Wie kent deze buikdrager?
+5
PapillonRose
Darius
Susan
Parisienne
Pien
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wie kent deze buikdrager?
ik kan via via een buikdrager overkopen, nou kan die persoon mij er alleen niks over vertellen, geen merk, geen ervaringen etc. nu ben ik dus op internet aan het zoeken geweest maar kan niks vinden.
aangezien er hier een hoop mama's zitten met volgens mij veel kennis en ervaring hoop ik dat iemand mij aan het merk kan helpen of misschien aan een eigen ervaring ermee.
aangezien er hier een hoop mama's zitten met volgens mij veel kennis en ervaring hoop ik dat iemand mij aan het merk kan helpen of misschien aan een eigen ervaring ermee.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Wie kent deze buikdrager?
Ik heb er ook geen ervaring mee, sorry. Maar heb je misschien overwogen om een draagdoek te gebruiken in plaats van een buikdrager? Het schijnt beter te zijn voor heupjes e.d. Ook kun je je kindje op verschillende manieren dragen en later ook op de rug.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ken ik niet. Ik zou ook voor een draagdoek gaan of voor een ergonomische drager, die kun je ook wel tweedehands krijgen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Eens met Susan.
Als ik de afbeelding goed bekijk, zie ik van die dunne schouderbanden, net als bij de BabyBjorn. En die zijn zeer pijnlijk moet ik je zeggen. Dus ik zou deze niet aanschaffen.
Als ik de afbeelding goed bekijk, zie ik van die dunne schouderbanden, net als bij de BabyBjorn. En die zijn zeer pijnlijk moet ik je zeggen. Dus ik zou deze niet aanschaffen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ken hem ook niet. Vind het persoonlijk een beetje een babybjörn idee, en die zijn niet ergonomisch verantwoord. Zou net als de rest gaan voor een geweven draagdoek of een ergnomische drager.
PapillonRose- Ratel