Wie kent deze buikdrager?
+5
PapillonRose
Darius
Susan
Parisienne
Pien
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kent deze buikdrager?
ik kan via via een buikdrager overkopen, nou kan die persoon mij er alleen niks over vertellen, geen merk, geen ervaringen etc. nu ben ik dus op internet aan het zoeken geweest maar kan niks vinden.
aangezien er hier een hoop mama's zitten met volgens mij veel kennis en ervaring hoop ik dat iemand mij aan het merk kan helpen of misschien aan een eigen ervaring ermee.
aangezien er hier een hoop mama's zitten met volgens mij veel kennis en ervaring hoop ik dat iemand mij aan het merk kan helpen of misschien aan een eigen ervaring ermee.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Wie kent deze buikdrager?
Ik heb er ook geen ervaring mee, sorry. Maar heb je misschien overwogen om een draagdoek te gebruiken in plaats van een buikdrager? Het schijnt beter te zijn voor heupjes e.d. Ook kun je je kindje op verschillende manieren dragen en later ook op de rug.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ken ik niet. Ik zou ook voor een draagdoek gaan of voor een ergonomische drager, die kun je ook wel tweedehands krijgen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Eens met Susan.
Als ik de afbeelding goed bekijk, zie ik van die dunne schouderbanden, net als bij de BabyBjorn. En die zijn zeer pijnlijk moet ik je zeggen. Dus ik zou deze niet aanschaffen.
Als ik de afbeelding goed bekijk, zie ik van die dunne schouderbanden, net als bij de BabyBjorn. En die zijn zeer pijnlijk moet ik je zeggen. Dus ik zou deze niet aanschaffen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ken hem ook niet. Vind het persoonlijk een beetje een babybjörn idee, en die zijn niet ergonomisch verantwoord. Zou net als de rest gaan voor een geweven draagdoek of een ergnomische drager.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hij lijkt op de baby relax die ik heb, en ik moet zeggen dat het niet fijn draagt. Ik zou ook echt voor een doek gaan, en anders een mei tai oid als je niet teveel wilt knopen?
Gast- Gast
Mijn man wil hem ook kunnen gebruiken en die wilt dus niet knopen...
Deze kan ik voor heel weinig overnemen dus leek me goed om te proberen. Maar, jullie reactie's zijn niet veel belovend dus moet het maar niet doen.
Deze kan ik voor heel weinig overnemen dus leek me goed om te proberen. Maar, jullie reactie's zijn niet veel belovend dus moet het maar niet doen.
Pien- Ratel
Pien, ik heb nog een paarse Bondolino die ik niet meer gebruik. Ik heb een andere drager gekocht en deze ligt nu in de kast stof te vangen dus als je interesse hebt laat maar weten. Is een erg fijne drager die makkelijk aan en uit te doen is.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik heb een draagdoek van mykay en een babybjörn.
Vind tot nu toe de doek fijner maar ik denk dat mijn vriend straks de babybjörn wel fijner vind.
Vind tot nu toe de doek fijner maar ik denk dat mijn vriend straks de babybjörn wel fijner vind.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pien schreef:Mijn man wil hem ook kunnen gebruiken en die wilt dus niet knopen...
Voor kleine stukjes is het wel te doen hoor, maar ik vind toch een draagdoek het prettigste dragen. Ik heb nu een mei tai zodat ik al minder hoef te knopen.
Als je 'm voor weinig kunt overnemen zou ik het gewoon proberen.
Gast- Gast
Pien schreef:Mijn man wil hem ook kunnen gebruiken en die wilt dus niet knopen...
Wij hebben een Beco Butterfly die hoef je ook niet te knopen en is heel makkelijk om te doen. Het is een ergonomische drager dus goed voor je kindje en goed voor je rug.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook een Beco Butterfly en die is heel makkelijk in het gebruik, net zo makkelijk als een Baby Bjorn, alleen veel prettiger voor jezelf en je baby. Juist voor jouw man lijkt het me belangrijk dat hij een drager heeft die zijn lichaam zo min mogelijk belast.
Susan- Lady Post-a-lot
Inderdaad Susan, als hij alleen voor mij was geweest had ik het allang gekocht. Heb eerder ook al mini monkey gehad wat we niks vonden en wil nu gewoon iets goeds kopen.
Hopelijk kan ik mijn man zover krijgen dat hij toch gaat knopen dan...
Pien- Ratel
Pien schreef:Inderdaad Susan, als hij alleen voor mij was geweest had ik het allang gekocht. Heb eerder ook al mini monkey gehad wat we niks vonden en wil nu gewoon iets goeds kopen.
Hij hoeft niet per se te knopen, hoor. Er zijn zat ergonomische dragers die je niet hoeft te knopen. Die zijn trouwens voor je baby zelf ook veel prettiger dan gewone buikdragers.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik heb de eerste maanden gedragen met de Bondolino en vind het een erg fijne drager. De heupband zit vast met klitteband en voor de rest knoop je alleen de banden die over je schouders gaan vast, daarnaast vind ik het voor mannen ook best een stoere drager.
Belangrijk voor je kindje is dat hij in de drager van knieholte tot knieholte wordt ondersteunt en dat is bij de drager die jij aangeboden hebt gekregen niet het geval. Je kindje zal dan op z'n kruis in de drager hangen en dat zit niet fijn.
Belangrijk voor je kindje is dat hij in de drager van knieholte tot knieholte wordt ondersteunt en dat is bij de drager die jij aangeboden hebt gekregen niet het geval. Je kindje zal dan op z'n kruis in de drager hangen en dat zit niet fijn.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:Ik heb de eerste maanden gedragen met de Bondolino en vind het een erg fijne drager. De heupband zit vast met klitteband en voor de rest knoop je alleen de banden die over je schouders gaan vast, daarnaast vind ik het voor mannen ook best een stoere drager.
even een aanvulling op dikgedrukte. Dit klopt namelijk helemaal. Als de baby op het kruis hangt op een smal tussenstuk, kan er nooit de natuurlijke ronding van het ruggetje bereikt worden. Dit kun je alleen bereiken wanneer het kindje van knieholte tot knieholte ondersteund wordt. Om diezelfde reden moet je ook opletten dat het rugpand flexibel is en geen harde plastic/houten plank. Dat kan zich niet naar het ruggetje vormen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kent iemand deze loopfiets?
» kent iemand deze winkel/webshop?
» Buikdrager of rugdrager?
» welke buikdrager is voor mij als leek leuk?
» Ons kent ons. [Vragenlijstje]
» kent iemand deze winkel/webshop?
» Buikdrager of rugdrager?
» welke buikdrager is voor mij als leek leuk?
» Ons kent ons. [Vragenlijstje]
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: