol
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Iemand slaaptips?
Pff vanaf het begin van mijn zwangerschap slaap ik echt rond uit slecht. Ik haat het maar goed het hoort erbij.. maar nu breekt het me toch echt een beetje op.
Mijn vriend is om kwart voor 12 thuis gekomen, ik sliep heerlijk, wordt wakker van hem, en nu anderhalf uur later ben ik nog steeds klaar wakker, en hij ligt lekker te slapen. Dat frustreert me dan op dit moment enorm.. dus ik ben net maar naar beneden gegaan want ik was me zelf alleen maar heel boos aan het maken en daar slaap je natuurlijk ook niet van.
Iemand tips waardoor je wat beter slaapt, of weer sneller in slaap valt als je eenmaal wakker bent geworden?
Mijn vriend is om kwart voor 12 thuis gekomen, ik sliep heerlijk, wordt wakker van hem, en nu anderhalf uur later ben ik nog steeds klaar wakker, en hij ligt lekker te slapen. Dat frustreert me dan op dit moment enorm.. dus ik ben net maar naar beneden gegaan want ik was me zelf alleen maar heel boos aan het maken en daar slaap je natuurlijk ook niet van.
Iemand tips waardoor je wat beter slaapt, of weer sneller in slaap valt als je eenmaal wakker bent geworden?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Iemand slaaptips?
Misschien van die tabletjes met melatonine. Die kun je bij de drogist kopen en helpen de natuurlijke slaap te bevorderen. Ik gebruik ze zelf ook regelmatig. Ik lig vaak te piekeren en kon ook moeilijk in slaap komen als ik eenmaal wakker werd.
Ik weet alleen niet of je ze tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Ik heb ze zelf van bional.
Ik weet alleen niet of je ze tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Ik heb ze zelf van bional.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Sowieso vragen of hij wat zachter wil doen.
Verder: een warme douche of warm bad (niet te heet), een beker warme melk, een stukje lezen in een leuk, niet té spannend boek. Een Nintendo DS o.i.d. naast je bed leggen en een spelletje spelen dat niet al teveel concentratie vergt. Lijstjes maken in je hoofd kan ook nog wel eens helpen, of over iets fijns fantaseren.
Verder: een warme douche of warm bad (niet te heet), een beker warme melk, een stukje lezen in een leuk, niet té spannend boek. Een Nintendo DS o.i.d. naast je bed leggen en een spelletje spelen dat niet al teveel concentratie vergt. Lijstjes maken in je hoofd kan ook nog wel eens helpen, of over iets fijns fantaseren.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
En misschien iets van een kruidenthee? Kamille thee bijvoorbeeld?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Melatonine mag helaas niet als je zwanger bent! Ik gebruik het ook regelmatig, maar helaas tijdens mijn zwangerschappen mocht het niet en sliep ik ook slecht.
Probeer in ieder geval te relaxen en niet te geforceerd te denken van "ik wil nu slapen", maar denk aan leuke dingen en probeer je lichaam te ontspannen. Ik deed tijdens mijn zwangerschap aan yoga en daar leerde we dat ook en het hielp wel.
Probeer in ieder geval te relaxen en niet te geforceerd te denken van "ik wil nu slapen", maar denk aan leuke dingen en probeer je lichaam te ontspannen. Ik deed tijdens mijn zwangerschap aan yoga en daar leerde we dat ook en het hielp wel.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kreeg slaapmedicatie van de gyn. Maar was toen al wel een maand of 7.
Toen ik opgenomen lag, zowel hier als in V., kreeg ik ook gewoon slaaptablet. Toen was ik 26 weken.
Toen ik opgenomen lag, zowel hier als in V., kreeg ik ook gewoon slaaptablet. Toen was ik 26 weken.
Gast- Gast
Kruidenthee speciaal voor het slapen gaan.
Warme melk
Een boek lezen ( niet te spannend want dan kan je niet stoppen )
Even naar beneden wat drinken en dan weer terug naar bed, vaak als je er even uit gaat dan kan je eerder weer in slaap komen als dat je blijft liggen.
Een warm bad of douche voor het slapen gaan.
Vragen of je vriend heel zachtjes wil doen als hij thuis komt.
Warme melk
Een boek lezen ( niet te spannend want dan kan je niet stoppen )
Even naar beneden wat drinken en dan weer terug naar bed, vaak als je er even uit gaat dan kan je eerder weer in slaap komen als dat je blijft liggen.
Een warm bad of douche voor het slapen gaan.
Vragen of je vriend heel zachtjes wil doen als hij thuis komt.
Gast- Gast
Thanks voor de tips, ik ben idd even naar beneden gegaan, maar dat hielp niet uiteindelijk in het logeer bed gaan liggen, haha op een gegeven moment ben ik zo opgefokt dan irriteer ik me aan alles dus ik dacht dan maar niet bij mijn vriend in bed..
Ik zal die thee is proberen misschien helpt dat... Een voordeel als ik straks wel thuis ben dan maakt het niet uit dan kan ik overdag gewoon wat meer slapen.
Oh en mijn vriend die deed echt heel zachtjes, maar ik slaap heel licht, dus als hij het dekbed omhoog doet om in te stappen ben ik al wakker
Ik zal die thee is proberen misschien helpt dat... Een voordeel als ik straks wel thuis ben dan maakt het niet uit dan kan ik overdag gewoon wat meer slapen.
Oh en mijn vriend die deed echt heel zachtjes, maar ik slaap heel licht, dus als hij het dekbed omhoog doet om in te stappen ben ik al wakker
studiebol- Ratel
Ik heb slaap pillen gehad... Inslapers, werkte echt super goed!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Kamille thee wil bij mij nog wel eens helpen als ik een drukke dag heb gehad.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Lekkere sex (moet je vriend wel thuis zijn natuurlijk)
Warme melk.
Douche.
Warme melk.
Douche.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
misschien helpt het al als je je bedenkt dat wanneer je ligt, je ook al aan het rusten bent. Dan verdwijnt die druk van 'moeten' slapen misschien.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:misschien helpt het al als je je bedenkt dat wanneer je ligt, je ook al aan het rusten bent. Dan verdwijnt die druk van 'moeten' slapen misschien.
Dit heeft mijn moeder me vroeger ook altijd gezegd, en ik weet dat het zo is. Ik slaap nu al zo lang slecht dat ik me dat ook soms wel kan bedenken maar vannacht dus totaal niet. Maar je hebt gelijk!
studiebol- Ratel
ik heb helaas geen tips ik ben ook een hele lichte slaper (altijd al geweest) maar nu nog erger. ik heb slaaptabletten gehad in het ziekenhuis, maar die helpen niet, wel duf maar slapen ho, maar.
als ik niet wakker wordt door mijn man, dan wel door het zuur, dan wel door de kramp, dan wel door de kleine ik ben blij met elk uurtje dat ik "weg" ben.
idd als je ligt, ben je ook al aan het rusten...
wat mijn man wel vindt werken, is die kruidenslaapthee van zonnatura (denk ik) maar ik weet niet of dit mag tijdens de zwangerschap.....
als ik niet wakker wordt door mijn man, dan wel door het zuur, dan wel door de kramp, dan wel door de kleine ik ben blij met elk uurtje dat ik "weg" ben.
idd als je ligt, ben je ook al aan het rusten...
wat mijn man wel vindt werken, is die kruidenslaapthee van zonnatura (denk ik) maar ik weet niet of dit mag tijdens de zwangerschap.....
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Soortgelijke onderwerpen
» Slaaptips?
» Het algemene slaaptips/hulp topic
» Iemand zin...
» Iemand een tip?
» Iemand een doos over
» Het algemene slaaptips/hulp topic
» Iemand zin...