Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Foute opmerking

+20
Kaboutertje
Caroow
Sneeuwvlok
Minx
TGR
Feline
Angela_1986
Carra
Jezzie
_Muppit
bolus26
Vanillivi
Jeanette
_Lacey_
Burn
RYW
Isis
Elsje
Marin
Sushi
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Foute opmerking - Pagina 3 Empty Re: Foute opmerking

Bericht  Sushi ma 12 sep 2011 - 4:40

Misschien valt er iets te regelen zodat ik haar wel eerder zie. Deze week gaat echt niet meer lukken vrees ik, maar anders sowieso volgende week. Ik baal ervan dat het me zo dwars zit... Sad
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 4:48

Suuske schreef:Misschien valt er iets te regelen zodat ik haar wel eerder zie. Deze week gaat echt niet meer lukken vrees ik, maar anders sowieso volgende week. Ik baal ervan dat het me zo dwars zit... Sad

Nou ja, het is ook echt wel een rare opmerking natuurlijk. Dus ik snap dat wel, dat je er mee zit.

Gast
Gast

Bericht  Starla ma 12 sep 2011 - 5:08

Ik zou er alsnog wat van zeggen suuske, en het zou me ook niet boeien dat het een roddeltante is, ook roddeltantes mogen wel eens aangesproken worden toch?
Desnoods zou ik even bellen/smsen als je haar niet snel ziet, dat je er toch wel mee zit dat ze zo'n opmerking maakte en er echt niet van gediend bent. Vind het een belachelijke opmerking.
Ik zou zo iemand persoonlijk ook geen vriendin noemen.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sushi ma 12 sep 2011 - 5:33

Ik heb woensdagavond geen plannen en wilde liever lekker thuis op de bank hangen, maar misschien dat ik dan wel even bij haar langsfiets om het erover te hebben. Ik weet niet of het een goed idee is om het over de telefoon te doen. Ik moet het echt een keer aankaarten anders blijft die opmerking me dwars zitten. Zodra ik haar heb gesproken zal ik jullie hier even op de hoogte brengen smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 6:02

Wat een vreemde opmerking zo uit het niets. Ik kan me voorstellen dat je er mee zit, na wat je hier gepost hebt.
Ik weet niet of of ik iemand zou bellen, maar het aankaarten als je haar ziet zou ik zeker doen.

Ik zit na te denken want ik flap er ook heel vaak (foute) grapjes uit, nu zijn er dingen waar ik vind dat je geen grapjes over kunt maken (waaronder verkrachting), maar ik denk dat ik ook wel eens wat gezegd heb wat bij anderen helemaal verkeerd viel.

Gast
Gast

Bericht  Sushi ma 12 sep 2011 - 6:21

Starla schreef:Ik zou er alsnog wat van zeggen suuske, en het zou me ook niet boeien dat het een roddeltante is, ook roddeltantes mogen wel eens aangesproken worden toch?

Das waar, alleen ik weet niet of ik wel wil dat zij weet wat ik heb meegemaakt, daar moet ik nog even over nadenken.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vanilla Queen ma 12 sep 2011 - 8:12

Mijn leidinggevende: "ondanks hoe je bent als persoon doe je het wel leuk op je werk"

Het klinkt niet ernstig of schokkend maar ik vond het echt een ***opmerking. Ik werk er morgen 5 jaar en heb het gevoel dat ik nog steeds niet word geaccepteerd als om wie ik ben. Alleen maar omdat ik vergeleken met mijn collega's iets recalcitranter (? ofzoiets) aangelegd ben ondanks dat ik hard werk en de poten onder mijn lijf vandaan ren voor anderen. Vind ik gewoon jammer.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 ma 12 sep 2011 - 8:41

Sneeuwvlok schreef:Ik zou er nu niet iets van gaan zeggen, maar bij een volgende keer kan je dat natuurlijk wel doen.. doordat je er nu over nagedacht hebt weet je dan misschien wel wat je moet zeggen..

Bij mijn werk maakt mijn collega ook een nogal rare opmerking. Ik had er een tijdje niet gewerkt, en zag hem toen voor het eerst weer. Hij zei: 'wat leuk dat je er weer bent, zo leuk dat ik weer in mijn broek kan kamperen'
Ik had eerst niet zo door wat hij zei en ik lachte het wat weg. Maar later besefte ik het me pas, vond het zo'n ranzige opmerking! En hij doet dat echt altijd, op een of andere manier komt hij er altijd mee weg

gadver!!! :shock:

@ vanilla queen snap dat je die opmerking ook lastig/stom vind. Het is in ieder geval enorm onbeschoft zeg!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Angela_1986 ma 12 sep 2011 - 9:01

Tea-Leaf schreef:
Suuske schreef:Misschien valt er iets te regelen zodat ik haar wel eerder zie. Deze week gaat echt niet meer lukken vrees ik, maar anders sowieso volgende week. Ik baal ervan dat het me zo dwars zit... Sad

Nou ja, het is ook echt wel een rare opmerking natuurlijk. Dus ik snap dat wel, dat je er mee zit.

+1

Ik zou het dan zeker woensdag even met haar gaan bespreken. Vind het goed van je dat je het sowieso bespreekbaar wilt maken!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud