DagCafé
+21
Flippin' Bitch
Rush
Serena
Rovine
Kaat
Spring
Champagne
Jordana
bolus26
Burn
Jade
Marin
Chocolate Cookie
Lotus
Elsje
Suus
May
Flower_L
Erin
Sjaantje
Caroow
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Lekker hoor Suus!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
En ik heb net een heerlijke tosti op, door mijn vriend gemaakt, omdat ik niet kon opstaan: een van onze kittens lag heel schattig tegen mij aan te slapen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:En ik heb net een heerlijke tosti op, door mijn vriend gemaakt, omdat ik niet kon opstaan: een van onze kittens lag heel schattig tegen mij aan te slapen
Wat zat er op?
Gast- Gast
Tosti!
Dat is hier al vaak voorbij gekomen!
Ik zag het Storm! Ik ben benieuwd!
Dat is hier al vaak voorbij gekomen!
Ik zag het Storm! Ik ben benieuwd!
Burn- Lady Post-a-lot
Kruidenkaas, kaas, ham en rucolaTheedoosje schreef:Suus schreef:En ik heb net een heerlijke tosti op, door mijn vriend gemaakt, omdat ik niet kon opstaan: een van onze kittens lag heel schattig tegen mij aan te slapen
Wat zat er op?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zag het Ben wel in voor sieraden (kleding hebben toch niet veel mijn maat en heb niet veel te ruilen)
Gast- Gast
Ik ga denk ik maar een een worstenbroodje eten!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Theedoosje, je hoeft niet per se sieraden tegen sieraden te ruilen hoor. Sieraden tegen kleding kan ook
Gast- Gast
Dat weet je toch niet? Volgens mij zijn er meerdere meiden met een grotere maat. Ik vind het jammer dat er zoveel nadelen gezien worden, dat maakt het voor mij een beetje een domper.
Gast- Gast
Er hebben nu 3 meiden gezegd het een leuk idee te vinden, maar allemaal hebben ze een grotere maat. Dan kun je toch juist kleding ruilen?
Gast- Gast
oow haha heb ik gemist van grote maat. Maar heb ook ff overheen gelezen van andere spullen. Heb gereageerd in je topic.
Gast- Gast
Suus schreef:Kruidenkaas, kaas, ham en rucolaTheedoosje schreef:Suus schreef:En ik heb net een heerlijke tosti op, door mijn vriend gemaakt, omdat ik niet kon opstaan: een van onze kittens lag heel schattig tegen mij aan te slapen
Wat zat er op?
Oh klinkt goed!
Gast- Gast
Dag Alex!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hey Alex!
Hoe is het met je?
Hoe is het met je?
Burn- Lady Post-a-lot
Storm, hoe was de verjaardag van je zoontje? Is hij goed verwend?
Burn- Lady Post-a-lot
Haha, ja ik ben geliefd blijkbaar
Het gaat wel, ik ben dik en zie er niet uit. Kijk ook niet bepaald uit naar ff therapie van morgen.
Het gaat wel, ik ben dik en zie er niet uit. Kijk ook niet bepaald uit naar ff therapie van morgen.
Gast- Gast
Je bent NIET dik, Alex!
Burn, ja de verjaardag was best geslaagd hij heeft een hele hoop cadeautjes gekregen, deze week de oude speelgoed in een vuilniszak doen zodat er plaats is voor het nieuwe speelgoed
Burn, ja de verjaardag was best geslaagd hij heeft een hele hoop cadeautjes gekregen, deze week de oude speelgoed in een vuilniszak doen zodat er plaats is voor het nieuwe speelgoed
Gast- Gast
Lex, als jij dik bent, dan ben ik een kamerolifant. Hoewel ik me ook wel soms zo voel de laatste tijd hoor
Maar misschien zie je het zelf nu niet, maar jij bent gewoon een mooie, slanke en lieve meid. En dat je tegen de therapie van morgen opziet, dat kan ik idd wel begrijpen...
Maar misschien zie je het zelf nu niet, maar jij bent gewoon een mooie, slanke en lieve meid. En dat je tegen de therapie van morgen opziet, dat kan ik idd wel begrijpen...
Gast- Gast
Lex, ik vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden hoe ik hier op moet reageren! Sorry!
Storm, haha! Eerst ruimte maken dus!
Storm, haha! Eerst ruimte maken dus!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: