DagCafé
+21
Flippin' Bitch
Rush
Serena
Rovine
Kaat
Spring
Champagne
Jordana
bolus26
Burn
Jade
Marin
Chocolate Cookie
Lotus
Elsje
Suus
May
Flower_L
Erin
Sjaantje
Caroow
25 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Fijn vriendje die zijn slaapritme heft verlegt...als hij dan nar bed komt wordt ik wakker...om half 7
Gast- Gast
Haha TD dat is wel herkenbaar, alleen wordt het hier nooit half 7. Wel vervelend zeg!
Ik heb een blaasontsteking te pakken denk ik, heb veel pijn bij hetm plassen en ik voel me ziek en rillerig :-(
Ik heb een blaasontsteking te pakken denk ik, heb veel pijn bij hetm plassen en ik voel me ziek en rillerig :-(
Gast- Gast
Hier meestal ook niet maar als het wel is dan baal ik gruwelijk
En dat is wel heel kut storm
En dat is wel heel kut storm
Gast- Gast
Goedemorgen!
Wat vervelend Storm. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Wat vervelend Storm. Ik hoop dat je je snel beter voelt!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen, ben ik vrij, ben ik al wakker! Vriend gaat nooit zo subtiel stil weg in de ochtend
Gast- Gast
Goedemorgen,
Misschien moet je dan de volgende keer met veel herrie weg gaan als hij vrij is. Dan pas hebben ze in de gaten hoeveel herrie ze maken 's morgens.
Misschien moet je dan de volgende keer met veel herrie weg gaan als hij vrij is. Dan pas hebben ze in de gaten hoeveel herrie ze maken 's morgens.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, zeker! En ik doe altijd zachtjes als ik eerder weg moet, maar hij begint rustig een verhaal en vraagt op hoeveel graden ik zijn overhemd heb gewassen.. ook goedemorgen
Gast- Gast
Pippa schreef:Nou, zeker! En ik doe altijd zachtjes als ik eerder weg moet, maar hij begint rustig een verhaal en vraagt op hoeveel graden ik zijn overhemd heb gewassen.. ook goedemorgen
Nah jah
Gast- Gast
snappen mannen dan echt niet dat als vrouwen vrij zijn ze lekker willen uitslapen?
silly-one- Ratel
Pippa schreef:Haha; hij zei het wel lief, maar toch
lief of niet, dat vraag je toch niet aan je vriendin die eigenlijk nog lekker wil slapen
Gast- Gast
silly-one schreef:snappen mannen dan echt niet dat als vrouwen vrij zijn ze lekker willen uitslapen?
O dat snapt die wel, want hij zegt altijd met weggaan, slaap lekker liefje, doe maar rustig aan! Maar ik word gewoon sowieso wakker, omdat zijn wekker niet echt subtiel is (anders wordt hij echt niet wakker) dus als ik mijn ogen even open heb, denkt die dat die wel even tegen me mag praten, en dat is prima, maar het was wel iets voor 8u hahaha.
Gast- Gast
Maar ja ogen open doen betekend niet gelijk dat je aanspreekbaar bent haha.
Ach het voordeel is dat hij het lief bedoelt, maar dat je er niet altijd vrolijk van wordt.
Ach het voordeel is dat hij het lief bedoelt, maar dat je er niet altijd vrolijk van wordt.
silly-one- Ratel
Goedemorgen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Morning
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Pippa, mijn man kan ook niet stil doen. Echt irritant. En ook inderdaad hele verhalen ophangen en het licht ineens aanknallen ...
Gast- Gast
Wie heeft er nog wat leuks te vertellen of wil even zeuren? Topic is zo stil vandaag!
silly-one- Ratel
ook goedemorgen!!
Moest blijkbaar uitmijzelf wakker worden, mijn date die voor wekker zou spelen die heeft zich niet aan zn woord gehouden.. Wacht nog steeds!..
Nu maar eens aan mijn to do lijstje beginnen,,
Moest blijkbaar uitmijzelf wakker worden, mijn date die voor wekker zou spelen die heeft zich niet aan zn woord gehouden.. Wacht nog steeds!..
Nu maar eens aan mijn to do lijstje beginnen,,
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Nou ja TA hoe durft hij
Mijn date is niet eens blijven slapen, maar ja hij moest werken vandaag en ik niet.
Mijn date is niet eens blijven slapen, maar ja hij moest werken vandaag en ik niet.
silly-one- Ratel
Ja nou inderdaad!! Gisteren wassie er om 6.45 al bij mij wakker te smsen, vandaag niet eens terwijl ik het juist vandaag nodig was.. Heb hem maar effies een goedemorgen gewenst en een leuke dag..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: