Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterjas

+3
Dolphinne
Darius
Susan
7 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Winterjas - Pagina 2 Empty Re: Winterjas

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 20:16

truestar schreef:De jola mode misschien? Hij zit geloof ik niet overal, en in sommige plaatsen heet ie anders.
Aan die winkel zat ik niet gelijk te denken voor n mooie jas. Maar kan idd eens kijken. Heb jij daar iets leuks gezien?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  truestar di 13 sep 2011 - 21:38

Elodie schreef:
truestar schreef:De jola mode misschien? Hij zit geloof ik niet overal, en in sommige plaatsen heet ie anders.
Aan die winkel zat ik niet gelijk te denken voor n mooie jas. Maar kan idd eens kijken. Heb jij daar iets leuks gezien?

Kreeg een folder binnen van een winkel hier een dorp verder en blijkbaar was dat dezelfde winkel als een Jola want op de achterkant stonden alle andere winkels en daar stond de Jola tussen.. Volgens mij stonden er wel leuke jassen tussen.. Zal de folder van die winkel even opzoeken, misschien zit ie ook in jou woonplaats.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  truestar di 13 sep 2011 - 21:49

truestar schreef:
Elodie schreef:

Kreeg een folder binnen van een winkel hier een dorp verder en blijkbaar was dat dezelfde winkel als een Jola want op de achterkant stonden alle andere winkels en daar stond de Jola tussen.. Volgens mij stonden er wel leuke jassen tussen.. Zal de folder van die winkel even opzoeken, misschien zit ie ook in jou woonplaats.

Via de Jola website werd ik doorgelinkt naar die folder en dan krijg je deze website.

http://www.persival.nl/folder.php

Volgens mij staan er ook verkoopadressen op de achterste pagina van de folder ik krijg de folder via mijn mobiel niet geopend dus weet niet of er wat voor je tussen staat?!
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:09

truestar schreef:
truestar schreef:
Elodie schreef:

Via de Jola website werd ik doorgelinkt naar die folder en dan krijg je deze website.

Volgens mij staan er ook verkoopadressen op de achterste pagina van de folder ik krijg de folder via mijn mobiel niet geopend dus weet niet of er wat voor je tussen staat?!

Wij hebben de Hier hier, maar die hebben momenteel mooie kleding en jassen hoor! Dus zeker even de moeite waard. Ik heb daar vorig jaar voor mijn zoontje dus zo'n zwarte jas gekocht met dubbele rij knopen. En niet heel duur. Helaas hadden ze hier de juiste maat niet meer voor hem, die vlogen eruit. (98 wilde ik graag)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:12

Nana schreef:
Storm schreef:Winterjas - Pagina 2 Doerak-jacks-jongens-christian-1867

Zoiets dus, alleen ik vind deze te duur.
Sorry voor de topicvervuiling Elodie :P

Storm wij hebben precies dezelfde smaak voor jassen voor onze jochies! Ik heb een donkerblauwe schippersjas voor hem gekocht bij de V&D, voor 49,95. Ik kan er even geen plaatje van vinden maar misschien kun je daar eens kijken?
Ik ga even kijken op de site, misschien zie ik hem daar staan. En is dat gewoon een winterjas die jij gekocht hebt?

Gast
Gast

Bericht  truestar di 13 sep 2011 - 23:35

_MamaRosa_ schreef:
truestar schreef:
truestar schreef:
Elodie schreef:

Wij hebben de Hier hier, maar die hebben momenteel mooie kleding en jassen hoor! Dus zeker even de moeite waard. Ik heb daar vorig jaar voor mijn zoontje dus zo'n zwarte jas gekocht met dubbele rij knopen. En niet heel duur. Helaas hadden ze hier de juiste maat niet meer voor hem, die vlogen eruit. (98 wilde ik graag)

Ja als ik die folder bekijk vind ik er leuke dingen tussen staan..
Toen Yasemin kleiner was kocht ik veel van het merk bakaboe, vind het nog steeds een leuk en betaalbaar merk!
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 23:39

truestar schreef:Ja als ik die folder bekijk vind ik er leuke dingen tussen staan..
Toen Yasemin kleiner was kocht ik veel van het merk bakaboe, vind het nog steeds een leuk en betaalbaar merk!

Is ook een leuk merk, zelfde als Just small voor jongens. Persival is de opvolger denk ik. Ze hebben echt wel hele leuke kleding, en op het moment kan ik er voor mezelf ook soms wel slagen. De ene keer is het niks, de andere keer hangt het vol met leuke dingen, dat moet je net treffen. Hier was de winkel opnieuw geopend, heel overzichtelijk nu, ik loop er graag eens naar binnen.

Gast
Gast

Bericht  truestar wo 14 sep 2011 - 0:07

_MamaRosa_ schreef:
truestar schreef:Ja als ik die folder bekijk vind ik er leuke dingen tussen staan..

Is ook een leuk merk, zelfde als Just small voor jongens. Persival is de opvolger denk ik. Ze hebben echt wel hele leuke kleding, en op het moment kan ik er voor mezelf ook soms wel slagen. De ene keer is het niks, de andere keer hangt het vol met leuke dingen, dat moet je net treffen. Hier was de winkel opnieuw geopend, heel overzichtelijk nu, ik loop er graag eens naar binnen.

Ja ik ga er ook altijd graag even kijken..
Zag nu die folder en voor Yasemin stonden er ook weer hele leuke dingen in, denk indd dat persival de opvolger is. Voor jongetjes hebben ze daar dus just small, leuk dan ga ik binnekort eens kijken of ze leuke kleding hebben in de kleine maatjes.

Ben het met je eens dat het de ene keer heel leuk is en een andere keer weer kan tegenvallen. Heb er ook een aantal dingen van in de kast hangen smile
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud