Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen rugdrager (MCKINLEY)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen rugdrager (MCKINLEY) Empty Ervaringen rugdrager (MCKINLEY)

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 0:40

Komende week gaan we heerlijk een weekje uitwaaien aan zee!!! We nemen een fietsstoeltje mee, buggydrager en buggy (voor op de fiets), maar een rugdrager lijkt mij ook erg handig om op het strand te wandelen. Nu heb ik een MCKINLEY rugdrager gezien. Zijn hier meiden die ervaring hebben met rugdragers en dit merk ook eens geprobeerd hebben.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen rugdrager (MCKINLEY) Empty Re: Ervaringen rugdrager (MCKINLEY)

Bericht  Coccinelle wo 14 sep 2011 - 1:42

Ik ken het merk niet maar zo te zien is het een frame rugdrager. Het lijkt mij minder fijn dragen als een soft structured carrier (b.v. een manduca of boba carrier) omdat zo'n drager al vrij zwaar is van zichzelf, en dan moet je kindje er ook nog bij. Ook zit je kindje een stukje van je af waardoor je rug zwaarder belast wordt en het 'denk ik' minder stabiel aanvoelt als een ssc.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Teddyaapje wo 14 sep 2011 - 3:43

geen ervaring mee maar wij zijn van de week naar Italië geweest en ik heb een flink stuk (dik 3u) met T. in de mei tai gelopen op mn rug en dat ging prima, voor beide. Ik merkte amper dat ik hem bij me had en T. heeft lekker liggen slapen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flip Fluitketel wo 14 sep 2011 - 4:24

Teddyaapje schreef:geen ervaring mee maar wij zijn van de week naar Italië geweest en ik heb een flink stuk (dik 3u) met T. in de mei tai gelopen op mn rug en dat ging prima, voor beide. Ik merkte amper dat ik hem bij me had en T. heeft lekker liggen slapen.

Trekt T. dan niet aan je haren. Ik heb J. een paar keer op de rug gedragen en ze trok steeds aan mijn haren. Toen maar weer op de buik gedragen.

@ Zomersproetjes Hier ook geen ervarig met de genoemde rugdrager alleen met de Mei Tai.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 4:36

ik zou hier niet voor kiezen. het is inderdaad een framedrager, die is ten eerste al een stuk zwaarder dan een ergonomische drager. Daarbij hangt het kindje van je af, waardoor jouw zwaartepunt heel anders ligt en het veel zwaarder aanvoelt. Je kunt beter een ergonomische drager (bondolino, manduca, beco o.i.d.) of mei tai o.i.d. kopen, hier kun je ook mee op de buik dragen, is ergonomisch verantwoord voor jou én voor T. Ik zag dat de McKinsey op marktplaats voor 115 euro aangeboden wordt, voor de prijs hoef je niet te laten om een ergonomische drager aan te schaffen, die zit ook rond die prijsklasse.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 4:37

Flip Fluitketel schreef:
Teddyaapje schreef:geen ervaring mee maar wij zijn van de week naar Italië geweest en ik heb een flink stuk (dik 3u) met T. in de mei tai gelopen op mn rug en dat ging prima, voor beide. Ik merkte amper dat ik hem bij me had en T. heeft lekker liggen slapen.

Trekt T. dan niet aan je haren. Ik heb J. een paar keer op de rug gedragen en ze trok steeds aan mijn haren. Toen maar weer op de buik gedragen.

@ Zomersproetjes Hier ook geen ervarig met de genoemde rugdrager alleen met de Mei Tai.

hier wel gefrunnik en gefriemel in mijn haren, maar ze trekt niet echt. Oorbellen trekt ze wel aan, dus die laat ik uit (net kraaien hè, kleine kinderen).

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 14 sep 2011 - 4:53

Ik zou dan voor een Beco Butterfly gaan. Ik deed Yrsa dan gewoon aan de voorkant in de drager en dan draaide ik haar zelf naar achteren.

Ik heb het niet zo vaak gedaan omdat ik rugdragen altijd een beetje eng vond, ik was altijd bang dat ze eruit zou kieperen, maar goed, ik weet ook wel dat dat feitelijk onzin is en op zich gaat het wel vrij makkelijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: