DagCafé
+21
Flippin' Bitch
Rush
Serena
Rovine
Kaat
Spring
Champagne
Jordana
bolus26
Burn
Jade
Marin
Chocolate Cookie
Lotus
Elsje
Suus
May
Flower_L
Erin
Sjaantje
Caroow
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: DagCafé
Sjaaaaaannnn, ik heb je gespot! Prraaattttt, jij
Oh we hebben hier in het hotel een meisje in de bediening, Shana heet ze en die noemen we Sjaan Juist ja, zo overdreven Amsterdams als ik jouw naam ook steeds uitspreek
Oh we hebben hier in het hotel een meisje in de bediening, Shana heet ze en die noemen we Sjaan Juist ja, zo overdreven Amsterdams als ik jouw naam ook steeds uitspreek
Gast- Gast
Morgeeen
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemoooorgen!
Ik dacht vandaag, ze zullen mij eens een keer niet hebben. Airco staat hier loeihard, dus ik een gebreide jurk, thermolegging en nep-uggs aan. In de auto erheen flink zweten net, maar nu heb ik het gewoon alweer koud.
Ik dacht vandaag, ze zullen mij eens een keer niet hebben. Airco staat hier loeihard, dus ik een gebreide jurk, thermolegging en nep-uggs aan. In de auto erheen flink zweten net, maar nu heb ik het gewoon alweer koud.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Haai CC en Nobucta!
Ah, irritant zo'n airco Nobucta! Ik ben wat dat betreft echt blij dat we hier geen airco hebben, al is het hier soms om te puffen zo warm.
Ah, irritant zo'n airco Nobucta! Ik ben wat dat betreft echt blij dat we hier geen airco hebben, al is het hier soms om te puffen zo warm.
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Werk je met allemaal extreem warmbloedige mensen ofzo nobucta?
Ik heb vanmiddag een kennismakingsgesprek met een detacheringsbureau.. weet echt niet wat ik kan verwachten.. En moet nog ambities bedenken haha:P
Ik heb vanmiddag een kennismakingsgesprek met een detacheringsbureau.. weet echt niet wat ik kan verwachten.. En moet nog ambities bedenken haha:P
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Goedemorgen!
Ben gisteravond in slaap gevallen op de bank tijdens het film kijken... Daarna heerlijk verder geslapen in bed en nu aan het werk!
Ben gisteravond in slaap gevallen op de bank tijdens het film kijken... Daarna heerlijk verder geslapen in bed en nu aan het werk!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik ben inmiddels alweer vrij haha.
Nu lekker lui op de bank hangen, want om 6 uur op is gewoon echt te vroeg nadat je 3 weken lang veel moest rusten en slapen.
Ik ben inmiddels alweer vrij haha.
Nu lekker lui op de bank hangen, want om 6 uur op is gewoon echt te vroeg nadat je 3 weken lang veel moest rusten en slapen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Hoe gaat t nu met je May?
Chocolate Cookie- Ratel
Ja wel goed, ben nog wel echt heel moe en mijn stem is nog niet optimaal. Als ik veel praat valt mijn stem af en toe nog weg en kan mijn stem nog niet verheffen. Maar verder gaat het al een heel stuk beter, ik bouw het allemaal rustig op en probeer niet teveel in één keer te doen. Vanmiddag voor het eerst naar de logopedist, ben benieuwd wat zij zegt.
May- Ratel
Fijn om te horen dat je vooruit gaat! Succes vanmiddag bij de logopedist!
Chocolate Cookie- Ratel
Stuiterbal schreef:goedemorgen. Hier een zieke stuit.....
Ahh! Beterschap!
Chocolate Cookie- Ratel
Maura schreef:Ben ik de enige of is deze slogan echt niet zo heel erg doordacht als ze zelf denken. Ik snap het trouwens wel, maar ik vind hem zo dom klinken.
De thuisapotheek - Daar zit niemand op te wachten.
Ik las dit met teruglezen, blij dat iemand anders het net zo raar vindt als ik.....
Het komt toch gewoon over alsof het iets heel negatiefs is?
Gast- Gast
Ah Stuit wat balen! Wat heb je? Beterschap in elk geval!
May- Ratel
Dank je CC en Gemini!
May- Ratel
dank jullie wel.
Ik weet niet een griepje denk ik. Flink verkouden, hoofdpijn en spierpijn overal.
Ik weet niet een griepje denk ik. Flink verkouden, hoofdpijn en spierpijn overal.
Gast- Gast
Hier is al een keer een discussie over geweest. Ik neem aan dat jullie de dubbele betekenis wel zien toch?Gemini schreef:Maura schreef:Ben ik de enige of is deze slogan echt niet zo heel erg doordacht als ze zelf denken. Ik snap het trouwens wel, maar ik vind hem zo dom klinken.
De thuisapotheek - Daar zit niemand op te wachten.
Ik las dit met teruglezen, blij dat iemand anders het net zo raar vindt als ik.....
Het komt toch gewoon over alsof het iets heel negatiefs is?
Beterschap Stuit!
Gast- Gast
Serena schreef:Goedemorgen!!
De mannen naast me zitten allemaal in T-shirt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: