Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+24
girli
Serena
Zwoesj
Elsje
GreenGrass
Marin
VeryCherry
Rush
ExpressoB
Elin
banjer49
Jordana
Sorella
Champagne
Erin
Chocolate Cookie
Rovine
Toet
Lotus
Jade
silly-one
Burn
Suus
May
28 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:08

Wat Maple zegt inderdaad. Wat een moeilijke situatie. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:09

Dat begrijp ik idd... je staat erachter maar makkelijk is het niet. Zeker niet als je op zo'n manier weer met je neus op de feiten wordt gedrukt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:11

Maple schreef:Dat begrijp ik idd... je staat erachter maar makkelijk is het niet. Zeker niet als je op zo'n manier weer met je neus op de feiten wordt gedrukt.

Ergens klopt dat wel, maar ik benader haar zoals ik mijn toenmalige vrienden zou benaderen. NIET. En in dat opzicht heb ik er vrede mee. Maar om niet met mijn moeder om te gaan, dat doet wel pijn. Al weegt dat niet op tegen alles wat ze de afgelopen jaren heeft gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Chocolate Cookie wo 14 sep 2011 - 9:12

Sorella schreef:Ik vind het echt heel naar om te lezen. Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen hug hug
+1 hug
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:13

Wat een moeilijke situatie toch Maura.. Knuffel voor jou! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:14

Dank jullie wel, trouwens. smile

Zullen we het nu weer over leuke dingen hebben? Nog twee dagen en dan weer weekend, bijvoorbeeld? cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sorella wo 14 sep 2011 - 9:15

Mag ik dan even melden dat ik heel trots ben op mijn cluppie?! Ze spelen zó goed en aanvallend! En dan wil ik ook meteen even zeggen dat ik de scheids ook echt top vind!!

En Maura, voor de zekerheid nog eentje hug
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:15

't Is zo rot ook dat je niet tot haar door lijkt te dringen sinds ze bij haar vriend is. Dat ze niet inziet wat het met je doet. Moet heel frustrerend en pijnlijk zijn om je moeder kwijt te raken aan zo'n lapzwans...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:17

Maple schreef:'t Is zo rot ook dat je niet tot haar door lijkt te dringen sinds ze bij haar vriend is. Dat ze niet inziet wat het met je doet. Moet heel frustrerend en pijnlijk zijn om je moeder kwijt te raken aan zo'n lapzwans...

Hij heeft jaren geleden al gezegd:"Ik zal doorgaan tot ik haar voor mezelf heb. Dan zijn jullie uit haar leven en heb ik haar eindelijk voor mezelf. Ik heb niet om kinderen gevraagd, zeker niet om jullie". En daar moet ik het mee doen. Wink

Terwijl de vrouw van mijn vader zegt:"Nee, ik heb niet voor kinderen gekozen. Maar ik heb wel voor jouw vader gekozen en jullie zijn zijn kinderen en dus ook een beetje die van mij".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:19

Ik ga slapen dames. Trusten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:19

Bah, wat verschrikkelijk Maura. Ik kan me er echt geen voorstelling van maken dat iemand zo kan denken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Sorella wo 14 sep 2011 - 9:19

Truste!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:20

Wat een zieke reactie Maura! Als je voor een vrouw met kinderen kiest dan krijg je die er gewoon automatisch bij. Dat wist ie toch van te voren? Vreselijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:21

Trusten Youandi.

Het is gewoon nog steeds een kind. Hij heeft niets bijgeleerd. Maar goed, hij kwam ook bij mijn moeder toen hij nog maar 27 was. En mijn moeder had er een huwelijk van 22 jaar opzitten. Met twee volwassen kinderen. Tja, hij hoeft het niet te accepteren en zijn kinderlijkheid heeft dat ook nooit gedaan. Ik vind het gewoon een snotjong. Ondanks dat hij zeven jaar ouder is dan mij. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:23

Van wat jij zegt lijkt de volwassenheid inderdaad ver te zoeken bij hem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:27

Megara schreef:Van wat jij zegt lijkt de volwassenheid inderdaad ver te zoeken bij hem.

Daarom kan ik er ook niets mee. De ruzie is om iets heel simpels ontstaan.

Ze hadden me meegeholpen met het huis schilderen. Op de laatste avond werd hij boos en sloeg met mijn deuren. Hij heeft de huissleutel gepakt en smeet met mijn deuren. Ik heb toen aangegeven dat er in mijn huis niet met deuren werd gesmeten en dat hij dit hoorde te respecteren. Ik was ondankbaar en een egoist. Volgens mij zei ik alleen maar dat er in mijn huis, net als in hun huis, regels gelden en dat het voor mij onacceptabel is dat er met deuren werd gesmeten.

Vervolgens was mijn moeder boos op mij, omdat hij bij haar weg zou gaan, maar ik haar niet was komen knuffelen. Nee, vind je het gek als ze tegen mij zegt dat mijn regels in mijn huis er niet toe doen. Want als haar vriend met deuren wil slaan, dan wil hij met deuren slaan? Kom op zeg, hoe oud zijn we eigenlijk allemaal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:31

Iemand die denkt iedere situatie naar zijn hand te kunnen zetten dus.
Lijkt me niet meer dan normaal dat je de regels die ergens gelden respecteert. Hij was nota bene te gast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:34

Megara schreef:Iemand die denkt iedere situatie naar zijn hand te kunnen zetten dus.
Lijkt me niet meer dan normaal dat je de regels die ergens gelden respecteert. Hij was nota bene te gast!

Het vreemde is dat ik toen net had geleerd hoe ik via een positieve benadering hetzelfde doel kon bereiken. Dus zonder zelf ook emotioneel/boos te worden, heb ik hem in alle rust uitgelegd dat er in mijn huis regels gelden. Maar volgens mij kan ik bij hun hoog en laag springen, huilen of lachen, het maakt niets uit. Het komt niet door.

Maar volgens mij heb ik hier alsnog teveel woorden aan vuil gemaakt. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:35

Het forum is er ook voor deze dingen. Als jij er wat over kwijt wilt dan heb je hier de ruimte om dat te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:40

Dat snap ik Megara en dat vind ik ook ontzettend fijn. En ik vind het ook ontzettend fijn dat ik word begrepen en dus niet gek ben geworden als ik zeg dat anderen mijn regels moeten respecteren in mijn eigen huis. Ik krijg van hen altijd het idee dat ik compleet achterlijk ben geworden, zaait twijfel, waardoor ik niet meer weet wat recht en krom is. Merk nu dat ik toch niet zo gek ben om te denken dat er regels tussen mijn vier muren kunnen gelden. En dat is toch wel fijn. smile

Maar als ik er klaar mee ben, omdat ik onnoemelijk veel verleden in het onderwerp gooi, dan kunnen we het beter over iets anders hebben. Want anders ga ik alles noemen wat slecht is en dat is nu niet meer aan de orde. smile

Wel fijn dat jullie dit even hebben willen lezen en hebben gereageerd. Het doet me goed! hug voor jullie allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:41

Maura schreef:

Maar als ik er klaar mee ben, omdat ik onnoemelijk veel verleden in het onderwerp gooi, dan kunnen we het beter over iets anders hebben. Want anders ga ik alles noemen wat slecht is en dat is nu niet meer aan de orde. smile


Sowieso! Je mag er best bij stil staan maar je moet er niet te lang in blijven hangen, dat is ook jammer van je eigen humeur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:42

Megara schreef:
Maura schreef:

Maar als ik er klaar mee ben, omdat ik onnoemelijk veel verleden in het onderwerp gooi, dan kunnen we het beter over iets anders hebben. Want anders ga ik alles noemen wat slecht is en dat is nu niet meer aan de orde. smile


Sowieso! Je mag er best bij stil staan maar je moet er niet te lang in blijven hangen, dat is ook jammer van je eigen humeur.

Inderdaad! En ik heb best een goed humeur moet ik zeggen. smile

Nog wat leuks beleefd vandaag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:47

Hm nee dat viel een beetje tegen. Ben al een paar dagen niet zo lekker in orde dus er blijft nogal wat schoolwerk liggen.
Vanavond toch eventjes bij mijn vriend langs geweest maar ook snel weer naar huis gegaan omdat ik niet lekker werd.
Tussendoor ook nog een uurtje op het werk geweest maar dat was ook voornamelijk geklaag vanuit de hogere hand aanhoren.
Zo maar lekker in bed duiken en hopen dat de dag van morgen een betere is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:50

Dat is wel een baaldag, Megara. In ieder geval beterschap en inderdaad hopen dat morgen een betere dag is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:51

Dankjewel! Take care of yourself!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 26 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum