DagCafé
+24
girli
Serena
Zwoesj
Elsje
GreenGrass
Marin
VeryCherry
Rush
ExpressoB
Elin
banjer49
Jordana
Sorella
Champagne
Erin
Chocolate Cookie
Rovine
Toet
Lotus
Jade
silly-one
Burn
Suus
May
28 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Tosti in de maak;) eitje zometeen koken en ga de Villa terug kijken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dank je, zo eerst maar eens lunchen en dan die kant op!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
oh oooh dat wordt nog wat
sterkte May!
sterkte May!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Succes May!
Blugh, ik heb geen zin meer!
Blugh, ik heb geen zin meer!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Succes May!
Hallo allemaal!
Hallo allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Dank je wel allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
De badkamer schoonmaken valt daar vast niet onder, haha.
Ik heb verder nog niet echt plannen. Ik zit al een paar weken hard na te denken over een cadeau voor een vriendin, maar ik kan niets leuks bedenken. Misschien straks maar even de stad in om te kijken of ik iets kan vinden. Of misschien ga ik wel naar de kapper. Oja, en ik ga nog House kijken.
Ik heb verder nog niet echt plannen. Ik zit al een paar weken hard na te denken over een cadeau voor een vriendin, maar ik kan niets leuks bedenken. Misschien straks maar even de stad in om te kijken of ik iets kan vinden. Of misschien ga ik wel naar de kapper. Oja, en ik ga nog House kijken.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:De badkamer schoonmaken valt daar vast niet onder, haha.
Er zullen vast mensen zijn die plezier halen uit het schoonmaken van een badkamer.
Al met al best een leuk lijstje toch? House is sowieso leuk!
Gast- Gast
ik ook niet veel, werken en vanavond op de bank hangen. Pfff wat ga ik toch moeten doen met m`n vrije tijd ...
Gast- Gast
Megara schreef:Lotus schreef:De badkamer schoonmaken valt daar vast niet onder, haha.
Er zullen vast mensen zijn die plezier halen uit het schoonmaken van een badkamer.
Al met al best een leuk lijstje toch? House is sowieso leuk!
Ik vind het ook niet erg om te doen, maar leuk vind ik het nou ook weer niet. En inderdaad, ik hoef me niet te vervelen vandaag.
Lotus- Ratel
Lil ik vergeet je telkens te vragen hoe was de corso ??? Jullie waren 7e zag ik? De wagen is mooi geworden!!
Gast- Gast
Ik ga nu weer aan het werk, tot 6, eten, tv kijken en ondertussen weer met school bezig. Blugh!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga zo bij mijn moeder op de koffie en daarna blijf ik bij mn ouders eten Verder moet ik eigenlijk nog vanalles in huis doen, studeren en aankleden
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ja wel goed maar we zijn wel teleurgesteld, hadden zeker verwacht om in de top 5 te komen. Echt zoveel positieve reacties van het publiek tijdens de optocht, ook andere ontwerpers en buurtschappen stonden met open mond te kijken van wow dat hebben ze goed gemaakt/gedaan en dan toch maar 7e worden tja.
Gast- Gast
Nou, ik ga maar eens schoonmaken.
Lotus- Ratel
Werkse Burn!
Serpentijn, oeh lekker makkelijk dat er voor je gekookt gaat worden. Als het goed is heb ik vanavond ook een kok. Vriend gaat een poging doen.
Serpentijn, oeh lekker makkelijk dat er voor je gekookt gaat worden. Als het goed is heb ik vanavond ook een kok. Vriend gaat een poging doen.
Gast- Gast
Lily schreef:ja wel goed maar we zijn wel teleurgesteld, hadden zeker verwacht om in de top 5 te komen. Echt zoveel positieve reacties van het publiek tijdens de optocht, ook andere ontwerpers en buurtschappen stonden met open mond te kijken van wow dat hebben ze goed gemaakt/gedaan en dan toch maar 7e worden tja.
Oow dat is wel balen als de reacties zo goed waren. Weet je ook waar het aan lag dat jullie lager zijn geeindigd?
Gast- Gast
4de vrijdag van oktober krijgen we het juryrapport. En ja het vooraanzicht was minder mja. Zoveel positieve reacties, we hebben dit jaar ook op het prikwerk gelet en als dat niet beloond wordt, zoveel werk ja dan is er de lol wel even vanaf. Hopelijk volgend jaar wel beter. Je moet maar eens bij het ED e.d. de opmerkingen lezen
Gast- Gast
Staat dat online?
Vooraanzicht was minder mooi ja? Ja balen als je zo je best doet en extra op dingen hebt gelet dat je dan nog lager eindigt dan gedacht.
Vooraanzicht was minder mooi ja? Ja balen als je zo je best doet en extra op dingen hebt gelet dat je dan nog lager eindigt dan gedacht.
Gast- Gast
http://www.ed.nl/regio/valkenswaard/9459741/Hazestraat-wint-Bloemencorso-Valkenswaard.ece
en dan staan er onder ergens reacties.
en dan staan er onder ergens reacties.
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: